تبدیل طراحی سایت استاتیک به داینامیک

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / تبدیل طراحی سایت استاتیک به داینامیک

تبدیل طراحی سایت استاتیک به داینامیک

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

تبدیل طراحی سایت استاتیک به داینامیک

تبدیل طراحی سایت ، شاید شما هم از جمله کسانی باشید که در طراحی سایت های مختلف قالب های متفاوت و زیبایی را دیده باشید یا در حال استفاده از وب سایتی باشید که هیچ گونه مدیریتی ندارد و قادر به تغییر محتوا ، تصاویر ، متن ،کم و زیاد کردن صفحات یا ویرایش صفحات داخل سایت نباشید . به طراحی سایت هایی که دارای بخش مدیریت نیستند، طراحی سایت استاتیک یا ایسنا گفته می شود. (طراحی وبسایت در کرج)

اگر طراحی سایت در کرج شما استاتیک است و برای هر تغییر در متن، مبلغی از شما دریافت می کنند. می توانید با تبدیل وبسایت و حفظ ظاهر آن، طراحی وبسایت داینامیک را انجام داده و خودتان مدیر آن باشید تا در هر زمان که مایل بودید آن را ویرایش کنید.

طراحی وبسایت

این نوع طراحی سایت در کرج ، مناسب افرادی می باشد. که قصد داشتن مدیریت کامل روی وب سایت خود را دارند. شما می توانید برای طراحی وبسایت داینامیک خود به منسیکس (طراحی وبسایت در کرج) مراجعه کنید. تیم طراحی سایت ما ، قادر به تبدیل وب سایت های استاتیک شما به سایت های کاملا داینامیک می باشد. بدین معنا که پس از تبدیل و طراحی سایت کرج مجدد، وب سایت شما دارای بخش مدیریت می باشد. و شما به سادگی ، قادر به کم و زیاد کردن صفحات ، ویرایش متن ها و تصاویر و … خواهید بود .

پس از تبدیل شدن طراحی سایت استاتیک به طراحی سایت داینامیک ، یک محیط کنترل پنل به وب سایت شما اضافه می گردد. که شما را قادر می سازد سایت خود را مدیریت کنید مثلا منوهای سایت خود را افزایش دهید. یا در سایتتان عکس یا فیلم قرار دهید و یا محصولات خود را گروه بندی کنید.

اگر میخواهید وب سایتی داشته باشید که نیازهای روزانه شما و اخبار روزانه شما را به نمایش درآورد. وب سایت خود را از استاتیک به داینامیک تبدیل کنید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]