فروشگاه آنلاین و انواع روش های پرداخت

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / فروشگاه آنلاین و انواع روش های پرداخت

فروشگاه آنلاین و انواع روش های پرداخت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

فروشگاه آنلاین و انواع روش پرداخت

فروشگاه آنلاین و انواع روش پرداخت ، آنچه برای یک خرید ایمن و مطمئن لازم است بررسی نماد های مجوز تجارت الکترونیک است. نکته ای که در بررسی این مورد مهم است نمایش نمادهای مجوز فعالیت تجارت الکترونیک و فعال بودن این نمادها است که با کلیک بر روی آن ها و اتصال به سایت های معتبر صادرکننده و نمایش وضعیت اعتبار سایت فروشگاه اینترنتی مشخص می شود.

بعد از بررسی نماد الکترونیکی می توانید با اطمینان به خرید و پرداخت. و هم چنین از انواع روش های پرداخت در طراحی سایت در کرج برای پرداخت مبلغ کالا یا خدمات خریداری شده استفاده کرد. بعد از بررسی، انتخاب و افزودن محصول به سبد خرید نوبت به پرداخت از طریق یکی از انواع روش های پرداخت در طراحی سایت فروشگاه آنلاین می رسد.

 روش های پرداخت در طراحی سایت فروشگاه آنلاین

  • پرداخت کارت به کارت یکی دیگر از انواع روش های پرداخت در طراحی سایت در کرج فروشگاه آنلاین است. با اینکه این روش برای خریدهای اینترنتی مرسوم نیست اما وجود آن در انواع روش های پرداخت در آنلاین باعث عدم محدودیت در پرداخت و کامل بودن خدمات پرداخت می شود.
  • پرداخت در محل. این روش از انواع روش های پرداخت در طراحی سایت در کرج فروشگاه آنلاین برای افرادی است. که ترجیح می دهند ابتدا محصول خریداری شده را بررسی کنند و سپس مبلغ را پرداخت نمایند. پرداخت در محل به سه روش پرداخت نقدی، پرداخت با استفاده از دستگاه های کارتخوان (که توسط تحویل دهنده کالا ارایه می گردد). و پرداخت از طریق کدهای دستوری (کدهای سه رقمی ابتدا و انتهای آن ها ستاره و مربع قرار می گیرد) انجام می شود.
  • پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی معمول ترین انواع روش پرداخت در طراحی سایت کرج آنلاین است. و پرداخت با این روش با وارد کردن شماره شانزده رقمی روی کارت، رمز دوم یا رمز خرید اینترتی، cvv2 و تاریخ انقضای کارت در محل های مشخص شده در درگاه اینترنتی انجام می شود. cvv2 و تاریخ انقضای کارت روی کارت بانکی درج شده اند. و رمز دوم یا رمز خرید اینترنتی باید از طریق دستگاه های عابر بانک بانک صادر کننده کارت تعیین شود.

همه ی این  روش ها را باید در طراحی سایت مد نظر قرار گرفته و اعمال نمایید.

شرکت طراحی سایت در کرج منسیکس روش هایی برای دریافت نمودن نماد اعتماد الکترونیکی برای شما در نظر گرفته است. به دین جهت می توانید قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود با همکاران و کارشناسان ما تماس بگیرید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]