عناصر آزاردهنده در طراحی سایت

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / عناصر آزاردهنده در طراحی سایت

عناصر آزاردهنده در طراحی سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

عناصر در طراحی سایت

عناصر در طراحی سایت طراحی سایت توسط فرد برنامه نویس یا تیم طراحی را ایجاد و راه اندازی یک سایت گویند. طراحان سایت با علم و دانش خود و با استفاده از عناصر در طراحی سایت و نیاز کارآفرین اینترنتی اقدام به برنامه نویسی و طراحی سایت می نمایند.

در کسب و کارهای سنتی باید همه موارد به درستی رعایت شود تا مشتریان رضایت کامل را داشته باشند. مثلا اگر در فروشگاه های بزرگ، فضای مورد نیاز برای خرید وجود نداشته باشد. قطعا مشتری رضایت نداشته و حتی ممکن است در خریدهای بعدی به آن فروشگاه مراجعه نکند. و یا اگر آن فروشگاه در اجناس و محصولات خود تنوع لازم را نداشته باشد. مشتری باز هم رضایت کافی را نخواهد داشت.

عناصر آزاردهنده در طراحی سایت

عناصر آزاردهنده در طراحی سایت

در فضای مجازی و دنیای وب نیز به همین صورت خواهد بود . در وب سایت هایی که طراحی سایت نامناسب انجام شده باشد کارفرما و یا مدیر سایت مشکلات زیادی پیدا خواهد کرد. برای مثال شاید شما تجربه ی این موضوع را داشته اید که به هنگام ورود به یک سایت، با پاپ آپ های بسیاری مواجه می شوید . وجود پاپ آپ همانطور که می تواند مفید می باشد. اگر بصورت غیر استاندارد استفاده شود برای بازدیدکنندگان می تواند جذاب نباشد. و باعث کاهش تعداد بازدید کنندگان شود.

طراحی سایت

و یا در هنگام لود شدن سایتی که طراحی سایت نامناسبی دارد. کاربر با موزیک های متعدد در حال پخش مواجه می شود. این مورد نیز می تواند از عناصر آزاردهنده در طراحی سایت باشد. حتی طراحی سایت در کرج با فونت های بسیار درشت و یا بسیار ریز می تواند از عوامل آزاردهنده در طراحی سایت باشد.

هرکس باید با وسواس زیادی در طراحی سایت اقدام کند. طراحی سایت کرج نامناسب می تواند به پیشرفت سایت آسیب های زیادی وارد کند. درنتیجه باید قبل از هر اقدام در این خصوص از کارشناسان و طراحان سایت با تجربه کمک بگیرند. تصمیم گیری در این مورد بسیار حساس و مهم می باشد.

شاید اشخاصی باشند که با قیمت های بسیار کم طراحی سایت انجام داده و سایت را راه اندازی میکند.اولویت اول در طراحی سایت نحوه ی کار برنامه نویس یا طراح سایت است. طراح سایتی که بصورت استاندارد و مطابق با قوانین جهانی طراحی سایت انجام میدهد کار با ارزشی دارد و قطعا این اقدام مستحق دستمزد مناسب می باشد.پس حتماً قبل از هر اقدام با کارشناسان و صاحبنظران در این بخش مشورت و مشاوره نمایید.

بازدید کنندگان طراحی سایت، علاقمند به سایت هایی هستند که دارای منوها و بخش های بسیار ساده و قابل درک باشد. سایت هایی که برای کاربران نامفهموم باشد در نظر کاربران جذاب نیست. در نتیجه تعداد بازدیدکنندگان کاهش پیدا خواهد کرد. و پس از مراجعه به سایت آن را ترک می کنند.

رنگ ها در طراحی سایت

طراحی سایت زمانی موفق خواهد بود که از هر نظر دارای استانداردهای لازم باشد. رنگ ها، فونت ها و تصاویر بسیار مهم هستند. انتخاب رنگ نیز باید بر اساس استانداردهای گوگل باشد. اگر در خصوص اهمیت تصاویر در طراحی سایت، مایل هستید که اطلاعات خود را افزایش دهید. به مقالات طراحی سایت در کرج مربوط به این موضوع مراجعه نمایید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]