جایگاه انیمیشن در طراحی وب سایت

خانه / آموزشی / جایگاه انیمیشن در طراحی وب سایت

جایگاه انیمیشن در طراحی وب سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

انیمیشن

انیمیشن ، قبلا اینترنت پر بود از متن‌ های پاراگراف بندی شده  و در کنارشان تعدادی عکس کوچک و تفاوت عمده و اصلی شان با سایر رسانه‌ ها، پیوند بین این صفحات بود.

یکی از ترند های پر طرفدار طراحی سایت های مدرن در سال ۲۰۱۸، پیروی از شیوه طراحی انیمیشنی بوده است. که در سال جدید هم همچنان پر طرفدار باقی است.

برای طراحان، کامل تر شدن CSS و HTML باعث شده است که طراحی ها خلاقانه تر از قبل باشد و با استفاده از انیمیشن های CSS به طراحی سایت در کرج ها جان داده شود.

اما کم کم این سایت ها که خیلی خشک بودند. جای خودشان را به ساختار های متنوع‌ تر با طراحی حرفه ای دادند. دیگر هدف ها تغییر کرد و هدف بسیاری از سایت ها چیزی فراتر و بالاتر از انتقال اطلاعات متنی همراه با تصاویر بود.

حالا وقت آن رسیده که طراحی سایت کرج ها با کاربران ارتباط برقرار کرده است. و آنها را جذب خود کنند تا از این طریق بتوانند کسب درآمد کرده یا به دیگر اهدافشان دست یابند.

Web Design

اینجا بود که رشته جدیدی از «دیزاین» مطرح شد: Web Design طراحی سایت در کرج بنابراین طراحی نقش مهمی در وب پیدا کرد. و توجه افراد را به خود جلب کرد.

یکی از شیوه های جذاب و زیبا برای از بین بردن سکون و یکنواختی صفحات وب، متحرک سازی صفحات  یا انیمیشن بود. این گرافیک متحرک، به دو شکل در وب گسترش پیدا کرد.

مورد اول لوگوها و بنرهای تبلیغاتی هستند. که در آنها از حرکت برای جذب بیشتر نگاه استفاده می شد. و مورد بعدی انیمیشن یا حرکتی بود. به عنوان مثال یک menu که با رفتن ماوس روی آن باز می‌شود.

امروزه این دو شکل بسیار با هم تلفیق شده. و تمایز آنها گاه امکان‌ پذیر نیست. و ما شاهد شکل‌ گیری سبکها، گرایشات و مدهای جدیدی در طراحی وب هستیم .

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]