سئو، بهینه سازی سایت، جستجوی كلمات كلیدی

خانه / آموزشی / سئو، بهینه سازی سایت، جستجوی كلمات كلیدی

سئو، بهینه سازی سایت، جستجوی كلمات كلیدی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی, بهینه سازی سایت

جستجوی كلمات كلیدی

جستجوی كلمات كلیدی ، چطور بدون صرف هزینه تحقیق کنیم! گام اول برای هر کمپین آنلاین، تصمیم گیری در مورد این موضوع است که به دنبال چه هدفی هستند. و برای چه چیز می خواهند شناخته شوند! بویژه هنگامی که هدف حضور قوی تر در موتورهای جستجو ( سئو )می باشد.

واژه ها و یا عبارتهایی که می خواهید در جستجو با آنها شناخته و دیده شوید ” کلمات کلیدی” نامیده میشوند. پژوهش در مورد این کلمات کلیدی و پیاده سازی آن در طراحی سایت ، به موفقیت شما می انجامد. توجه به حجم بدست آمده از جستجوی کلمات کلیدی و همچنین سطح رقابت آنها بسیار حیاتی می باشد. با انجام کمی تحقیق،‌ ابتدا درک خوبی از بازار آنلاین پیدا کرده. و درخواهید یافت که در این بازار چگونه به نظر می رسید! و همچنین استفاده از چه کلید واژه هایی می تواند باعث دستیابی شما به موقعیتهای بهتر شود.

راههای بسیاری برای انجام تحقیق و پژوهش بر روی کلمات کلیدی می باشد:

ابزارهای مختلف و رایگانی که اینترنت ارائه میدهد. بعلاوه برخی دستورات در موتورهای جستجو وجود دارد. که می تواند سرنخ هایی به شما ارائه دهد! ابزارهای رایگان مانند گوگل Adword یک نگاه اجمالی به جستجوی ماهیانه و سطح رقابت دربارهء شما را نشان خواهد داد. اگر چه گاهی اوقات جای سوال دارد. که این آمار چقدر می تواند دقیق باشد.

اگر می خواهید از یک گام میانبر استفاده کنید. می توانید نرم افزارهایی از جمله ” word tracker ” خریداری کرده و آنها را امتحان کنید. ” word tracker ” ‌تحلیل بسیار دقیقی از هر کلمه به شما داده. و در نهایت دید بهتری از بازار به شما خواهد داد. برای اغلب افراد،‌ استفاده از ابزارهای رایگان و جستجوی دستورات از موتورهای جستجو کافی بوده. و برای بدست آوردن کلید واژهء هدفمند مورد نیاز جهت طراحی سایت در کرج شان ایدهء خوبی می باشد.

لیست زیر چند دستور جستجوی مفید می باشد که با کمی تحقیق قابل استفاده هستند:

    • استفاده از ” کلمات کلیدی ” ‌در آدرس در یک موتور جستجو کلمه “‌ کلیدواژه ” را تایپ کرده و آن را جایگزین کلمهء کلیدی مورد نظر خود کنید، لیستی بدست خواهد آمد. که مهمتر از تعداد آن،‌ترتیب بدست آمده از وب سایت هایی هستند. که از کلمه کلیدی شما در آدرس آنها استفاده شده. این جریان به شما ایدهء سودمندی ارائه خواهد داد. و درخواهید یافت که چه تعداد وب سایت به طور مستقیم کلمه کلیدی شما را هدف قرار داده اند.
    • استفاده از” کلمه کلیدی ” در عنوان صفحه دومین مورد مهم در آدرسها، عنوان بوده و برای هدف قرار دادن کلید واژهء خاص بسیار ضروری می باشد. با استفاده از این دستورات قادر خواهید بود ببینید. که چگونه بسیاری از وب سایت ها در عناوین خود از کلمات کلیدی شما استفاده کرده اند.

ترافیک سایت

  • استفاده از ” کلیدواژه “‌ در متن این دستورات نمای بسیار خوب و کاملی از بازار به شما خواهد داد. و همچنین یک لیست از طراحی سایت کرج هایی که در مورد کلمه کلیدی شما صحبت می کنند به شما ارائه می کند. یک کلمه کلیدی کامل، کلید واژه ایست که مقدار قابل توجهی ترافیک با سطح نسبتاً کم رقابت در وب سایت شما ایجاد کند. البته کلید واژه باید دقیقاً مرتبط با طراحی سایت در کرج و کسب و کار شما بوده تا مطمئن شوید ترافیکی که از طرف موتورهای جستجو به سمت سایت شما هدایت می شود. دقیقاً با آنچه ارائه می دهید متناسب می باشد.

احتمالاً هنگامی که شروع به جستجو کنید، با چند عبارت مختلف و کوچک به کلیدواژه ای با سطح ترافیک بالا و کم رقابت دست پیدا خواهید کرد. این دقیقاً چیزی است که دنبالش بودید! اگر هدف شما ایجاد کسب و کار در یک منطقه کوچک و دور افتاده می باشد. جستجوی کلید واژه هایی با حجم کم جستجو را نادیده نگیرید. اگر چنین کلماتی هستند که با وب سایت شما مرتبط می باشند. قادر خواهید بود ترافیک بسیار بالاتر و با کیفیت بسیار عالی بدست آورید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]