تاثیر و اهمیت Anchor text در سئو

خانه / آموزشی / تاثیر و اهمیت Anchor text در سئو

تاثیر و اهمیت Anchor text در سئو

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

متن پیوندی

متن پیوندی ، گوگل و تعداد دیگری از موتورهای جستجو، صفحات طراحی سایت ها را تحت تاثیر مستقیم متن پیوندی یا (Anchor Text ) به آن صفحات  در نتایج جستجو نمایش می دهد. این موضوع یعنی اهمیت این متن ها در سئو را میتوان با نگاه كردن به نمونه های فوق العاده ای از صفحات وب سایت ها طراحی سایت در کرج كه رتبه بالای نتایج جستجو در اختیار دارند درک نمود.

Google bombs تقریباً آسان ترین نمونه ها برای پیدا كردن و درك كردن این موضوع است. كه چگونه متن پیوندی بر SERP یا Search Engine Result Pages. یا همان لیست صفحات نتایج موتور جستجو تاثیر می گذارد. 

با جستجوی عبارت Miserable failure در گوگل (در اواخر سال 2005). Googlebomb صفحه بیوگرافی جورج بوش را نشان می داد. ( www.whitehouse.gov/president/gwbbio.html ) به روشنی این مثال قدرت متن پیوندی را نشان میدهد.

چرا که با مشاهده این صفحه در می یابید که چنین کلمه ای به هیچ وجه در این صفحه استفاده نشده است. ( نه در متن صفحه و نه در عنوان و … ) و با آنالیز و بررسی بیشتری می توان به این نکته دست یافت. که تعداد زیادی از وبلاگ نویس ها از miserable failure برای لینک دادن به این صفحه استفاده کرده اند. 

Google bomb از كارایی تركیبی یك متن با هزاران لینك سود می برد. در یک اتفاق مشابه فوق با کلمه Computer و کلمه Computers درگوگل درحال رخ دادن است.

از ژانویه 2005 ، با جستجوی كلمه Computer درگوگل سایت www.dell.com .را به عنوان 10 نتیجه مهم و با جستجوی کلمه كامپیوترها طراحی سایت www.compaq.com .را به عنوان 10 نتیجه مهم رتبه بندی می كند.

با نگاه كردن به Source این دو صفحه و بررسی استفاده از كلمه كامپیوتر یا كامپیوترها را به ترتیب آشكار می شود. که متن پیوندی چقدر در رنکینگ موثر است.

از آنجائیكه میلیون ها صفحه برای نتایج جستجوی کلمه Computer و همچنین میلیون ها صفحه برای نتایج جستجوی کلمه Computers بدست می آید. و این نکته که این دو كاملاً تجاری و رقابتی هستند. دلیلی است كه این دو سایت معمولا دارای رتبه بالایی در نتایج موتور جستجو هستند.

چیزی نیست به جز قدرت متن پیوندی. ما ازطریق بررسی طراحی سایت در کرج های واقعی دریافتیم. كه تقریباً همیشه یکی از فاكتورهای تصمیم گیرنده. برای رنکینگ در SERP و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو می باشد. 

بهینه سازی وب سایت

با انجام یک بهینه سازی طراحی سایت در کرج خوب، می توانید در موتور جستجو بهتر عمل نموده و در بالای لیست باشید. اما استفاده نادرست از چند متن نامناسب در لینکها می تواند بهینه سازی وب سایت شما را زیر سوال برده. و در آینده نتایج خوبی را شاهد نباشید.

هنگامی كه شما کاملاً قوانین سئو را در وب سایت خود رعایت نمایید. از جمله (محتوای غنی از كلمه كلیدی ) و استفاده مناسب از متن پیوندی بین صفحات وب سایت و سایتهای دیگر لینک کرده باشید. دقیقاً اینجاست که در موتور جستجو رنکینگ خوبی بدست خواهید آورد.

چگونه به طور موثر از متن پیوندی برای بهینه سازی طراحی سایت کرج استفاده كنیم ؟ كاربرد متن پیوند یا anchor textدر بهینه سازی وب سایت، در واقع محتوای لینك را به صفحه لینك گیرنده نسبت می دهد. به این معنی كه اگر شما بتوانید صفحات مرتبط را به هم با متن پیوندی مناسب لینك كنید.

آن صفحات در رتبه بندی موتور جستجو خیلی بهتر ظاهر خواهند شد. اكثر صفحات در سایت IRSEO.com از اضافه كردن كلمه بهینه سازی یا ارتقا رتبه سایت سود می برند.

و از این رو اضافه كردن لینكی از هر صفحه از سایت با استفاده از متن پیوندی غنی از كلمات كلیدی دیگر یک بهینه سازی وب سایت مناسب را در پی خواهد داشت. 

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]