بهترین راه برای بازاریابی اینترنتی با فیس بوک

خانه / آموزشی / بهترین راه برای بازاریابی اینترنتی با فیس بوک

بهترین راه برای بازاریابی اینترنتی با فیس بوک

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

بازاریابی اینترنتی با فیس بوک

بازاریابی اینترنتی با فیس بوک ، فیس بوک چند سالی است که به بازار اینترنت وارد شده. اما در حال حاضر بازاریابان اینترنتی و طراحی سایت هنوز کاملاً مطمئن نیستند. که بهترین راه بازاریابی اینترنتی با فیس بوک است. 

می توانید با استفاده از فیس بوک طرفداران فوق العاده ای برای کسب و کار آنلاین خود ایجاد نمایید. اما مسائلی وجود دارد. که هنگام استفاده از فیس بوک برای بازاریابی اینترنتی در کسب و کار آنلاین تان باید انجام دهید. و یا برعکس باید از انجام دادن آنها اجتناب نمایید.

در این مقاله به تعدادی از این نکات اشاره می کنیم:

1- مطالب موجود در صفحه شما

بهترین کار ارسال مطالب به صورت منظم در صفحهء فیس بوک تان می باشد. مقالات شما باید انعکاسی از شخصیت شما و حرفه تان باشد زیرا که پیغام شما به گونه ای باید طراحی شود. که مشتریان شما را با کسب و کارتان مرتبط نگه دارد.

یکی از کارهایی که نباید انجام دهید. این است که به طور مستمر پیام های مرتبط به کسب و کار و فروش محصولات و یا خدمات تان را به مشتریان تان ارسال کنید.

در غیر این صورت انتظار اسپم شدن را نیز داشته باشید. باید یک رابطه دوستان با مشتریان خود برقرار نمایید. فیس بوک محل مناسبی برای انجام فروش مستقیم به افراد نیست.

2- کدام نوع از صفحات در فیس بوک مناسب کسبو کار شماست!

این امر بسیار مهم است که برای کسب و کار آنلاین خود و طراحی سایت در کرج نوع صحیحی از صفحات در فیس بوک را انتخاب نمایید. در فیس بوک صفحات مربوط به اشخاص (پروفایل های شخصی)، صفحه طرفداران (fan page)، گروه ها و community ها (جوامع) وجود دارد.

توضیحاتی در مورد هر یک از این صفحات وجود دارد. بنابراین در مورد توضیحات صفحات مطالعه داشته باشید. و بهترین مدل صفحهء مناسب کسب و کار آنلاین خود را انتخاب نمایید.

هر کدام از این صفحات حاوی ویژگی های مختلف و محدودیت های خاص خود است. در نتیجه حتماً باید در ابتدای امر تصمیم گیری درستی انجام دهید.

اگر دارای حساب کاربری شخصی هستید. آنرا برای استفاده تجاری و کسب و کار آنلاین خود انتخاب نکنید.

پروفایل های شخصی در تعداد دوستان محدودیت داشته و گاهی اوقات به دلیل نقض شرایط خدمات در صفحهء شخصی فیس بوک تان در واقع ممکن است. حساب کاربری شما مسدود شود!

3- تعیین بودجه 

به دلیل اینکه فیس بوک دارای تعداد زیادی کاربر می باشد. می توانید به آرامی بازاریابی در آن را آغاز نمایید.

به جای صرف مقدار زیادی پول در تبلیغات می توانید اقدام به ساخت کمپین های Viral کرده و اگر از صفحات خود به روش صحیحی استفاده نمایید. مشتریان شما می توانند کارهای زیادی برای شما انجام دهند.

هنگام استفاده از PPC (تبلیغات کلیکی) در فیس بوک مراقب باشید. در واقع در عرض یک ساعت باید هزاران دلار بپردازید. هزینه انجام این کار را تنظیم و محدود نمایید. 

مثلاً روزانه 1000 تا 1500 دلار صرف نمایید. می توانید کمپین های کوچک را امتحان کرده تا ببینید که چگونه برای کسب و کار شما درآمد زایی می کنند.

4- استفاده از عکس تان در صفحه فیس بوک

داشتن یک عکس حرفه ای در صفحهء فیس بوک تان امری ضروری است. باید خوب به نظر برسید و این دقیقاً کار یک عکاس حرفه ای است! کاری که نباید انجام دهید این است که عکس های اتفاقی و غیر جدی را به صفحهء تجاری تان اضافه نکنید. مطمئناً این کار اشتباه است.

5- اطلاعات شخصی

همیشه شخصاً به تک تک کامنت ها و نظرات و پیغام هایی که دریافت می کنید پاسخ دهید. این روشی است که توسط آن می توانید با افراد در فیس بوک مرتبط شوید. پاسخ به سوالات و نیازهای افراد به صورت شخصی، اصل موضوع در فیس بوک می باشد. 

سعی کنید اصلاً غیر شخصی عمل نکنید. اگر می خواهید جزء برند های قدرتمند شناخته شوید، باید با افراد و مخاطبانتان در سطح شخصی ارتباط برقرار نمایید.

6- تا حد امکان از جزئیات در مورد خودتان استفاده نمایید

در صفحهء بیوگرافی خود هر اطلاعات شخصی که امکان دارد را اضافه نمایید. ارتباط افراد با خودتان را آسان نمایید. و اجازه دهید که افراد بدانند با چه فردی در ارتباط هستند. 

اجازه ندهید که اطلاعات شما بیات شود! تمامی اطلاعات مربوط به خود را دائماً به روز نمایید.  افراد متوجه این تغییرات در اطلاعات شما می شوند و از آن نیز قدردانی می کنند. 

در نهایت باید اطلاعات خود را حداقل ماهی یک بار به روزرسانی نمایید. این نکات فقط برخی از رایج ترین کارهایی است که باید برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار آنلاین تان در فیس بوک انجام دهید. ممکن است ایجاد زمینه گسترش مشتریان و بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارتان کمی زمان لازم داشته باشد.

اما اگر این کار را به درستی انجام دهید. مشتریان شما رضایتمندی کافی را بدست آورده و و در مورد شما و کسب و کار آنلاین و طراحی سایت کرج شما صحبت کرده و اطلاعات مربوط به شما را به دیگران منتقل خواهند کرد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]