تالارهای گفتگو؛ متد فراموش شدهء بازاریابی اینترنتی

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / تالارهای گفتگو؛ متد فراموش شدهء بازاریابی اینترنتی

تالارهای گفتگو؛ متد فراموش شدهء بازاریابی اینترنتی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

تالارهای گفتگوی سایت

تالارهای گفتگوی سایت ، در کنار بازاریابی مقاله، بازاریابی ایمیل و وبلاگ، تالارهای گفتگو، راه بسیار مناسبی به جهت بازاریابی اینترنتی می باشد. هیچ راه واقعی و عملی برای مقایسه این متد ها وجود ندارد.

زیرا نحوهء اطلاع رسانی این متد ها با یکدیگر متفاوت می باشد. با این حال یک تفاوت بزرگ این روش ها با تالارهای گفتگو این است که تعداد زیادی از افراد شما را می بینند و نسبت به شما شناخت پیدا می کنند. و به وسیلهء تعاملات شما با افراد، اعتماد در آنها ایجاد می شود.

تالارهای گفتگوی طراحی سایت از آغاز کار اینترنت وجود داشته است. انجمن ها با استفاده از صحبت کردن و ایجاد همفکری با افرادی که تمایل به آن دارند در یک فضای تعاملی اقدام به کمک به حل مشکلات یکدیگر می کنند. اگر شما از نحوه عملکرد در تالارهای گفتگو با خبر نیستید. اجازه دهید کمی دربارهء آن با شما صحبت کنم.

اول از همه باید اقدام به پیدا کردن تالار های گفتگویی نمایید که مرتبط با اهداف شما باشد. بهترین روش برای انجام این کار، نوشتن موضوع تالارهای گفتگو به عنوان کلمه کلیدی(عنوان مورد نظر خود را جایگزین موضوع تالار گفتگو نمایید). و جستجوی آن در موتورهای جستجو می باشد.

هنگامی که موضوع مورد علاقه خود را در یک انجمن پیدا می کنید مرحلهء بعدی، ثبت نام در آن تالار گفتگو می باشد. البته ثبت نام در آن بسیار ساده می باشد. کافی است موارد مورد نیاز که شامل اطلاعات و جزئیات شخصی شما و کسب و کارتان می باشد.

تالار های گفتگو

پر کرده و آنها را کامل نمایید. (شاید از شما بخواهند مجموعه ای از اعداد و ارقام و حروف مضحک را در کادری وارد نمایید! تا به شما بفهمانند که وب سایت آنها یک spammerخودکار نیست).

شاید ممکن باشد برای ثبت نام واقعی، از شما بخواهند به ایمیل تان مراجعه و بر روی یک لینک کلیک کرده. تا مطمئن شوند که شما با مشخصات و ایمیل خودتان اقدام به عضویت در تالار گفتگو نموده اید.

معمولاً انجمن ها تعدادی زیر مجموعه دارند که من توصیه می کنم اگر با جملاتی شبیه به جملهء “خودتان را معرفی نمایید” مواجه شدید. شرح مختصری از آنچه هستید و چه کاری در اینترنت انجام میدهید را به آنها بدهید. و خلاصه کافی است سلامی عرض کنید!

همچنین می خواهم در مقابل توصیه هایی که در مورد ثبت نام و ارسال نظرات گفتم، در مورد جملاتی مانند: ” خرید محصولات ما همین الان” و یا ” به وب سایت من مراجعه نمایید”. و … نیز به شما توصیه هایی کنم.

نظرات خود را در پایان برای آنها ارسال نمایید- و اگر نمی دانید مطالب در چه موردی است. لطفاً یک جستجو در مورد مطالب انجام دهید، شاید چیز خوبی برای شما نباشد!

تالارهای گفتگو به جهت بازاریابی اینترنتی

خود را درگیر مسائل و مطالب مطرح در انجمن ها و تالارهای گفتگو به جهت بازاریابی اینترنتی کنید. به سوالات و نوشته های افراد در انجمن ها پاسخ دهید تا به هر صورت که می توانید در مورد مشکلات افراد و سوالات به آنها کمک کنید.

بله در یک انجمن می توانید احساس خود را در مورد چیزی که از آن لذت می برید بنویسید. تالارهای گفتگویی که شلوغ هستند. دارای افرادی هستند که متخصص بوده و می توانند برای اهداف و مسائل مربوط به اهداف شما از جمله بازاریابی اینترنتی مفید باشند.

بنابراین شما می توانید در مورد برخی عناصر هیجان انگیز جدید و مهم که مرتبط با اهداف شما می باشد. پیدا کرده و در مورد مسائل پرسش و پاسخ بیشتری در تالار های گفتگو انجام دهید.

بعضی از انجمن ها خرید و فروش های خاصی انجام می دهند. که در بخش تجاری آن شما هم می توانید محصولات خود را به فروش برسانید. بله این همان محلی است که اگر بخواهید بازاریابی اینترنتی انجام دهید می توانید به صورت مستقیم محصولات خود را عرضه نمایید.

یکی دیگر از راه های تبادل نظر و بازاریابی اینترنتی در تالارهای گفتگو، قرار دادن لینک طراحی سایت در کرج شما در انتهای نظرات ارسالی تان در انجمن می باشد. این لینک ها مستقیماً در انتهای هر نوشتهء ارسالی شما در تالارگفتگو به نمایش در می آید.

به روزرسانی اتوماتیک

و به صورت اتوماتیک نیز به روزرسانی می شود. با این حال دقت نمایید. بعضی از انجمن ها تمایلی به انجام این کار نداشته و از شما می خواهند که لینک خود را در تالار گفتگو پاک نمایید.

بعضی از این قوانین شامل اندازهء عکس های ارسالی و یا لینک ها می شود. که باید قبل از اضافه کردن به این تالارهای گفتگو، انها را مطاله نمایید. بعضی از تالارهای گفتگوی فوق تخصصی، دارای پیام های خصوصی هستند.

که برای افراد در تالارها ارسال می شود. و امکان تعاملات تجاری به صورت مستقیم و محرمانه را فراهم می کند. من به شخصه از این طریق وب سایت ها و نام دامنه های زیادی را خریداری کرده ام.

برخی از وب سایت ها تمایل به نشانه های دیجیتالی مانند itrade داشته که از این طریق به کاربران خود نشان می دهد. خرید و فروش در آن قابل اطمینان می باشد. که شبیه سیستم انتقادات و پیشنهادات e-bay می باشد.

آخرین نکته

آخرین چیزی که باید به خاطر داشته باشید. این است که تالارهای گفتگو در اصل محل بسیار مناسبی برای برقراری ارتباط و ایجاد بازاریابی اینترنتی است. و نه جایی برای انجام نوعی فعالیت تجاری محض.

اگر می خواهید در انجمن ها تبلیغات انجام دهید. و هیچ متد و روش مناسب دیگری غیر از آنهایی که من اشاره کردم، پیدا نکرده اند. با صاحب طراحی سایت در کرج تماس بگیرید و از او درخواست نمایید. تا بنر تبلیغاتی وب سایت شما را در طراحی سایت کرج خود قرار دهد. این بهترین روش برای قرار گرفتن در مقابل چشمان افراد می باشد.

پس از قرار گرفتن بنر در انجمن ها، اجازه گفتگوی آزاد در مورد محصولات و یا خدمات خود را در تالار گفتگو خواهید داشت. که در مقایسه با تبلیغات اینترنتی و بازاریابی اینترنتی در وب سایت های استاتیک، پاداش بزرگی محسوب می شود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]