فیس بوک، Walmart رسانه های اجتماعی است

خانه / آموزشی / فیس بوک، Walmart رسانه های اجتماعی است

فیس بوک، Walmart رسانه های اجتماعی است

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

رسانه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی ، فیس بوک یک طراحی سایت رسانه‌های اجتماعی است که می توانید مانند walmart (فروشگاه های زنجیره ای در آمریکا) در آن همه چیز پیدا کنید.

افرادی برای کسب خبر از اقوام، دوستان و یا خبر های مهم و هدفمند و یا دنبال کردن علاقمندی افرادی مانند نویسندگان مورد علاقه، موسیقی دانان، سیاستمداران، افراد مشهور، رهبران مذهبی و … می باشد.

هزاران هزار طراحی سایت در کرج رسانه های اجتماعی وجود دارد که افراد می توانند در آنها عضو شوند. اما هیچ کدام از آنها به اندازهء فیس بوک محبوبیت ندارد. در واقع اکثریت قریب به اتفاق از فیس بوک استفاده می کنند.

فیس بوک هم می تواند با ترجیح کمیت بر کیفیت موجب اتلاف وقت افراد شود و یا یک فرصت با ارزش برای ایجاد ارتباطات باشد. که روابط اجتماعی را به یک فروش و معامله واقعی تبدیل کند.

در حالی که هر چه پیروان چنین طراحی سایت کرج هایی بیشتر باشد. فرصت های بهتر و بیشتری برای ایجاد این ارتباطات و بازاریابی خواهد بود. مطمئناً شبکه های هدفمند بسیار با ارزش تر از شبکه های کور و بی هدف می باشند.

فروشگاه های Walmart

دقیقاً همین کار را انجام می دهد. و فیس بوک هم با 700 میلیون کاربر مانند این فروشگاه ها، هدفمند عمل می نماید.

سالیان سال تبلیغ کنندگان بهترین روش ها برای تبلیغات در اینترنت را سرمایه گذاری بر روی بازارهای هدفمند می دانستند. شبکه های اجتماعی هدفمند نیز به همین صورت عمل می کنند.

شما با ایجاد ارتباطات دوستی و روابط میان افراد که دارای علایق مشترک و مشابه به شما هستند. می توانید محصولات و خدمات خود را ارائه نمایید.

ممکن است شما دارای 20000 طرفدار در تویتر و یا هوادار در فیس بوک باشید. اما اگر هیچ یک از آنها علاقمند به محتوای صفحهء شما، محصولات و خدماتی که شما ارائه می کنید نباشند.

در واقع هر حرکتی که در پروفایل تان انجام دهید. و یا هر مبلغی که بابت آگهی تبلیغاتی پرداخت می کنید، وقت تلف کردن می باشد. شبکه های اجتماعی ارتباطی ممکن است از نظر مالی رایگان باشد. اما از نظر زمان به این صورت نمی باشد.

– چگونگی ایجاد ارزش و اعتبار از طریق فیس بوک

    • اگر شما دارای کسب و کار اینترنتی هستید بهتر است یک صفحهء مخصوص کسب و کارتان و یک صفحه مخصوص طرفداران و یا یک گروه برای محصولات تان به صورت مجزا از صفحهء پروفایل شخصی اتان در فیس بوک ایجاد نمایید.
    • ممکن است بخواهید برای اقوام و یا دوستان نزدیک مطالب شخصی ارسال کنید. و یا عکس فرزندانتان را برای آنها بفرستید و نخواهید که در دسترس بقیه افرادی که هرگز آنها را ندیده و نمی شناسید. در سرتاسر فیس بوک باشد. پس این موارد برای پروفایل شخصی شما می باشد.
    • افراد دیگری که شما را نمی شناسند. ممکن است تمایل به دوستی با شما در فیس بوک را نداشته ولی تمایل به پیوستن به گروه، صفحهء طرفداران و یا صفحهء تجاری شما داشته باشند. این به شما اجازه می دهد تا راهی برای ارتباط با آنها ایجاد نمایید. و در غیر این صورت روش دیگری برای رسیدن به آنها نخواهید داشت.
    • پروفایل شخصی

      شما تا سقف 5000 نفر عضو “friends” محدود می باشد اما محدودیتی برای تعداد افراد برای صفحهء طرفداران و یا گروه ها نمی باشد.

    • شما می توانید یک پیغام را حداکثر برای 20 نفر از دوستان خود به صورت همزمان در پروفایل شخصی اتان ارسال نمایید. اما در fan pageها یا گروه ها می توانید تمامی به روزرسانی های خود را در یک زمان برای تمامی افراد ارسال کنید.به همین ترتیب در پروفایل های شخصی روزانه فقط می توانید 25 درخواست دوستی ارسال کنید و بعد از آن فیس بوک شما را به عنوان spammer شناخته و صفحهء کاربری شما را غیر فعال می نماید.
    • در پروفایل های تجاری می توانید event ایجاد کرده و افراد را مانند دوستان خود برای پیوستن به event جدید دعوت نمایید. همچنین دارای قابلیت فیلتر کردن لیستی از دوستان و گروه های دیگر به جهت عدم ارسال event به آنها نیز دارا می باشد که این گزینه در پروفایل های شخصی شما وجود نداشته و امکان پذیر نمی باشد.
    • می توانید پیغام های شخصی، به روزرسانی ارسال و ارتباط با افراد برقرار نمایید. اجازه دهید آنها بفهمند که شما به زندگی و اتفاقات اطراف آنها اهمیت داده و برخی از درخواست های دوستان و یا پیشنهاد گروه ها و صفحات آنها را نیز قبول کنید. می توانید مطالب و یا لینک های جالب و مرتبط آنها را ارسال و به اشتراک بگذارید. این روش بسیار تعاملی می باشد.

– چگونگی هدف قرار دادن افراد برای عضویت در صفحهء شما

    • اگر تصمیم به پذیرش افرادی به عنوان دوست در پروفایل شخصی اتان دارید که نمی شناسید. به بخش اطلاعات شخصی آنها رفته و ببینید علایق مشترکی با آنها دارید و یا در صورت در دسترس بودن، نوشته های روی wall او را چک کنید. ببینید مطالب اهانت آمیزی در آن وجود دارد یا خیر! و یا در فیس بوک هر روز بازی می کند. و آیا برای پروفایل افراد مختلف هدیه ارسال کرده یا خیر!
    • درخواست دوستی افرادی را بپذیرید که رفتار مناسبی دارند. پیام های دلگرم کننده و نقل قول ها و به روز رسانی های الهام بخش ارسال می کنند. حتماً به این مورد توجه داشته باشید که اگر در جملات آنها فحش به کار رفته و یا دارای دستور زبان ضعیفی هستند. و یا در مورد مواردی صحبت می کنند که برای شما و دیگران ناراحت کننده است. اصلاً درخواست دوستی آنها را قبول نکنید. رسانه‌های اجتماعی
    • بازی های ارسال شده روی wall افراد را بررسی کنید.

    • افرادی که بازی های زیادی در فیس بوک انجام می دهند. احتمالاً تمایل به دعوت شما به بازی های مختلف را بیشتر دارند. این به روزرسانی های بازی های مختلف مطمئناً شما را آزرده خواهد کرد.
    • مراقب باشید که برنامه های “third party application” اجازهء دسترسی به حساب کاربری فیس بوک شما را پیدا نکنند. گاهی اوقات این برنامه ها افرادی هستند که تلاش می کنند. تا اطلاعات شخصی افراد را بدست آورده تا به آن حمله و اقدام به ربودن اطلاعات نمایند. درست مانند ایمیل تان، نباید بر روی لینک های مشکوک که ممکن است دارای ویروس باشد کلیک کنید.
    • صفحهء اطلاعات آنها را بررسی کنید و ببینید علاقمندی ها و فعالیت آنها مرتبط با محتوای مطالب ارسالی و یا خدمات و محصولات شما می باشد؟ اگر چنین است برای آنها درخواست دوستی ارسال کنید و یا درخواست آنها را بپذیرید.
    • اگر شخصی برای شما مزاحمت ایجاد کرد، می توانید آنرا Unfriend کنید. (از لیست دوستانتان حذف کنید) این گزینه در پایین صفحه افراد در سمت چپ قرار گرفته است. در ضمن این فعالیت به افراد اطلاع رسانی نشده و گزارش Unfriend شدن به آنها ارسال نمی شود.
  • اگر برای تبلیغات در صفحه تجاری خود و یا گروهتان مبلغی پرداخت کرده اید، حتماً توجه داشته باشید. که برای افرادی فیلتر شده باشد که علاقمند به آنچه شما ارائه می کنید هستند و در عین حال در حال حاضر ارتباط و اتصالی با شما ندارند. رسانه‌های اجتماعی
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]