تغییر لوگوی مدیریت وردپرس

خانه / آموزش وردپرس / تغییر لوگوی مدیریت وردپرس

تغییر لوگوی مدیریت وردپرس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس, آموزشی

تغییر لوگوی وردپرس

تغییر لوگوی وردپرس ، شاید بعضی اوقات برای تنوع و یا اهداف دیگر لازم باشد که لوگوی قسمت مدیریت وردپرس (قسمتی که در عکس فوق نشان داده شده است) تغییر پیدا کند. البته بهترین لوگو همان لوگوی وردپرس فارسی می باشد. اما شاید بعضی ها با اهدافی قصد تغییر آن را داشته باشند. برای تغییرات این لوگو یا آرم لازم نیست به فایل های سیستمی وردپرس و یا هسته آن نفوذ کنید.

برای انجام تغییرات لوگوی وردپرس کافی است کد زیر را به functions.php قالب خود اضافه نمائید:

php?>

}()function custom_admin_logo

  <"echo '<style type="text/css

          {;header-logo { background-image: url('.get_bloginfo('template_directory').'/images/admin_logo.png) !importan#

        ;'<style/>

{

;('add_action('admin_head', 'custom_admin_logo

تغییر لوگو قالب وردپرس

برای دسترسی به تنظیمات تغییر لوگو قالب وردپرس باید در ابتدا از منوی تنظیمات گزینه تنظیمات قالب را انتخاب کرده تا در پنل مدیریت تنظیمات قالب وردپرس شما نمایان شود.

از منوی سمت راست گزینه تنظیمات هدر را انتخاب کنید. و کلیه تنظیمات مربوط به هدر قالب وردپرس طراحی سایت در کرج خود را مشاهده خواهید کرد. که یکی از آن ها آدرس لوگو می باشد.

قبل از هر کاری لازم به ذکر است که در قالب های مختلف اندازه لوگو ها متفاوت است. و شما باید برای اطلاع از اندازه عرض و ارتفاع دقیق لوگو طراحی سایت کرج تان به توضیحات بخش أدرس لوگو توجه نمایید.

پس از تهیه لوگو در اندازه های معین در قالب وردپرس خریداری شده لوگوی مورد نظر تان را از بخش رسانه ها آپلود کنید. بعد از آپلود فایل مد نظرتان در بخش رسانه ها نام آن به همراه متن ویرایش در زیر صفحه نمایش می دهد.

برای دریافت لینک فایل آپلود شده در طراحی سایت در کرج وردپرس روی لینک ویرایش جلوی نام فایل کلیک نمایید. لینک فایل آپلود شده را می توانید از کادر سمت چپ صفحه همانند تصویر راهنما دریافت نمایید.

این آدرس را کپی کرده و در فیلد آدرس لوگو در پنل تنظیمات قالب وردپرس خود جایگذاری و ذخیره نمایید. طراحی سایت وردپرس خود را رفرش کنید تا ببینید لوگو مورد نظرتان جایگزین لوگو پیشفرض شده است.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]