راز تبدیل سایت معمولی به سایتی مفید

خانه / آموزشی / راز تبدیل سایت معمولی به سایتی مفید

راز تبدیل سایت معمولی به سایتی مفید

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

سایت معمولی به سایت مفید

سایت معمولی به سایت مفید ، اکنون شما میدانید راز دستیابی به جستجویی کامل، نوشتن متن برای موتورهای جستجو و دیگر افراد است. آنرا کجا گذاشتید؟
با صفحه خانه خود شروع کنید و نام شرکت یا وب سایت خود را در نوار متن بالای صفحه وارد نمائید. این مرا شگفت زده میکند که چندین طراحی سایت نام خود را در صفحه خانه وارد نکرده اند ولی تصور میکنند که اینکار را انجام داده اند.

آنها ممکن است آنرا در لوگوشان (آرم) یا تصویر ردیاب، و یا تصویر سربرگشان داشته باشند. حتی شاید نام شرکت خود را با تضاد رنگیِ کم و فونت بسیار کوچک آنرا در پایین سربرگ خود قرار داده و معتقد باشند نه تنها آنرا آنجا به راحتی مییابند بلکه برای همیشه هم به خاطر خواهند سپرد. ما اینطور نیستیم.

نام شرکت یا وب سایت یا عبارت جستجوی اول خود را  جهت یافتنتان در یک نوار متن، عبارت شعاری و یا زیر آرم شرکت بنویسید. یکی از دوستانم که من روی سایتش کار میکردم تصمیم گرفت متنی که من برایش گذاشته بودم را پاک کند. در کمال تعجبش سایت او از جستجوها حذف شده بود چون وی عبارت کلیدی را برداشته بود.

تمام صفحات نیازمند نام وب سایت

شرکت یا برند شما در متن بالای سربرگ صفحه هستند. این نه تنها برای جستجوی موتور جستجو نیاز است بلکه افراد هم نیازمند دانستن آن هستند.
هر کدام از افراد متفاوتی که به سایت شما سر میزنند روشی متفاوت برای گرفتن اطلاعات دارند. مغزهای ما متفاوت است. عکس العمل-ها و تصمیمات ما بر اساس حجم عظیمی از سیگنالها و آرزوهای ماست. توانایی ما برای رسیدن به وب سایت شما به شیوه های گوناگون و ناشناخته است.

تعدادی از مهمانان شما نیازمند تکنولوژی کمکی هستند. بسیاری از جستجوکنندگان طراحی سایت در کرج ها را در موبایل خود جستجو میکنند. شما باید صفحهی متنی با قابلیت دیدن، خواندن، به یاد سپاری و انگیزه کافی برای حرکت در موتورهای جستجوگر داشته باشید و افراد آنها را بخوانند و اجرا نمایند.

اگر توجه آنها را جلب نکنید، به حافظهی آنها جهت به خاطر آوردن شرکت شما کمک نکردهاید. افراد نمیتوانند به شما مراجعه کنند اگر به خاطر نیاورند که بودهاید. موتورهای جستجو نمیتوانند صفحهی شما را معرفی کنند اگر شما نام شرکتتان را به نحوی که برای آنها قابل خواندن است روی صفحه قرار ندهید.

الهام بخشی و تعامل

دلایل ترک یک سایت بسیار ساده است. اطلاعات کافی برای تکمیل موفقیت آمیز یک کار یا یک انتخاب وجود ندارد. حقیقت اینست که، اغلب طراحان تمایل به کارهای گرافیکی دارند و اضافه نمودن متن برای افراد و موتور جستجو به شکلی ظالمانه برایشان سخت و دشوار است.

محصولات شما ممکن است از نوعی باشد که نیازمند شرح و یا اضافه نمودن جزئیات برای انتخاب است. به طراح سایت خود ایدههایی جهت چگونگی تشریح محصولاتتان بدهید. آنها میتوانند تصاویر اثرگذار و رنگهای عالی انتخاب کنند. شما میتوانید جزئیات را بنویسید.

آیا هنرمندی هستید که نقاشیهای خود را آنلاین به فروش میرسانید؟ فرصت مناسبی است که سایت تان تصویر بزرگ یا نمایش چرخشی از کارشما را در نیم بیشتر صفحه جای دهد، و تمام.شما که هستید؟ چه چیزی الهام بخش شماست؟ کار شما در کجا ارائه می-شود؟ آیا سرگذشت خاصی داشتهاید؟ اولویت با اینست که به جای توضیح دربارهی کارتان، آنرا ارائه کنید. کافی نیست که تنها آنرا به فروش برسانید یا حتی کاری کنید که مردم دربارهی آن صحبت کنند.

لینکی به یک صفحهی اضافه بزنید که شامل نمونههای کوچکتر کارهایتان باشد و حالا آنرا شرح دهید. فرم ارتباط کوچکی روی آن صفحه قرار دهید و آیکانها را به اشتراک بگذارید تا ملاقات کنندگان صفحهی شما هم بتوانند آنها را به اشتراک بگذارند. با اینکار شما این صفحه را برای جستجو و ملاقات کنندگان بهینه سازی میکنید به جای اینکه تنها یک تصویر به نمایش بگذارید.

راه دیگر برای تبدیل متن سایت

کمک کردن به ملاقاتکنندگان سایت شما برای تصویرسازی محصولات مورد استفادهتان است. ایده در این زمینه بسیار زیاد است. هدف متن شما در واقع، مفهوم بازار هدف شماست.

آنها در مورد محصولات شما چه چیزی را باید بدانند که تصویر تنها نمیتواند آن مفهوم را بدون شرح منتقل نماید؟ وزن آن چقدر است؟ ترکیبات آن چیست؟ چه مقدار از آن در یک بطری است؟ چه کسی آنرا ساخته است؟ در چه کشوری ساخته شده است؟ سرویس بهداشتی شما با کابینتهای سپید یا پیشخوان مرمری در بالای آن چگونه به نظر میرسد؟

خبرگی و اعتبار معمولا در تمام طراحی سایت کرج ها نادیده گرفته میشود. در اینجا شما باز هم میتوانید با شرح جوایزی که اخیرا گرفتهاید الهام گیرید. در مراسم اعطای جوایز چه اتفاقاتی رخ داد؟ کدامیک از کارمندان شما و برای چه جایزه گرفتند؟ آیا متخصصانی داشتهاید که  محصولات و خدمات شما را دوست داشته و آنها را به کار بندد؟ اجازه دهید در رابطه با شما بنویسند. آنها را دعوت کنید تا نکاتی را با خوانندگان شما درمیان بگذارند.

اگر محصولاتی را در زمینهی سلامتی و یا بهبود طبیعی بهفروش میرسانید تحقیقات خود را به اشتراک بگذارید. یک صفحهی کامل را میتوانید تنها به پاسخ یک سوال در رابطه با سلامت ترکیبات و یا فرایند اختصاص دهید.

در موتور جستجو باشید

در تکمیل جامع هدف خود آخرین بخش اینست که صفحهی خود را با علامت عنوان و توصیف خود ببندید.این دو موضوع در کد منبع شما بوده و اولین چیزی است که بوسیله موتورهای جستجو خوانده میشود.آنها همچنین میتوانند مقدمهای برای وب سایت شما یا صفحهی اصلی باشند. بنابراین، علامت عنوان شما باید یگانه بوده و حاوی کلمهای کلیدی جهت تهییج شخص برای کلیک کردن روی نتایج جستجو باشد. توصیفات شما باید با جملهای الهام بخش و مبین باشد.

به جستجو کنندگان دلیلی بدهید که به وب سایت شما سر بزنند. مطمئن باشید که این متفاوت (و بهتر) از رقیبانتان است. آیا چیزی رایگان است؟ آیا پیشنهاد امتحان میدهید؟ نمونههای رایگان؟ قدرت پردازش اعضا؟ موارد تجملاتی با قیمتهای نازل؟ این محتوای نتایج جستجوی شماست. هنگامی که ملاقات کنندگان شما میرسند، باید به ازای هر کدام از گروههای استفاده کنندهی هدف به طور خلاصه صفحهی متن داشته باشید.

به عبارت دیگر، دعوتنامهی خود را در کد منبع قرار دادهاید، موتورهای جستجو آنرا مییابند و در نتایج جستجوهای خود ارائه میکنند. هنگامی که ملاقات کنندگان شما میرسند نوبت شماست که آنها را تصاحب کنید. ( سایت معمولی به سایت مفید )

بهبود تجربه کاربری (UX)

تجربه کاربری یا UX بهبود یافته به معنای ایجاد یک تجربه مثبت، مفید و رضایت‌بخش برای کاربران در تعامل با یک محصول یا سرویس است. این بهبود شامل جوانب مختلفی از طراحی، ارتباطات، استفاده و ارزیابی محصول یا سرویس می‌شود. در واقع، هدف UX این است که به کاربران امکان مراجعه به سایت، استفاده از برنامه یا تجربه ای بدون مشکل و با حس خوشایندی بدهد. از راه‌های بهبود UX می‌توان به ساده‌سازی رابط کاربری، افزایش سرعت بارگذاری صفحات، ارائه اطلاعات مفید و واضح، و توجه به نیازها و ترجیحات واقعی کاربران اشاره کرد. به کل، UX نقش بسیار مهمی در جذب و نگهداری کاربران در معرض رقابت بازارهای امروزی دارد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]