طراحی فروشگاه اینترنتی

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی ، هنگامی که صحبت از مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی می‌شود. اولین شغلی که به ذهن افراد خطور می‌کند فروشگاه اینترنتی و آنلاین است، چون فروشگاه‌های اینترنتی فقط از راه طراحی سایت در کرج قادر به عملکرد فروش محصولات، کالا و اجناس خود می‌باشند. از طریق طراحی اینترنتی به راحتی می‌توانید به جذب مشتری‌های بسیار زیاد در سراسر کشور و حتی در بیرون از کشور نیز بپردازید.

و در صورتی که در این کسب و کار موفق شدید، می‌توانید فروشگاه خود را توسعه بدهید و به صورت فروشگاه‌های چند منظوره با محصولات زیادتر و موفق‌تر از قبل به کسب و کار خود ادامه بدهید.
همه‌ی افرادی که در زمینه فروش محصولات اینترنتی فعالیت می‌کنند، چه محصولات بزرگ و چه اقلام کوچکتر، می‌توانند یک وبسایت را طراحی کنند و فروش محصولات خود را آغاز کنند. در طراحی اینترنتی علاوه بر اینکه باید به گرافیک و زیبایی و طرح سایت منحصر به فرد آن توجه داشته باشید. در واقع باید وب‌سایتی ساده و آسان را طراحی کنید تا دسترسی به آن برای همه‌ی کاربران سایت راحت و آسان باشد.

"<yoastmark

 

اولین مورد:

در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی صفحات سایت باید سرعت بارگذاری بالایی را داشته باشد. این موضوع مهم در شرکت طراحی سایت منسیکس از مهم ترین مواردی است که مد نظر قرار می‌گیرد.
دومین مورد:

شرکت طراحی سایت منسیکس در طراحی سایت‌های فروشگاه اینترنتی به دلیل حجم بالای صفحات و گالری تصاویرموجود در صفحات وبسایت برای فشرده سازی از تکنولوژی GZIP استفاده می‌کند.
سومین مورد:

 نمای ظاهری و گرافیک سایت باید زیبا، یونیک و منحصر به فرد باشد و دارای سادگی و سهولت برای کاربران سایت باشد. تا دسترسی به عملکرد سایت برای کاربران در هر سنی راحت باشد.
چهارمین مورد: شرکت طراحی سایت منسیکس با در نظر گرفتن امکانات و سفارشات مشتری  وب‌سایت را طراحی کرده و پس از تایید شما به اجرا و پیاده سازی کامل طرح سایت می‌پردازد.

از ویژگی‌های طراحی وبسایت فروشگاه اینترنتی:

.گذاشتن کالاها به صورت گروهی و دسته‌بندی شده در طراحی سایت فروشگاه
.طراحی سیستمی برای ثبت‌نام آنلاین در طراحی وبسایت اینترنتی
.طراحی برای بخش پرسش و پاسخ سفارش مشتریان در طراحی سایت فروشگاه
.قراردادن جستجو محصولات بر اساس رنگ و نوع و …… در طراحی وبسایت فروشگاه
.گروه بندی محصولات طبق برند و ویژگی‌ها در طراحی وبسایت فروشگاه

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]