فروشگاه اینترنتی پرستاشاپ Prestashop

خانه / آموزشی / فروشگاه اینترنتی پرستاشاپ Prestashop

فروشگاه اینترنتی پرستاشاپ Prestashop

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

پرستاشاپ

پرستاشاپ یک فروشگاه اینترنتی ساز منبع باز است که بصورت رایگان در خدمت کاربران قرار میگیرد. که به بیشتر از 120000 طراحی سایت فروشگاه آنلاین در سرتاسر جهان خدمات رسانی میکند.

بیش از 275 افزونه و تسهیلات با دقت در آن توسعه یافتند تا کاربران تجار بتوانند با کمترین هزینه و مشکل به مقدار فروش مورد نیاز خود دست یابند و آن را نیز افزایش دهند. تمام امکانات این نرم افزار کاملا رایگان هستند.

پرستاشاپ این نرم افزار رایگان دارای پروانه عمومی همگانی گنو است که در مرداد 86 به طور رسمی شروع به خدمات رسانی به کسب و کارهای متوسط و کوچک کرد.

پرستاشاپ گذشته خوبی دارد و حتی تونسته در سال 89 عنوان بهترین برنامه فروشگاه اینترنتی ساز منبع باز و در سال 90 بهترین برنامه تجاری منبع باز را کسب کند.

درضمن از سیستمهای پرداخت متنوعی مثل PayPal، Google Checkout، Payments Pro via API ، Authorize.net  و Skrill پشتیبانی میکند. روی وب سرور 1.3 آپاچی و بالاتر، بر روی PHP 5 و بالاتر و روی مای اس کیو ال 5 استفاده شده و کار میکند.

حدود 41 زبان در سطوح مختلف با این برنامه قابل استفاده اند، حتی فارسی. ولی فقط زبانهای انگلیسی و فرانسوی برای همه نسخه از پشتیبانی کامل برخوردارند.

در پنل ادمین، در نرم افزار، آجاکس (AJAX) استفاده شده است. برای افزایش عملکردهای مختلف به فروشگاه آنلاین، به برنامه ماژول های دیگر هم می توان اضافه کرد.

Presta Shop

فرضاً میخواهیم روی پرستاشاپ یه فهرست دینامیکی از محصولات را مدیریت کنیم: رابط کاربری اجرایی به شما کمک میکند که با یک کلیک به راحتی بروزرسانی های پیچیده را مدیریت کنید.

صفحه پرداخت یک صفحه ای امکان مشاهده محصولات انتخاب شده و انواع روشهای ارسال ممکن را به همراه جزئیات مورد نیاز (مثل مالیات بر ارزش افزوده، محدودیت های حمل و نقل، وزن و …) برای مشتری فراهم میکند و مشتری میتواند پیام های مورد نظر رابا سفارش همراه کند.

درنتیجه پرستاشاپ در ساده کردن و راحت کردن کار مشتریها نهایت تلاش خود راکرده است. پرستاشاپ در تبدیل مالیاتها بر اساس محل زندگی مشتری هم سیستم پیشرفته ای دارد و به علاوه میتواند نرخ مبادلات را شخصی سازی کند. مشتریها میتوانند واحد پولی را که ترجیح میدهند انتخاب کنند.
از امکانات مهم این برنامه، تحلیل (آنالتیک) های سیستم و گزارش مشکلات است :

  • ردیابی بازدیدکننده ها

اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند قابل رویت است درضمن  آمار بی نظیری را که پرستاشاپ برای شما فراهم میکند نیز قابل مشاهده است .

  • مشاهده پروفایل مصرف کننده ها

  • ردیابی سفارشات و فروشها

دیدن روزهایی که بیشترین فروش را داشته اید و ردیابی موفقیت خود!

  • کاتالوگ آمارها

میتوان اعداد و ارقام و آمارها را درباره نحوه عملکرد محتوای طراحی سایت در کرج مشاهده کرده و بهترین فروشنده ها و کاتالوگ های برتر را شناسایی کنید.

  • آمارهای وابسته

دیدن کسی که بیشترین ترافیک را برای شما میفرستد.

این برنامه ابزار بازاریابی و تبلیغاتی خیلی خوبی هم دارد، برای ایمیلهای پیگیری خودکار، خبرنامه، برنامه های وفاداری که جوایزی رو برای مشتریها فراهم میکنند، برنامه های ارسال برای یک دوست که در ازای معرفی طراحی سایت کرج توسط مشتری به دوستانش به مشتری تخفیف میدهند.

در نتیجه این امکانات میتوانید به مشتریهای خود یادآوری کنید که قبلا کدام قسمت ها را مشاهده کردند یا بیشترین صفحات مشاهده شده کدام صفحات هستند. و فروش خود را با کوپن و تخفیف بیشتر کنید.
پرستاشاپ یه برنامه فروشگاه اینترنتی ساز سبک و مفید و ساده است با مزایای بیشمار.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]