طراحی سایت ساختمانی

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت ساختمانی

طراحی سایت ساختمانی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت ساختمانی

طراحی سایت ساختمانی یکی از اولین اقداماتی می باشد. که می توانید برای ورود به فضای رقابتی انجام بدهید.

پروژه های مسکونی و تجاری بزرگ، ساخت و سازها و نوسازی بافت های فرسوده در شرکت های ساختمانی برنامه ریزی، طراحی و اجرا می شوند. با توجه به حجم بالای ساخت و ساز در سراسر کشور و تعداد شرکت های ساختمانی با استفاده هوشمندانه از فضای اینترنت می توان برنامه های مفید و سود آور را طرح ریزی کنید.

بعضی صفحات که در طراحی سایت ساختمانی وجود دارند:

1- مقالات

راه اندازی بخش مقالات شامل مقالاتی مرتبط با مسایل فنی و حقوقی مربوط به ساخت و ساز علاوه بر بالا بردن آگاهی کاربران بازدید از سایت را بالا می برد.

2- پروژه ها-مشاوره و فروش

راه اندازی بخش پروژه ها از بخش های اختصاصی در طراحی سایت ساختمانی است. که نام و ویژگی های پروژه های شرکت در این بخش عنوان می گردد.علاوه بر این، ظرفیت برندسازی مجتمع ها، برج ها و ساختمانهای تجاری با هدف فروش و واگذاری آن ها نیز در این بخش وجود دارد. و برای اطلاع رسانی و مشاوره درباره نحوه و شرایط فروش و واگذاری می توان بخش مشاوره را در این طراحی سایت پیاده سازی کرد.

3- اخبار و آیین نامه ها

در بخش اخبار و آیین نامه ها در این نوع طراحی سایت کرج می توان آخرین خبرهای مربوط به حوزه ساخت و ساز و آیین نامه های کاربردی مرتبط را قرار داد.

4- نظرسنجی و ارتباط با کاربران

لحاظ کردن بخش نظرسنجی و ارتباط با کاربران در این نوع طراحی سایت از بخش های لازم جهت آگاهی از نظرات، پیشنهادات و میزان رضایت مشتریان است.

5- معرفی

در طراحی سایت ساختمانی بخشی برای معرفی سوابق شرکت، مهندسان و پرسنل اجرا می شود.

6- گالری تصاویر

بخش گالری تصاویر در این نوع طراحی سایت در کرج از بخش هایی است. که با قرار دادن فیلم ها و عکس های حرفه ای در زمینه ساخت و ساز قابلیت تبدیل کاربران به مشتریان شرکت را دارد.

7- همکاران

در بخش همکاران در این نوع طراحی سایت به معرفی پیمانکاران و شرکت های همکار پرداخته می شود. همچنین می توان در این بخش از طراحی سایت ساختمانی صفحه ای را برای پیشنهادات همکاری در نظر گرفت.

8- ارتباط با ما

در بخش ارتباط با ما اطلاعات تماس و نقشه مکان شرکت روی گوگل مپ نمایش داده می شود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]