فاکتورهای رنکینگ در 2011

خانه / آموزشی / فاکتورهای رنکینگ در 2011

فاکتورهای رنکینگ در 2011

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

فاکتور های رنکینگ

فاکتور های رنکینگ ، چند سال پیش افراد اقدام به جمع آوری یک لیست از فاکتورهای مهم و موثر در رتبه بندی موتور جستجو (رنکینگ) نمودند. نتایج امسال که شامل نظرات 132 متخصص سئو و تجزیه و تحلیل 30 رتبهء برتر و بررسی در میان 10هزار کلمه کلیدی مختلف انجام شده است. در حالی که گزارش کاملی از این آنالیز هنوز منتشر نشده است. اما برخی از اطلاعات اولیه ارائه شده. قابل دسترس (از طریق SMX) می باشد.

این گزارشات برخی از تغییرات جالب از سال های گذشته را نشان می دهد. بنابراین تصمیم گرفتم به طور خلاصه برخی از این نکات اصلی را در طراحی سایت در کرج برای شما اعلام نمایم:

– فاکتورهای ایجاد لینکینگ صفحات خاص

1- کارشناسان سئو دریافتند که میزان قدرت و تاثیر لینکها در رنکینگ توسط گوگل تا حدودی رد شده است.

2- تنوع در لینک تاثیر بسیار قوی تری در رنکینگ در مقایسه با تعداد لینک ها برای هر صفحه دارد.

3- بخشی از متنهای Anchor به نظر می رسد. که نفوذ بیشتر و قوی تری در رنکینگ دارند. حدس و گمانه زنی هایی در این مورد وجود دارد. که این ممکن است به دلیل به روزرسانی های بی مورد گوگل بوده که بیش از حد بر روی مطابقت Anchor Text ها دقت می نمایند. 

– فاکتورهای رتبه بندی نام های دامنه 

1- در حالی که گوگل هنوز از محتوا به عنوان فاکتور مهم در رتبه بندی طراحی سایت ها استفاده می کند. اما قدرت رتبه بندی دامنه ها بعد از این فاکتور به مهمترین فاکتور به روزرسانی شده در گوگل تبدیل شده است.

2- نام دامنهء دقیقی برای افزایش رنکینگ مانند سال گذشته اعلام نشده. و گمانه زنی هایی هم در گوگل بابت بی ارزش بودن فاکتور رنکینگ نام دامنه ها وجود دارد. 

– فاکتورهای رتبه بندی On-page

1- اسناد و مطالب طولانی تر و بزرگتر تمایل بیشتری به رتبه بندی بهتر دارند. (معمولاً دارای محتوای بیشتر)

2- عناوین و آدرس های URL طولانی تر برای سئو مناسب نمی باشد.

3- داده ها نشان می دهد که جهت بهبود رتبه بندی در گوگل، استفاده از کلمات کلیدی بیشتر در محتوا و لینک ها کمک زیادی به شما می کند.

– سیگنال های رنکینگ شبکه های اجتماعی

1- به دلیل محبوبیت فیس بوک و تویتر، عملکرد بسیار قوی و به شدت وابسته ای در رتبه بندی گوگل دارند.

2- به نظر می رسد که فیس بوک موثرتر از تویتر عمل می کند.

گزارش کامل فاکتورهای موثر در رتبه بندی طراحی سایت در کرج گوگل در سال 2011، به صورتی برنامه ریزی شده. تا در ماه می انتشار یابد. این گزارش شامل اطلاعات زیادی همراه با تجزیه و تحلیل نکات ذکر شدهء بالا ارائه خواهد شد. ما حتماً در اسرع وقت به بحث و اشتراک گذاری گزارش کامل آن خواهیم پرداخت. 

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]