سئو و بهینه سازی سایت

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

سئو چیست ؟

سئو چیست ؟  SEO یعنی بهینه سازی سایت در که امروزه یکی از با اهمیت ترین مراحل در طراحی وب است.

سئو به مجموعه فنون و تکنیک‌هایی گفته می‌شود که به کمک آن‌ها می‌توان طراحی سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کرد و در نتیجه رتبه‌بندی بهتری در نتایج جستجوی اینترنتی کسب کرد. این فنون شامل بهینه‌سازی محتوا، ساختار وب‌سایت، ایجاد بک‌ لینک، بهینه‌ سازی تصاویر و کلمات کلیدی و … می‌شوند. هدف از سئو، جذب ترافیک ارگانیک و افزایش بازدیدکنندگان به وب‌سایت است.

بهینه سازی سایت و وب سایت چیست؟

بدین معناست که تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی وبسایت این است، که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت سئو این است که اکثر مردم از موتور های جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند.
بهینه سازی  موتور های جستجو یعنی مجموعه ی تکنیک ها و مهارت هایی که به یک طراحی سایت اجازه می دهد. ترافیک و بازدید کننده بیشتری از موتور های جستجو  مانند Google ، Yahoo و یا Microsoft داشته باشد.

SEO به دو محدوده اصلی می تواند تقسیم شود :

۱- off-page سئو: کارهایی که مستقلا از وب سایت شما انجام می پذیرد.

۲ – on-page سئو: کارهایی که طراحی سایت در کرج شما را تغییر داده تا رتبه بالاتری را در موتور های جستجو  کسب کنید.
سایت زمانی در موتور های جستجو به صورت کامل بهینه می شود که شما هر دو بخش off-page سئو و on-page سئو را به کار بگیرید و روی آن کارکنید.
امروزه با توسعه و پیشرفت روزانه وب پارسی سایت های زیادی در موضوعات متفاوت را میتوان مشاهده کرد. اما اکثر ترافیک ورودی به طراحی سایت در کرج از طریق موتور های جستجو از جمله گوگل ، یاهو و بینگ صورت گرفته است.

پس طراحی سایت کرج هایی موفق اند که ترافیک زیاد وقابل توجهی از گوگل دریافت نمایند. آمارها نشان می دهند که در کشور ایران بخش اصلی و عمده بازدید های اینترنتی بوسیله گوگل صورت می گیرد.

فاکتورهایی برای SEO و بهینه سازی سایت که عبارتند از :

1 – برای کاربران محتوای مفید  تولید کنید.
2 – فعالیتهای مداوم و اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی ( از جمله : گوگل پلاس ، فیسبوک)
3 – لینک بلدینگ و گرفتن لینک یک طرفه از سایت هایی که با موضوعتان مرتبط هستند.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]