طراحی سایت استارت آپ چیست؟

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت استارت آپ چیست؟

طراحی سایت استارت آپ چیست؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت استارت آپ

چگونه طراحی سایت استارت آپ را شروع کنیم؟

در ابتدا تدارکات لازم برای مدیریت تیم خود در را نظر بگیرید بعد از آن می توانید فرضیه های شرکت رو بهینه سازی کنید. در ادامه طرح ارزشمندی را که برای دیگران نیز قابل فهم باشد پیشنهاد دهید.

حال میتوانید طراحی سایت خود را شروع کنید و بستر آن را فراهم آورید. بعد از انتخاب نام دامنه برای طراحی سایت خود و داشتن فضای میزبانی مناسب برای سایت ابتدا بهتر است از یک قالب سایت شروع کنید. تا قبل از طراحی سایت یک شمای کلی نسبت به طراحی سایت در کرج داشته باشید.
در ادامه مراحل می توانید کلیه ایده های خود را در طراحی سایت کرج خود داشته باشید تا در نهایت یک سایت ایده آل برای شما و کارتان باشد. برای کسی که یک سایت استارت آپ دارد اولین اقدام بعد از طراحی سایت سوق دادن مشتریان به سمت وب سایت هست.
می توانید برای ارتباط افراد تیم با همدیگر از برنامه های اینترنتی مثل اسکایپ و تلگرام و یا شبکه های مجازی داخل سایت استفاده کنید.

استارت آپ

زمانی که شما یک سایت دارید میتوانید از مکان شرکت خود را روی گوگل مپ قرار دهید تا زمانی که کسی شما و کسب و کار شما را از روی نقشه جستجو کرد بتواند به سادگی جایگاه شما را پیدا کند.

طراحی سایت شما بسته به نوع محصول شما ممکن است به سادگی یک صفحه اسپلش باشد مثل طرح پیشنهادی، خلاصه سود و کسب اطلاعات بیشتر، پاسخ به یک نظرسنجی کوتاه، یا پیش سفارش

سعی کنید طراحی سایت خود را با یک اینترفیس خوب شروع کنید. برای اینکه در ابتدا بازدید خوب و بالایی داشته باشید می توانید از گوگل ادوردز استفاده کنید.

با بالارفتن میزان بازدید شما بهبود خوبی در رنک وب سایت خواهید داشت. و در دراز مدت سئوی شما بهبود می یابد.

زمانی که طراحی سایت شما به اتمام رسید نوبت به بهینه سازی وب سایت می رسد که بهترین کار این است که سایت خود را به دست کسی بسپارید که در سئو بصورت حرفه ای فعالیت دارد.

برای سایت استارتاپ چه امکاناتی نیاز داریم؟

  1. محتوا: در اینترنت محتوا بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است، البته اگر محتوا اصل و مفید باشد. بله می‌توان با کمک طراحی سایت استارتاپی و تولید محتوای مناسب کسب و کار موفق راه اندازی کرد.
  2. بتماس گرفتن از طریق سایت اعث بخشیدن اعتبار به استارتاپ می شود و علاوه بر این از هزینه های غیر ضروری و رفت و امد های بدون دلیل جلوگیری میکند.
  3. طراحی واکنش‌گرا:  امروزه استفاده از تلفن‌های همراه برای جستجو در اینترنت در سراسر جهان به یک امر عادی و متداول تبدیل گردیده شده است. با استفاده از طراحی واکنش‌گرا به کاربران سایت استارتاپی یاری می رسانیم تا بدون به‌هم‌ریختگی ‌سایت در سایزهای مختلف با وسایل گوناگون از سایت مورد استفاده قرار دهند.
  4. به وجود اوردن یک نظرسنجی در طراحی سایت استارتاپی سبب پیشرفت و بهبود شرایط کاربران و همچنین جمع‌آوری اطلاعات از مشتریان می‌شود.
  5. امکان ارائه خدمات پشتیبانی سبب میگردد که محصولات و خدمات تولیدی به کاربران از طریق طراحی سایت در کرج  بسیار آسان‌تر و سریع‌تر صورت گیرد.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]