ساخت مگامنو در وردپرس

خانه / آموزش وردپرس / ساخت مگامنو در وردپرس

ساخت مگامنو در وردپرس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

مگامنو

مگامنو ، برای ساخت مگامنو در طراحی سایت و طراحی سایت در کرج ابتدا از قسمت نمایش گزینه ی فهرست را انتخاب می کنیم.

مگامنو

برای اینکه یک فهرست داشته باشیم برگه ها یا دسته و یا نوشته های مورد نظر را انتخاب می کنیم و به فهرست اضافه می کنیم.

مگامنو

ترتیب قرارگیری منوها به شما بستگی دارد. و می توانید آنها را مورد دلخواه خود قرار دهید. برای اینکه زیر منو ها به صورت افقی و در واقع به همان صورت mega menu باز شوند. باید هر کدام از منو های مربوطه را باز کرده و قسمت Mega menu را تیک بزنید.

 

اگر می خواهید آیکونی در کنار نوشته های منوی خود داشته باشید. Click here در قسمت Menu Item Icon را انتخاب کرده و با کپی کردن کد هر آیکون در قسمت Menu Item Icon در کنار نوشته ی شما تصویر مورد نظر پدیدار می شود.

مگامنو

برخی از قالب های وردپرسی خودشون یکسری تنظیمات دارند که به شما قابلیت ساخت مگامنو در وردپرس رو می دهند مثل قالب های Hestia یا قالب وودمارت، پس قبل از همه چیز قالبتون رو بررسی کنید تا افزونه اضافی برای ساخت مگامنو نصب نکنید.

پشتیبانی مگامنو

اگر قالبتون از مگامنو پشتیبانی میکنه اصلاً نیازی به نصب افزونه های اضافی نیست اما گاهی اوقات پیش میاد که مگامنو قالب اون چیزی نیست که شما بخواهید در اون زمان می تونید به فکر استفاده از افزونه باشید.

هر کدام از این راه ها مزیت و معایب خودشون رو دارند اگر از خود قالب برای ساخت مگامنو استفاده کنید. مشکلات نصب افزونه های اضافی رو ندارید و سرعت طراحی سایت کرج شما تحت تاثیر قرار نمی گیرد. اما اگر افزونه نصب کنید سرعت لود طراحی سایت در کرج شما به دلیل کدهای اضافی ممکن است کمتر شود. اما خوبی که نصب افزونه دارد این است که دیگه حتی اگر قالب هم تغییر بدید بازهم می تونید از مگامنوهای قبلی استفاده کنید

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]