شش تکنیک ساده سئو برای بالا بردن رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو

خانه / آموزشی / شش تکنیک ساده سئو برای بالا بردن رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو

شش تکنیک ساده سئو برای بالا بردن رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

رتبه بندی وب

رتبه بندی وب

رتبه بندی وب ، تکنیکهای بسیار ساده و قابل دسترسی برای بهینه سازی وب سایت شما وجود دارد. که کمک شایانی در جهت بالارفتن رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد داشت. در دوره ای که در مورد تجزیه و تحلیل ” رقابت بین وب سایت ها ” گذراندم. به عدد شگفت انگیزی دست یافتم که البته مربوط به تمام این تکنیکها نمی باشد.

با این حال هر یک از این تکنیکها می تواند برای نزدیکتر شدن به موقعیت رتبه اول و موفقیت طراحی سایت شما تاثیر به سزایی داشته باشد.

استفاده از این تکنیکها به خودی خود برای رسیدن به موقعیت بهتر و پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب، چیزی به شما ارائه نمی کند. اما قطعاً به شما کمک خواهد کرد و همچنین هیچ عاملی منحصراً قادر به بالا بردن رتبه شما نمی باشد.

داشتن رتبه یک در گوگل رتبه بندی وب

به ترکیبی از عوامل مانند بسیاری از استراتژی های لینک های داخلی و خارجی، ارتباط کلمات کلیدی با مطالب و نمای کلی صفحات وب شما بستگی خواهد داشت. بعلاوه تمامی جزئیات زیر نیز از جمله عوامل بالا رفتن سطح رتبه وب سایت شما می باشد.

اجازه دهید شروع کنیم: این مطالب در واقع جزئیاتی در مورد سئو ، بهینه سازی وب سایت بوده و اگر این مطلب برای شما کارایی نداشت می توانید. یک قدم به عقب برگشته و این موارد را فراموش نمایید.

برای بهبود رتبه وب سایت خود در موتورهای جستجو، استفاده از این تکنیکهای سئو بسیار ضروری می باشد. اگرچه عمدتاً این تکنیکها برای مبتدیان در نظر گرفته شده بااین حال بسیاری از صفحات بدون در نظر گرفتن هر یک از این تکنیکها ساخته شده اند.

می نویسم “صفحات” زیرا عمدتاً‌گوگل و دیگر موتورهای جستجو صفحات وب را به صورت لیست در آورده واین مورد شامل کل دومین نمی باشد. و این بدان معنی است که تک تک صفحات وب سایت شما باید به همین شیوه بهینه سازی شود. هر یک از صفحات وب سایت باید از تکنیکهای سئو که در لیست زیر به آن اشاره شده است استفاده نماید.

برچسب عنوان

برچسب عنوان شامل عنوان اصلی در HTML وب سایت است که قبل ازعنوان متن می باشد. در واقع عنوان صفحه باید دارای کلمات کلیدی اصلی که در متن صفحه وب به کار رفته باشد. مطلب برچسب عنوان نباید در متن صفحه ظاهر شود.

زیرا هدف آن اطلاع رسانی عنوان صفحهء وب سایت شما به موتورهای جستجو است و این که چه کلماتی از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. ( یعنی کلمه کلیدی صفحهء اصلی وب سایت تان ). به عنوان مثال برچسب عنوان صفحه بر اساس این مقاله ؛ “سئو” “تکنیکهای بهینه سازی ” و یا ” ارتقاء رتبه در موتورهای جستجو ” می باشد.

برچسب توضیحات

برچسب توضیحات در گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای رتبه بندی در لیست جستجو مورد استفاده قرار می گیرد. من این موضوع را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو امتحان کردم. گوگل از کل و یاهو از بخشی از برچسب توضیحات استفاده می کند.

بنابراین باید در برچسب توضیحات آنچه صفحهء وب شما ارائه می دهد توصیف کنید. بررسی ساده در گوگل از شرح و توضیحات دیگر سایت هایی که از کلمات کلیدی شما استفاده میکنند. به شما نشان می دهد چه تعداد کلمه به طور کامل با توضیحات شما همخوانی داشته و شما می توانید از آن استفاده نمایید.

برچسب کلمات کلیدی

موتورهای جستجو به ندرت از برچسب کلمات کلیدی استفاده میکنند: گوگل کاملاً این مطلب را نادیده می گیرد. با این حال استفاده از آن ضرری نداشته و ممکن است کمک کوچکی در این راه به شما ارائه دهد.

استفاده از کلمات کلیدی می تواند شامل نام تجاری و نام خود شما نیز باشد. با استفاده از این روش در بعضی از موتورها با جستجوی نام شما، صفحهء طراحی سایت در کرج شما را مشاهده خواهند کرد. دیگر برچسب ها ارزش بهینه سازی سئو نداشته و کمکی در بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو ندارد.

برچسب سرنوشته های H

برچسب سرنوشته ها (H1-H2…) در گوگل برای تعیین اهمیت متن مندرج در سرفصلهای وب سایت مورد استفاده قرار میگیرد. در عنوان صفحه اصلی خود از H1 استفاده نمایید (میتوانید از H1 در برچسب عنوان نیز استفاده نمایید. که البته فقط توسط موتورهای جستجو قابل دیدن می باشد. و خوانندگان قادر به دیدن این عنوانها نیستند)

قالب بندی متن

متنی که در آن حروف درشت، کج(ایتالیک) و از خط کشی زیر کلمات در آن استفاده شده. در گوگل از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. بنابراین در تعیین میزان اهمیت در رتبه بندی طراحی سایت کرج شما تاثیرگذار خواهد بود.
همیشه برای عنوان مطلب از حروف درشت استفاده و ترجیحاً برای تاکید از خط کشی زیر کلمات نیز بکار ببرید.

سبک نوشتار و محتوا

برای الگوریتم موتورهای جستجو ننویسید. برای خوانندگان و برای مردم بنویسید. اگر متن و مطالب به راحتی خوانده شود همچنین از کلمات مرتبط با موضوع استفاده شده و پر از کلمات کلیدی باشد. شانس بهتری برای دستیابی به موقعیت های بالاتر با این کلمات کلیدی در رتبه بندی لیست خواهد داشت.

استفاده از کلمات کلیدی بیش از 5/1 درصد در متن به ندرت کارایی مفید خواهد داشت. چگالی کلید واژه سئو و یا تکنیکهای سئو و نیز رتبه بندی در گوگل ( کلمات کلیدی اصلی این مقاله) 5/1-0.87-0.87 بدست آمده است.

استفاده بیش از حد از کلید واژه ها به نوعی بهینه سازی بد محصوب شده. و باعث قرار گرفتن صفحه وب شما در لیست صفحه وب های ضعیف می شود. البته اگر لیستی در کار باشد!!.

این شش تکنیک بهینه سازی جهت بالا رفتن رتبه شما در موتورهای جستجو می باشد. البته جای تعجب دارد که چگونه بسیاری از طراحان سایت های اینترنتی موفق و با تجربه از این تکنیکها استفاده نکرده و این موارد را رعایت ننموده اند. هیچ بهانه ای برای عدم استفاده از این تکنیکها قابل قبول نبوده و در اصطلاح این طراحان پیچ و مهره های صفحات وب را به درستی نصب و محکم نکرده اند.

 ایجاد لینک های با کیفیت بالا در طراحی سایت در کرج

یکی از بهترین عوامل رتبه بندی سئو بک لینک ها می باشند. بک لینک های با کیفیت شانس بالاتری برای بالارفتن رتبه سئو دارند. با توجه به تحقیقاتی که توسط متخصصین سئو صورت گرفته ، اگر یک صفحه دارای تعداد زیادی بک لینک باشد، در نتایج جستجو بالاتر خواهد بود.

  1. نوشتن محتوای با کیفیت
  2. یافتن لینک های شکسته
  3. محتوای Ego bait بنویسید
  4. نوشتن پست مهمان در سایت هایی محبوب می باشند
  5. گرفتن بک لینک از شبکه‌های اجتماعی
  6. لینک سازی

چک کردن نمایش به موتور های جستجو

در وردپرس یک گزینه داخلی هستش که سبب میشه سایت شما ار موتور های جست و جو مخفی بماند.

این گزینه امکان دارد زمانی که در حال راه اندازی سایت خود در طراحی سایت در کرج می باشد مفید باشد. فعال کردن این تیک سبب غیر فعال شدن سایت شما می شود.  این امر ممکن است باعث شود که ما بعضی از تکنیک های گوگل را مورد استفاده قرار داده اید ام باز هم سایتتان رتبه خوبی در گوگل نگرفته است ممکن است به خاط این مسئله باشد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]