تویتر به عنوان ابزار فروش – افزایش فروش و بازاریابی اینترنتی از طریق تویتر

خانه / آموزشی / تویتر به عنوان ابزار فروش – افزایش فروش و بازاریابی اینترنتی از طریق تویتر

تویتر به عنوان ابزار فروش – افزایش فروش و بازاریابی اینترنتی از طریق تویتر

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

فروش و بازاریابی اینترنتی

فروش و بازاریابی اینترنتی

یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در بازاریابی توییتر به عنوان یک شبکه اجتماعی سریع، پرتکاپو و به‌روز،  به حساب می اید. بازاریابی در توییتر نیز مشابه با هر روش دیگری از بازاریابی مستلزم برنامه‌ریزی، داشتن استراتژی و طی مراحل و توجه به نکات خاصی می باشد که در طراحی سایت در کرج  مهم‌ترین آن‌ها را نام برده ایم.

فروش و بازاریابی اینترنتی ،با ظهور web.2 ها در دنیای مجازی در زمان خود و به نوبهء خود بهترین می باشند. با این حال هنگام استفاده از web.2 در بازاریابی اینترنتی، هیچ چیز موثرتر از رسانه های اجتماعی نمی باشد.

در عین حال با وجود گزینه های موجود برای بسیاری از بازاریابان اینترنتی ثابت شده. که تویتر یکی از بهترین راه حل های ارسال و دریافت پیغام های تبلیغاتی بین افراد و مشتریان در سرتاسر جهان می باشد.

بله این همان جایی است که با ورود به آن به عنوان بازاریاب اینترنتی می تواند فعالیت کنید. با استفاده از هر یک از این قبیل منابع به راحتی می توانید محصولات طراحی سایت خود را در معرض دید ارائه نمایید.

همچنین این روش های بازاریابی شبکه های اجتماعی به ویژه تویتر. از بهترین روش ها برای درخشیدن “پر نور” کسب و کار اینترنتی شما و آنچه ارائه می کنید، محسوب می شود.

چرا تویتر!

  • در اینجا برخی از آمارها به شما کمک خواهد کرد تا درک بهتری از ابزار تویتر داشته باشید:
    1- بیش از 100 میلیون کاربر ثبت شده در تویتر وجود دارد.
    2- وب سایت های رسانه های اجتماعی به طور میانگین با 300 هزار کاربر در روز در حال رشد هستند.
    3- به غیر از کاربران تویتر، حدود 180میلیون بازدیدکنندهء منحصر به فرد hit و آمار وب سایت را به صورت ماهیانه بالا می برند. این اعداد احتمالاً آب دهان شما را هم به راه انداخته! این طور نیست!؟ فقط تصور کنید حداقل به عنوان مثال 1٪ از این کاربران تویتر به سمت وب سایت شما هدایت شود. که این مقدار معادل 100 هزار کاربر می باشد. ازاین تعداد حتی اگر 1٪ از کاربران (100 نفر) از شما خرید کرده و معامله انجام شود. در پایان ماه بمقدار قابل توجهی سود خواهید داشت.علاوه بر این مدیریت و استفاده از تویتر روند بسیار ساده ای دارد. همهء کاری که باید انجام دهید. این است که پیغام تبلیغاتی خود را هر زمان که می خواهید در تویتر ارسال یا tweet کنید.این روش را با نوشتن مطالب و ارسال به وبلاگ و یا داشتن مهارت های لازم برای نوشتن مقالات مقایسه و امتحان کنید. tweet کردن قطعاً کار شما را راحت تر خواهد کرد. این طور نیست؟
    علاوه بر این نیازی به پرداخت یک سکه هم نیست! در واقع می توانید در سرتاسر دنیا پیغام خود را ارسال کرده و هیچ چیز در انتها نپردازید.

چطور تویتر می تواند فروش وب سایت شما را بالا ببرد!

  • روش های زیادی برای افزایش فروش و بازاریابی اینترنتی از طریق تویتر وجود دارد. یکی از راه هایی که تویتر انجام میدهد. این است که ترافیک به سمت وب سایت شما هدایت می کند.
    تصور کنید پیغامی را در تویتر ارسال کرده اید که لینک آن در طراحی سایت در کرج شما نیز وجود دارد. سپس صدها طرفدار شما آن را در پروفایل خود re-tweet (دوباره ارسال) کرده اند.در این صورت آدرس وب سایت شما مانند راکت موشکی به صورت آنلاین پخش خواهد شد.
    همچنین بسیاری از افراد به وب سایت شما مراجعه کرده و رنکینگ وب سایت شما نیز در موتور جستجو افزایش می یابد. بنابراین وب سایت شما برای افرادی که از تویتر استفاده نمیکنند نیز قابل روئیت خواهد بود.
    (یک تیر و دو نشان) راه دیگری که برای افزایش ترافیک طراحی سایت کرج شما وجود دارد. (موجب بهبود فروش می شود.) که اغوا کردن طرفداران و پیروان وب سایت شما می باشد. هرکسی خدمات رایگان را دوست دارد و هر کاری برای دریافت آن انجام می دهد.
    با tweet کردن یک رقابت و یا مسابقه و یا حراج، کاربران زیادی برای بدست آوردن این موقعیت به صورت آنلاین مبارزه می کنند. تا قبل از هر کس دیگری چیز مناسبی را که شما ارائه می کنید، بدست بیاورند.همچنین با گرفتن feedback از طرفداران و پیروانتان می توانید میزان فروش خود را افزایش دهید. در هر زمانی باید از پیروان اختصاصی خود بخواهید که پیشنهادات و انتقادات سازندهء خود را به شما ارائه کنند. با استفاده از این روش قادر خواهید بود تا نقاط ضعف و قدرت محصول خود را ارزیابی نمایید. از این رو توانایی ایجاد یک راه حل برای بهبود و رفع نقاط ضعف و تمرکز بر نقاط قوت محصولات و یا خدمات وب سایت خود را خواهید داشت.

روشهای دیگر بازاریابان اینترنتی

  • راه های دیگر بسیاری مانند پیروی از روشهای دیگر بازاریابان اینترنتی در راستای ترویج یکدیگر وجود دارد، همچنین پیدا کردن افراد و پیوستن آنها به کسب و کار اینترنتی شما می تواند کمک خوبی برای تبلیغ محصولات شما باشد. صرف نظر از آنچه شما انتخاب می کنید، می توانید مطمئن باشید که می توانید در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی پول نقد به جیب بزنید.بنابراین اگر شما علاقمند در تسهیل فرآیندهای موجود در بازاریابی شبکه، بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی خود هستید، تمامی چیزی که نیاز دارید، یک حساب کاربری در تویتر و چند پیغام تبلیغاتی موثر در آن می باشد. پس از انجام این کار همه چیز را به آن مرغک آبی کوچک بسپارید!
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]