ترافیک وب سایت – سایت شما چه تعداد بازدیدکننده باید دریافت کند؟

خانه / آموزشی / ترافیک وب سایت – سایت شما چه تعداد بازدیدکننده باید دریافت کند؟

ترافیک وب سایت – سایت شما چه تعداد بازدیدکننده باید دریافت کند؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

ترافیک وبسایت ها

ترافیک وبسایت ها ، بازاریابان و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی کوچک که ما با آنها در ارتباط هستیم اغلب می پرسند. که طراحی سایت آنها باید چه تعداد بازدیدکننده باشد.

پاسخ بستگی به متغیر های زیاد و مختلفی دارد. از جمله بزرگی شرکت، صنعت وابسته و نوع محصولات و یا خدماتی که آن شرکت به فروش می رساند.

به منظور ارائه یک معیار کلی، برخی از اطلاعات ترافیک وب سایت را بر اساس سایز و نوع شرکت را جمع آوری کرده ایم. جدول زیر میزان متوسط بازدیدکننده هفتگی یک وب سایت را نشان می دهد. که 1324 مشتری برای 7 روز می باشد.

اگر کمپانی شما بین 6 تا 10 نفر پرسنل داشته و یک شرکت B2B هستید. و به صورت هفتگی 124 بازدیدکننده دریافت می کنید. پس مانند شرکت های مشابه به طور متوسط بازدیدکننده دریافت می کنید.

چند یادداشت و نکته در مورد این اطلاعات:

میانگین این آمار با چند طراحی سایت در کرج با تعداد زیادی بازدیدکننده، متوسط آمار را در هر بخش و گروه بالا می برد. بنابراین میانگین این آمار به عنوان یک الگو و معیار برای شرکت های معمول در هر بخش می باشد. 

این اطلاعات بر اساس سایز کمپانی بر طبق تعداد پرسنل و همچنین این که آیا سایت برای شرکت B2B و یا شرکت B2C است. شرکت هایی که دارای پرسنل بیشتری هستند. که نشان دهنده گستردگی فعالیت آن شرکت می باشد. میزان بازدیدکننده وب سایت آنها بیشتر می باشد.

همچنین شرکت های B2C بدون در نظر گرفتن اندازهء آن شرکت، نسبت به شرکت های B2B بازدیدکننده بیشتری دارند. با این حال بسیار جالب است که توجه داشته باشید. که تفاوت بین بازدیدکنندگان سایت های B2C و B2B به نظر می رسد. در شرکت های بزرگ تر بسیار برجسته تر می باشد. 

شرکت های B2C با بیش از 200 نفر کارمند دارای 203٪ بازدیدکنندهء بیشتر نسبت به B2Bهایی با بیش از 200 نفر پرسنل می باشد. شرکت های B2C با 1تا 5 نفر کارمند فقط 67٪ بازدیدکننده بیشتر نسبت به B2B با همین تعداد می باشد. در ضمن دو گروه از مشتریان در این تجزیه و تحلیل ها از این صافی گذشته اند.

مشتریانی با کمتر از 5 بازدیدکننده در هفته از این فیلتر تجزیه و تحلیل رد شده. و پس از آن مشتریانی که اغلب به طور کامل طراحی سایت کرج شان راه اندازی نشده و یا نرم افزار بررسی ما کامل نصب نشده بود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]