به چه علت ما نیاز به طراحی سایت داریم ؟

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت / به چه علت ما نیاز به طراحی سایت داریم ؟

به چه علت ما نیاز به طراحی سایت داریم ؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

طراحی سایت

طراحی سایت یکی از مهمترین ابزارها برای ارتباط با مخاطبان و جذب مشتریان جدید است. امروزه، اکثر کسب و کارها و سازمان‌ها یک وب سایت دارند و برای جذب مخاطبان و مشتریان جدید، نیاز دارند که وب سایت خود را به صورت حرفه‌ای طراحی کنند. در طراحی وب سایت، به موارد زیر توجه می‌شود:

۱. طراحی بصری: ظاهر و طراحی وب سایت بسیار مهم است. یک وب سایت با طراحی جذاب و کاربرپسند، مخاطبان را به خود جذب می‌کند و باعث می‌شود که مشتریان جدید را به سمت کسب و کار شما جذب کنید.

۲. بهینه سازی برای موتورهای جستجو: وب سایت‌هایی که بهینه شده‌اند و در موتورهای جستجوی بالا قرار دارند، معمولاً بیشتر دیده می‌شوند و برای جذب مخاطبان و مشتریان جدید مفید هستند.

۳. قابلیت دسترسی: یک وب سایت باید به راحتی قابل دسترسی باشد و برای کاربران قابل استفاده باشد. همچنین، وب سایت باید به راحتی بارگیری شود، تا کاربران به سرعت به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

۴. امنیت: وب سایت باید از نظر امنیتی قابل اعتماد باشد. یک وب سایت با امنیت نامناسب می‌تواند باعث افت رتبه در موتورهای جستجوی بزرگ شود و مخاطبان را از دست بدهد.

نیاز به طراحی سایت

نیاز به طراحی سایت ، تجارت ما خیلی کوچک است. فقط من هستم. و 2 تا از کارمندانم و تولیدات ما واقعاً به صورت فروش آنلاین به فروش نمیرود. آیا ما نیاز به طراحی سایت برای حرفه ی خود داریم؟؟؟ سوال اکثر مدیران کسب و کار جهت راه اندازی و طراحی وب سایت

این سوال بسیار خوبی است. در واقع ،این یکی از مهمترین سوالاتی است. که به کرات درصنف فروشندگان دیجیتالی در مورد طراحی وب سایت سوال میشود.

قبل از پاسخگویی به این سوال اجازه بدین برگردیم به زمانی که برای اولین بار این سوال از من پرسیده شد. حدود سال 1998 زمانی که اینترنت به شکل کودک نوپایی بود.

من یک سخنرانی داشتم در مورد تاثیر طراحی سایت در کرج بر کسب و کارهای کوچک در مونگمری آلاباما، برمیگردیم به سال 1998. هیچ کس حدسی برای آینده تجارت الکتریکی نمیزد.

اما حتی آینده پژوهان منفی ترین توافق کردند که همه نشانه ها نشان از این دارد. که بخش بزرگی از درآمد کسب و کار در آینده از انجام معاملات آنلاین و یا از معاملات آنلاین که در نتیجه تلاش های بازاریابی آنلاین بود مشتق شده است.

بنابراین اگر کسب و کار شما دارای وب سایت باشد. حتی اگر کسب و کار شما کوچکی دارید. میتوانید به فروش برسانید محصولات یا خدماتی که حتی نمی توانید فکر کنید که  به صورت آنلاین به فروش می رسد.

پاسخ من در سال 1998 همان پاسخ  امروز من است:

بله، اگر شما دارای کسب و کار هستید. مطمئناً باید یک وب سایت داشته باشید. بدون سوال، بدون شک…

همچنین، زمانی که شما نمیتوانید محصولات خودتون رو خیلی سریع به فروش برسانید دلیل بر این نیست که این اتفاق در فروش انلاین نیز میافتد.امروزه این احتمال خیلی کم شده که محصولات شما از طریق آنلاین به فروش نرسد.

بالغ بر 20 میلیون خریداران هم اکنون آنلاین هستند. خرید همه چیزاعم از کتاب به کامپیوتر به اتومبیل به املاک و مستغلات به هواپیماهای جت به گاز طبیعی که  به نام شما ثبت شده است ،شما  میتوانید تصور کنید. کاری را که افراد برای فروش آنلاین انجام میدهند.

اجازه بدید موضوعی را برای شما روشن کنم. من نمی گویم شما باید تمام سعی خود را به فروش محصولاتتون از طریق اینترنت کنید. شما باید قطعاً با توجه به توان خود آنرا انجام دهید.

نکته ای که در اینجا به چشم میخورد این است. که شما باید حداقل، حضورتون در سایت طوری باشد که مشتریان ، کارکنان بالقوه، شرکای کسب و کار و شاید حتی سرمایه گذاران بتوانند به سرعت و به آسانی اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما و محصولات و یا خدمات شما برای ارائه میدهید پیدا کنند.

آنان میگویند، این کافی نیست که شما فقط یک سایت داشته باشید. شما باید به دنبال یک طراحی سایت در کرج حرفه ای باشید اگر میخواهید در کسب و کار شما را جدی بگیرند.

اطلاعات فروشگاه اینترنتی

از آنجا که بسیاری از مصرف کنندگان در حال حاضر قبل ازخرید شروع به جستجوی کامل از اطلاعات فروشگاه مورد نظرخود میکنند. و اگرطراحی و راه اندازی وب سایت شما توسط تیم ناآگاه انجام شده باشد شما  اولین شانس خود را برای اولین برداشت مشتری از دست داده اید.

یکی از چیزهایی که در مورد اینترنت این است. که زمانی که شما وارد حوزه بازی میشوید رقبای زیادی وارد کار میشوند. همانطور که گفته شد شما باید ابتدا یک زمینه خوب برای یک تصور عالی در ذهن کاربرخود بسازید. با یک طراحی سایت کرج ایده ال و زیبا کار کوچک شما میتواند مانند کار یک کمپانی بزرگ قوی و حرفه ای به نظر بیاید. برعکس این قضیه نیز کاملا مصداق پیدا میکند.

من کمپانی های بزرگ زیادی را دیدم که به علت انجام طراحی سایت بدون کیفیت باعث حرکت سخت انها رو به جلو شده است. و آنها را در قالب شرکتی  فاقد اعتبار و حرفه ای نشان داده است.

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت،  به عنوان یک فرصت کسب درآمد و کارآفرینی، در دنیای امروز بسیار محبوب شده است. این نوع از کسب و کارها معمولاً شامل فروش محصولات یا خدمات از طریق اینترنت، ایجاد وب سایت و استفاده از روش‌های تبلیغاتی آنلاین می‌باشد. بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، بهبود عملکرد خود را افزایش داده‌اند.

همچنین، یکی از مزیت‌های کسب و کار اینترنتی، کاهش هزینه‌های اجرایی مرتبط با داشتن یک فروشگاه فیزیکی مانند اجاره فضای تجاری، هزینه‌های نگهداری و تعمیرات فضای فروشگاه و دیگر هزینه‌های اجرایی مرتبط با فروشگاه‌های سنتی است.

از طرفی، بازاریابی و فروش آنلاین نیز می‌تواند از طریق شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات گوگل، ایمیل‌های تبلیغاتی و دیگر روش‌های تبلیغاتی آنلاین صورت گیرد که معمولاً بسیار کارآمد و هدفمند هستند.

همچنین اگر کسب و کار شما کوچک است ، زمانی که نوبت بهره وری از سایت شما میشود. اندازه و حجم کار شما اهمیتی ندارد. من اهمیتی نمیدم که شرکت شما دارای 1 کارمند است. و یا دارای 10.000 کارمند در یک شرکت غول پیکر است.

تمام اینها با طراحی سایت حرفه ای شما امکان پذیر است. اگر شما تا کنون وب سایتی نداشته اید، این را بدانید که کسب و کار خود را باخته اید. در حالی که بقیه رقبای شما از شما جلوترند.

دراینجا استثنایی در قانون من وجود دارد: بهتر است شما اصلا وب سایتی نداشته باشید. تا اینکه بخواهید وب سایتی را هدایت کنید که باعث ایجاد دید بد در کاربران شما شود. طراحی سایت شما نشانگر کسب وکار شماست و کلاس کار شما را نشان می دهد.

این دو جمله را با هم مقایسه کنید :

“هی، نگاه کن ، کسب و کار ما خیلی جدی است چون ما سایت فوق العاده برای مشتریان خود ایجاد کرده ایم… ” یا “هی، نگاه کن، من اجازه دادم  برادرزاده 10 ساله م طراحی سایت من رو انجام بده  امیدوارم موفق بشید چیزی که میخاید رو پیدا کنید…”

سایت شما بزرگترین قسمت کسب و کار شماست .. مطمئن شوید که طراحی وب سایت خود را به گروه مطمئنی داده اید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]