ساخت سایت – اجتناب از 6 اشتباه بزرگ در طراحی صفحهء اصلی وب سایت های تجاری

خانه / آموزشی / ساخت سایت – اجتناب از 6 اشتباه بزرگ در طراحی صفحهء اصلی وب سایت های تجاری

ساخت سایت – اجتناب از 6 اشتباه بزرگ در طراحی صفحهء اصلی وب سایت های تجاری

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

طراحی صفحهء اصلی وب

طراحی صفحهء اصلی وب

طراحی صفحهء اصلی وب ، در چند سال گذشته با وجود در دسترس بودن خدمات و ابزارهای رایگان طراحی و ساخت طراحی سایت های تجاری به مراتب بسیار آسان تر شده است. شرکت کاسپید به شما می گوید که در استفاده از این روش ها باید محتاط باشید تا زمانی را که در این راه صرف می کنید موثر واقع شود.

شرکت کاسپید با سالها تجربه در زمینهء بازاریابی آنلاین، تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی می تواند شما را از اشتباهات رایج و عمده ای که جدیداً در بازاریابی آنلاین رواج پیدا کرده، آگاه سازد. که نهایتاً منجر به جاه طلبی های بی مورد در این زمینه نشود.

اشتباه های رایج طراحی وب

1- اولین اشتباه رایجی که می توانید در ساخت طراحی سایت در کرج تان از آن اجتناب نمایید. عدم انجام تحقیقات کافی هنگام ساخت صفحهء اصلی سایت تجاری تان می باشد.

شما ممکن است ایده هایی برای رسیدن به اهدافتان داشته و شاید علاقهء اصلی شما و یا مرتبط با تجربهء کاری شما باشد. در حالی که ایدهء شما در کسب و کار ممکن است ایدهء بزرگی باشد.

اما اطلاعات ارائه شدهء شما ممکن است فقط در مورد فروش باشد و شما هم از آن سود خوبی ببرید. البته اگر بازار آنلاین تشنه و نیازمند ایدهء ارائه شده شما در وب سایت تان باشد.

از طریق انجام تکنیک های تحقیقی و ثابت شده و با داشتن اطلاعات کافی می توانید یک تصمیم منطقی برای ساخت سایت تجاریتان اتخاذ نمایید.

2- اشتباه دومی که در ساخت سایت موجب جاه طلبی های بی مورد در بازاریابی آنلاین شده این است. که افراد فکر می کنند در این بازار آنلاین فرصت هایی را می بینند.

که هیچ کس دیگری نمی تواند آن را بدست بیاورد. خوب شاید دلیل خیلی خوبی برای این مسئله وجود داشته باشد. اشتباه افراد اینجاست که سعی می کنند همیشه پیشگام باشند.

این مورد اغلب در صورتی رخ می دهد که افراد برای اولین بار در بازاریابی آنلاین با شکست مواجه می شوند. و تا زمانی که به موفقیت و سود در این بازار نرسند. و یا روشهای رسیدن به آن را پیدا نکنند، ادامه خواهد داشت. ب

هتر است فقط به دیگران اجازه دهید که به این بازار آنلاین وارد شوند. و به اصطلاح راه را برای شما باز کرده و مسیر را هموار نمایند. تا شما به آن وارد شوید و سود حاصل از آن را بدست آورید.

اشتباه سوم

3- اشتباه سوم شما در ساخت صفحات اصلی وب سایت تجاری، قرار دادن محصولات در صفحهء اول وب سایت می باشد. در واقع این نشان می دهد که شما هیچ فوت و فنی برای ایجاد یک معامله و انجام تسویه حساب به ازای فروش محصولات را ندارید.

هدف شما ساخت سایت تجاری آنلاین است. که در آن اطلاعات مفید و ارزشمندی هم به صورت رایگان و هم در ازای پول ارائه می شود. و این روش به اهداف شما کمک زیادی خواهد کرد.

سرنخ رسیدن به این اهداف در عنوان این اطلاعات می باشد. که این عناوین باید طوری نشان داده شود که کسب و کار آنلاین و تجارت الکترونیک را به بازدیدکننده القاء می نماید. محصولات و خدماتی که شما ارائه می کنید فقط بخشی از کسب و کار اینترنتی شما هستند.

4- چهارمین اشتباهی که کاسپید در مورد ساخت طراحی سایت کرج می خواهد برای شما توضیح دهد. این است که این اشتباه هنگامی رخ می دهد. که واقع گرایانه با هزینه های تحمیلی برای ایجاد و ساخت سایت تان رویرو نشوید.

در حالی که شما می توانید یک وب سایت با هزینه های بسیار کم ایجاد کرده و از آن استفاده نمایید. اما باید نگاهی واقع بینانه به هزینه های جانبی ساخت سایت مانند ابزارهای مورد نیاز، میزبانی وب هاستینگ.

بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل و همچنین تهیه و ساخت محصولات و تبلیغات برای آنها داشته باشید. زیرا که بدون عملی کردن این موارد، کسب و کار اینترنتی شما به اجرا در نخواهد آمد.

5- اشتباه پنجم مربوط به تولید محصولات و ارائه خدمات می باشد. تلاش همیشگی برای رسیدن به کمال. کاملاً واضح و روشن است که این مورد از ایده های این چنینی سرچشمه می گیرد.

که تا چیزی به اندازهء کافی خوب نباشد در معرض فروش قرار نخواهد گرفت. به خاطر داشته باشید که مشتریان شما محصولات شما را به دلیل وجود اطلاعات با کیفیت و ارزشمندی که از آن خدمات و یا محصولات به آنها ارائه می کنید.

اقدام به خرید می کنند و نه به دلیل وجود و یا عدم وجود بسته بندی های جذاب محصولات شما. بله درست است! نهایت و حد و مرزی برای رسیدن به کمال وجود ندارد. بنابراین وقت خود را بیهوده هدر ندهید.

6- در نهایت شرکت کاسپید که در زمینهء ساخت سایت و بهینه سازی وب سایت سالها فعالیت داشته است. آخرین خطای رایج در این زمینه و راه های اجتناب از آن را برای شما بازگو می کند.

بازاریابی اینترنتی

افراد فرض می کنند که دنیای بازاریابی اینترنتی برای همیشه تغییر کرده است. اما باید بدانید شما نیاز به یک چشم همیشه باز و ثابت دارید تا تکنیک های جدید و متدهای آن را پیدا کرده و دریابید.

و این روشها را برای کسب و کار اینترنتی خود اتخاذ نمایید. بر اساس آمار و اطلاعاتی که شرکت کاسپید در این سالها بدست آورده است.

باید بدانید که شما باید به طور مستمر مهارت ها و اطلاعات خود را در مورد تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی به روز رسانی نمایید. و باید دریابید که چگونه از این اطلاعات در جهت رسیدن به اهداف خود استفاده نمایید.

هنگامی که کسب و کار اینترنتی خود را با ساخت طراحی سایت های تجاری آغاز می کنید. به جای دور شدن از اهدافتان با تصویر سازی از موفقیتی که می خواهید داشته باشید.

باید از واقعیت ها آگاهی کافی داشته باشید. باید بپذیرید که این امر یک تجارت است. و برای به اثبات رسیدن نقشه هایتان شما نیاز به پشتکار دارید.

با استفاده از این نکات و اجتناب از اینگونه اشتباهات و عملی ساختن راهکارها و مراحل انجام صحیح ساخت سایت های تجاری، هر شخصی می تواند برای خود منبع درآمد مناسبی از اینترنت داشته باشد. طراحی صفحهء اصلی وب.

ناوبری ضعیف

یکی دیگر از اشتباهات رایج طراحی سایت در کرج  ناوبری ضعیف می باشد که قادر است سبب اطلاعات نادرست برای کاربران شود. ناوبری به منوها، پیوندها و سایر عناصری اطلاق میگردد که به کاربران اجازه می دهد بین صفحات و بخش های وب سایت حرکت نمایند.
برای جلوگیری از ناوبری ضعیف، از یک منوی واضح و سازمان یافته مورد استفاده قرار دهید که درک و پیمایش راحت باشد. از برچسب های ساده و توصیفی برای آیتم های منو مورد استفاده قرار دهید و از شلوغ شدن منو با آیتم ها یا زیرمنوهای زیاد خودداری نمایید. از مسیرهای سوخاری استفاده نمایید تا به کاربران نشان دهید در کجای وب سایت می باشند و چگونه به صفحات بک بزنند.
علاوه بر منوی اصلی، گزینه‌های ناوبری ثانویه مثل نوارهای جستجو یا پیوندهای سریع به صفحات یا بخش‌های محبوب را نیز اضافه نمایید. مطمئن شوید که پیمایش در تمام صفحات وب سایت ثابت می باشد و آن را به طور کامل آزمایش نمایید تا اطمینان حاصل کنید که به درستی عمل میکند و استفاده از آن در همه دستگاه ها راحت می باشد.
با تمرکز بر طراحی ناوبری خوب، قادر هستید تجربه کاربری را بهبود ببخشید و بازدیدکنندگان را به راحتی و به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. این می تواند به تعامل بیشتر، افزایش ترافیک و بهبود تبدیل برای وب سایت شما منجر گردد.​

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]