طراحی سایت آتلیه عکاسی

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی ، در عصر حاضر اثر و قدرت اینترنت بر هیچ کس پوشیده نمی باشد. به طوری که زمانی در هر گوشه جهان اثری توسط هنرمندی خلق می شود در مدت کوتاهی توسط چند نفر دیده می شود. و بعد از گذشت مدتی ممکن است میلیون ها نفر در کل دنیا از آن بازدید کنند و نظر خود را درباره آن اعلام کنند.

نمایش نمونه کارهای منتخب به شکل مناسب و یا گرافیکی به کاربران و مشتریان برای افرادی که آتلیه عکاسی دارند. باعث رونق کسب و کار در فضای مجازی شده و حتی می تواند باعث موفقیت آنها شود.

اگر شما هنرمندی هستید که عکاسی حرفه و شغل شماست و اگر داشتن آتلیه عکاسی کسب و کار اصلی شما است. و هنوز اقدامی برای نشان دادن هنر خود به دیگران انجام نداده اید و وب سایت کوچکی برای عرضه هنر خود ندارید,  اگرچه زمان از دستتان رفته است و از رقبای خود فاصله ی زیادی گرفته اید ولی میتوانید فرصت از دست رفته خود را جبران کنید.

وقتی شما سایتی برای آتلیه عکاسی خود در اختیار دارید این امکان برای شما وجود دارد که نمونه کارها را دسته بندی کرده و بر حسب عناوین مختلفی همچون تاریخ و …. به کاربران نمایش دهید.

می توانید در صفحه اصلی طراحی سایت خود تصاویر زیبا و منحصر به فرد را به شکل اسلاید شو و با افکت کاربرپسند در معرض دید کاربران آنلاین قرار دهید و هنر خود را به نمایش بگذارید.

طراحی وبسایت آتلیه عکاسی

شما می توانید برای کاربران خود توضیحات کاملی از نمونه کار و سبک آن ارائه دهید. تا خوانندگان وب سایت از مطالب شما لذت ببرند. با داشتن یک وب سایت حرفه ای می توانید قیمت اثر هنری و خدماتی را که عرضه می کنید به نمایش بگذارید.

داشتن کاتالوگ و تعرفه هر نمونه کار از دیگر گزینه هایی است که برای هر کسب و کار از جمله آتلیه عکاسی مهم تلقی می شود. پس باید برای سایت خود نیز بخشی با این عنوان در نظر بگیرید.

یکی دیگر از بخش هایی که می توانید برای طراحی سایت کرج خود در نظر بگیرید صفحه ای مربوط به نمایش گواهی نامه و مدارک هایی است که در حیطه کاری خود کسب کرده اید. شما با نمایش این مدارک و صحبت درباره آنها باعث اطمینان بیشتر کاربران آنلاین به خود خواهید شد.

امکان دیگری که برای صفحات شما می تواند وجود داشته باشد. امکان اشتراک گذاری محصولات و صفحات شما توسط کاربران است به این صورت که کاربران می توانند آن ها را به دوستان خود معرفی کنند و با آنها به اشتراک بگذارند.

هنر عکاسی گرایش های مختلفی همچون عکاسی صنعتی, عکاسی کودک و… دارد. که هر کدام از این گرایش ها تعرفه ها و نمونه کار مخصوص به خود را دارد. و این نکات باید در بخش های مختلف سایت در نظر گرفته شود.

وجود سرویس ها و خدمات زیر در یک وب سایت آتلیه عکاسی مناسب و قابل ارائه می باشد:

  • طراحی صفحه ای برای نمایش کاتالوگ تمامی خدمات به صورت آنلاین
  • طراحی صفحه برای مقالات مرتبط و همچنین اخبار در رابطه با آتلیه
  • و طراحی صفحه پرداخت آنلاین هزینه های آتلیه
  • طراحی صفحه وب سایت برای درج و تعرفه خدمات آتلیه (در صورت درخواست شما)

از دیگر نقاط مثبت برای طراحی سایت های آتلیه وجود عناصری همچون اسلاید شو , گالری عکس حرفه ای, نسخه چابی و از همه مهمتر وجود امکانات فروشگاهی همچون خرید و فروش آنلاین است. طراحی سایت در کرج منسیکس ابتدا در این زمینه به شما مشاوره داده و سپس کاری حرفه ای و متناسب با پروژه شما را انجام می دهد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]