رنگ مناسب طراحی سایت

خانه / آموزشی / رنگ مناسب طراحی سایت

رنگ مناسب طراحی سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

رنگ مناسب طراحی سایت

رنگ مناسب طراحی سایت ،گاهی به ترکیبی از رنگها میرسیم. که حسی نو دارند! در حقیقت هر رنگ در کنار رنگی دیگر هویتی تازه و جدید می گیرد. رنگ بندی وب سایت بخش با اهمیتی از طراحی گرافیک وب سایت است. اما برای انتخاب بهترین رنگهای چکار کنیم؟

ابزارها و سایتهای متنوعی برای راهنمایی در انتخاب ترکیب رنگی خوب وجود دارد. مثلا نرم افزار Adobe Kuler که نرم افزاری است. برای همین کار روش دیگر استفاده از وبسایت ColorLovers.com است.

این طراحی سایت یک شبکه اجتماعی با موضوع رنگ است. که میتوان در تشخیص بهترین رنگها از آن کمک گرفت تا ترکیبهای زیبای بیشتری را دید و برای طراحی سایت در کرج خود استفاده کرد.

راه حل دیگری که وجود دارد دیدن طراحی سایت در کرج های حرفه ای است وبالا بردن قدرت آنالیز رنگ برای خودتان است. برای پیداکردن این مهارت میتوانید به وب سایت های  Template Monster یا Theme Forrest بروید. و موضوعی که در نظرتان است را سرچ کنید تا رنگ بندیهای معقول و رایج در آن موضوع را ببینید.

رنگ‌ها می توانند احساسات را برانگیخته کنند: رنگ‌ها می‌توانند مردم را تحریک کنند. و میتوانند به بینندگان سایت احساس آرامش دهند و آنها را خوشحال کنند . مثلا سایت هایی که برای تولید نوشیدنی هستند. از رنگ های گرم استفاده می کنند تا باعث شوند شما به فکر نوشیدن بیوفتید .

استفاده از رنگ در یک وب سایت

چیدمان رنگ‌ها در یک طراحی سایت کرج ، چیزی فراتر و بیشتر از چینش رنگ‌های مورد علاقه در کنار هم و تبدیل کردن آنها به طرح است. یعنی باید از رنگ ها به گونه ای استفاده کرد که پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. پس باید مخاطبین خود را به خوبی بشناسید و از آنها این درک را داشته باشید.

که چه رنگ‌ هایی می‌تواند  روی آنها تأثیرگذارتر باشد. بدین ترتیب  شما نیمی از راه را طی کرده‌اید زیرا اصلا اینطور نیست که با استفاده کردن از یک رنگ بتوانید هر بازدید کننده‌ای را مخاطب ثابت وب‌سایت خود کنید. پس بهترین روش این است که مشخص کنید کدام رنگ می‌تواند شما را به هدفتان نزدیک کند.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]