حذف پروفایل های شخصی در +Google تا 31 جولای 2011

خانه / آموزشی / حذف پروفایل های شخصی در +Google تا 31 جولای 2011

حذف پروفایل های شخصی در +Google تا 31 جولای 2011

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

پروفایل های شخصی

پروفایل های شخصی ، کاربران در +Google ملزم به تکمیل اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی و جنسیت خود با قابلیت دسترسی عموم افراد می باشند.

اگر در حال حاضر دارای پروفایل های شخصی در فیس بوک هستید. امیدواریم که در +Google نیز تا 31 جولای 2011 داشته باشید. گوگل جزئیات تکمیلی این شبکه اجتماعی را در بخش خدمات اجتماعی مشتریان قرار داده است:

“هدف از پروفایل های گوگل این است. که به شما این امکان را بدهد تا هویت آنلاین خود را مدیریت کنید. تقریباً تمام پروفایل های گوگل عمومی شده است. و ما بر این باوریم که استفاده از پروفایل های گوگل به افراد کمک می کند.

تا شما و یا کسب و کار اینترنتی شما را پیدا کرده و با شما ارتباط آنلاین برقرار نمایند. پروفایل های خصوصی اجازه این کار را به شما نمی دهد. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که تمامی پروفایل ها را به صورت عمومی به نمایش بگذاریم”

آیا فکر می کنید این کار اثر منفی در راه اندازی +Google و در دید عموم افراد داشته باشد؟. به خاطر داشته باشید که نام و نام خانوادگی کامل شما و همچنین جنسیت شما تنها اطلاعات لازمه ای است.

+Google

که از پروفایل شما به نمایش عموم گذاشته می شود. شما می توانید تمامی اطلاعات خود را که تمایل به اشتراک گذاری آنها ندارید. ویرایش کرده و یا حذف نمایید.

اساساً اگر مشخصات خود را در پروفایل +Google خصوصی نگه دارید، تا تاریخ 31 جولای 2011 به راحتی توسط گوگل حذف خواهد شد. قبل از اینکه به خاطر پروفایل تان دچار آشفتگی و بی نظمی شوید.

باید به خاطر داشته باشید که در فیس بوک از سال 2010 حتی خصوصی ترین و محرمانه ترین تنظیمات کاربران نیز دارای نام، نام خانوادگی، جنسیت و عکس پروفایل بوده و قابل مشاهده برای عموم افراد می باشد.

از مارک زاکربرگ مدیر عامل شرکت فیس بوک سوال شد. که چرا فیس بوک اجازهء کنترل کامل اطلاعات و نحوهء اشتراک گذاری به صورت عمومی را به کاربران خود نمیدهد!

و پاسخ این بود:

“این طراحی سایت و طراحی سایت در کرج هیچ وقت به این روش کار نکرده که افراد ثبت نام کنند. و فقط افرادی بتوانند شما و یا اطلاعات شما را ببینند که جزء دوستان شما باشند. دلیل آن این است.

که اگر تنها افرادی بتوانند اطلاعات شما را ببینند که جزء دوستان شما هستند. در این صورت ارتباط با دوستان واقعی که ارتباط شما به نحوی با آنها قطع شده و یا تمایل به آشنایی با شما دارند. واقعاً دشوار خواهد بود و تعاملی بودن ارتباطات با افراد بی معنی خواهد شد.

نباید نگران تمامی اطلاعات تان باشید زیرا که اکثر اطلاعات شما کاملاً حفاظت شده خواهد بود. و دسترسی به اطلاعات کلیدی و اصلی در +Google محدود و بستگی به تنظیمات شما خواهد داشت.

حال فکر می کنید گوگل واقعاً پروفایل ها را حذف می کند. و یا به کاربران اجازه می دهد تا در صورت تمایل پروفایل های خود را خصوصی نگه دارند!

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]