طراحی سایت ساده و ارزان مزایا و معایب

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت ساده و ارزان مزایا و معایب

طراحی سایت ساده و ارزان مزایا و معایب

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی وبسایت ساده و ارزان

طراحی وبسایت ساده ، بسیاری از کاربران اینترنت به دنبال طراحی سایت سیمپل ، ارزان و سریع می باشند. وب سایت های ساده و ارزان و کم هزینه معمولا دارای طراحی گرافیک مناسبی نمی باشند. و بدون طراحی گرافیکی برای وب سایت آماده و به صورتی خیلی سیمپل راه اندازی می گردد.

در این طراحی سایت ها امکانات مدیریتی سایت جهت ورود اطلاعات و معرفی آن برای کاربر با توجه به سادگی که دارد. بسیار روان است ولیکن به دلیل عدم انجام کار گرافیک و طراحی سایت. وب سایت مورد پسند کاربران و بازدید کنندگان از وب سایت قرار نمی گیرد.

ولیکن در عین حال می توان با استفاده از رنگ و عکس های مناسب خلا سبک طراحی سایت در کرج سیمپل را پوشاند. این وب سایت ها با توجه به عدم داشتن طراحی گرافیکی سایت نسبتا ارزان تر و با قیمت ارزان و مناسب تر عرضه می گردد.

راه اندازی طراحی سایت

و زمان تحویل و راه اندازی طراحی این وب سایت ها سریع نیز می باشد. این وب سایت های سیمپل برای کارهای موقتی و یا افرادی که می خواهند. وب سایت خود را خیلی سریع راه اندازی نمایند. مناسب می باشد. ولی وب سایت ایده آل و ماندگار و باعث جذب مخاطبین نخواهد بود.

از مهم ترین ویژگی های وب سایت خبری انتشار اخبار به صورت روزانه و هفتگی می باشد. در طراحی سایت کرج خبری باید خبر ها به گونه ای نمایش داده شود. که کاربران مشتاق به خواندن ادامه آن باشند.

همچنین نحوه نمایش خبر در وب سایت به بازدیدکنندگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نحوه نمایش خبر در سایت خبری باید طوری باشد که بازدید کننده بتواند به راحتی به بخش های مختلف سایت و آخرین اخبار دسترسی داشته باشد.

یک سایت اینترنتی اگر بهترین مطالب و نوشته ها را داشته باشد. بهترین گرافیک را نیز داشته باشد. اما کسی آنها را نبیند و هیچ بازدید کننده ای نداشته باشد هیچ ارزشی نخواهد داشت.

 

طراحی سایت ساده و ارزان، مزایا و معایب خود را دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنم:

مزایای طراحی سایت ساده و ارزان:

  1. هزینه کمتر: طراحی سایت در کرج ساده و ارزان، هزینه کمتری نسبت به یک وب‌سایت پیچیده و گران قیمت دارد.
  2. زمان کمتر: طراحی یک وب‌سایت ساده و ارزان به دلیل سادگی آن، زمان کمتری می‌برد.
  3. آسانی استفاده: یک وب‌سایت ساده و کم هزینه، برای کاربران آسان‌تر است و این باعث می‌شود که کاربران بیشتری به آن دسترسی داشته باشند.
  4. سرعت بالا: یک وب‌سایت ساده و کم هزینه، سرعت بارگذاری بالاتری نسبت به یک وب‌سایت پیچیده دارد.

 

معایب طراحی سایت ساده و ارزان:

  1. ظاهر ضعیف: یک وب‌سایت ساده و کم هزینه، ظاهر ضعیفی دارد و این باعث می‌شود که کاربران کمتری به آن دسترسی داشته باشند.
  2. عملکرد محدود: یک وب‌سایت ساده و کم هزینه، عملکرد محدودی دارد و این باعث می‌شود که تعداد کاربرانی که می‌توانند از آن استفاده کنند، محدود شود.
  3. سئو ضعیف: یک وب‌سایت ساده و کم هزینه، سئو ضعیفی دارد و به همین دلیل، در موتورهای جستجوی اینترنتی به رتبه بالایی دست نخواهد یافت.
  4. نیاز به به‌روزرسانی: یک وب‌سایت ساده و کم هزینه، نیاز به به‌روزرسانی دارد و این باعث می‌شود که هزینه‌های بعدی برای به‌روزرسانی آن ایجاد شود.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]