ساخت سایت مورد پسند مشتری و موتور های جستجو

خانه / آموزشی / ساخت سایت مورد پسند مشتری و موتور های جستجو

ساخت سایت مورد پسند مشتری و موتور های جستجو

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

موتور های جستجو

موتور های جستجو ،هنگامی كه شروع به فروش محصولات و خدمات در اینترنت می كنید. باید ترافیك طراحی سایت شما هدفمند باشد. موتورهای جستجوی اصلی شروع به ارسال ترافیك وب سایت به صورت هدفمند می كنند. و مقدار زیادی از این ترافیك، زمانی هدفمند خواهد شد كه شما قدم خاصی برای آن بردارید.

اولین گام برای هدفمند شدن ترافیك وب سایت شما به منظور سئو،‌ تبلیغات در موتورهای جستجو نیست. اولین گام درك شما از بازاریابی اینترنتی در شبكه و انتخاب روش موثر بازاریابی آنلاین برای فروش بهتر خدمات در وب سایت تان می باشد. وب سایت می تواند محیطی برای توضیحات و توصیف هر موضوعی باشد. جستجوگران و بازدیدكنندگان نیز به دنبال اطلاعات و حقایق هستند.

افراد به دنبال ارزش و اعتبار مطالب هستند. ارائه كردن این نوع اعتبار با ارائهء مطالب با كیفیت بالا در وب سایت، همانطور كه محتوای خاصی در تبلیغات خود به كار می برید، ممكن می باشد. در نتیجه باید ساخت سایت شما به گونه ای باشد. كه محتوای ایجاد شده در آن از تكنیك مدیریت محتوا برخوردار باشد.

تكنیك مدیریت محتوای وب سایت شما علاوه بر بهینه سازی در موتورهای جستجوی اصلی، نیاز به تمركز بیشتری بر روی مشتریان وب سایت دارد. متد مدیریت محتوای كنونی وب سایت شما باید به هر دو عامل و نكات بهینه سازی صفحات طراحی سایت در کرج in page و off page دقت نماید. عوامل in page شامل بهینه سازی صفحات وب سایت بر اساس كلمات كلیدی و عبارات كلیدی مرتبط با محتوای وب سایت و همچنین عناوین و شرح محتوای تشكیل دهنده وب سایت می باشد.

Off page

Off page شامل مبادلهء لینك، علاوه بر ایجاد لینك های یك طرفه می باشد. هنگامی كه برای صفحات وب سایت خود، عناوین انتخاب كردید. و تصمیم گرفتید كه طبق آن مضامین عمل كنید. سپس می توانید اقدام به ساخت سایت خود نمایید. مطالب وب سایت شما باید شامل مقالات، اطلاعیه ها، اخبار، محصولات و خدمات و بررسی مقالات باشد. ممكن است بخواهید در محتوای وب سایت خود كتاب های الكترونیك رایگان یا گزارشات و اخبار و اطلاعات مفید برای بازدیدكنندگان وب سایت در نظر گرفته و ارائه نمایید.

قبل از كاركردن بر روی محتوای وب سایت، باید تحقیقات زیادی انجام دهید. باید دریابید كه كاربران اینترنت بیشتر به دنبال چه مطالبی هستند. منابع آزاد و نرم افزارهای زیادی در اینترنت برای ساخت سایت و كمك كردن به شما و تعهدات خاص شما وجود دارد. در واقع برای جستجوی عبارت كلیدی می توانید از “نرم افزار پیشنهادی عبارات كلیدی” استفاده كنید.

هنگامی كه آمادهء نوشتن محتوا و موضوعات طراحی سایت کرج خود هستید. باید 2 تا 3 كلمه كلیدی و عبارت كلیدی در محتوای سایت به هر طریقی در صفحات استفاده نمایید. بعد از بهینه سازی صفحات وب سایت با عبارات كلیدی، خودتان اقدام به نوشتن محتوای صفحات وب سایت نمایید. هنگامی كه رقبای زیادی برای كلمات كلیدی انتخابی تان ندارید. بهینه سازی صفحات وب سایت به شما كمك بسیاری خواهد كرد.

لیست موتور های جستجو

البته این كافی نیست و باید كلمات كلیدی رقابتی قوی تر و هدفمندتری نیز برای محتوای وب سایت خود انتخاب نمایید. به منظور بالا بردن موقعیت “جستجوی” وب سایت تان، باید لینك های زیادی از وب سایت هایی با ترافیك بالا و با رنكینگ بالا دریافت نمایید. ایجاد یك پیوند یك طرفه از دیگر صفحات وب، راحت تر می تواند موقعیت وب سایت شما را در لیست موتورهای جستجو بالا ببرد.

در موتور بهای جستجوی مورد نظرتان یك جستجو انجام دهید. تا وب سایت هایی كه می توانید با آنها مبادلهء لینك داشته باشید را پیدا كنید. آن وب سایت ها را بررسی نمایید. و ببینید از چه كلمه یا عبارت كلیدی در ساخت سایت خود استفاده كرده اند.

راه موفقیت در ساخت طراحی سایت در کرج، راهی است كه در آن از تكنیك های بازاریابی موتورهای جستجو استفاده كرده باشید. در واقع همیشه قبل از اینكه اقدام به ساخت سایت نمایید باید تكالیف خود را به درستی انجام دهید! در آخر باید گفت كه بدون در نظر گرفتن مقدار بك لینك هایی كه وب سایت اینترنتی شما دارد. و یا اینكه صفحات وب سایت شما چقدر در موتورهای جستجوی مختلف، موقعیت بالایی دارد. بدون گذاشتن انرژی بر روی عبارات كلیدی رقابتی به موقعیت بالایی در رنكینگ دست پیدا نخواهید كرد.

همچنین باید بدانید كه بدون داشتن اشتیاق در این كار به هیچ یك از اهداف تجاری خود نخواهید رسید. موضوعی را كه به آن علاقه دارید و ترجیح می دهید. را انتخاب و سپس با انتشار مقالات و دیگر مطالب مفید، طراحی سایت در تهران خود را گسترش دهید. تا به یك وب سایت مورد پسند در موتورهای جستجو تبدیل شوید. نام تجاری خود را ایجاد نمایید و همواره به تبلیغ محصولات و خدمات خود در اینترنت ادامه دهید. مطمئن باشید در پایان موفق خواهید بود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]