بازایابی اینترنتی – چگونگی استفاده از تبلیغات در فیس بوک و صرفه جویی در هزینه ها

خانه / آموزشی / بازایابی اینترنتی – چگونگی استفاده از تبلیغات در فیس بوک و صرفه جویی در هزینه ها

بازایابی اینترنتی – چگونگی استفاده از تبلیغات در فیس بوک و صرفه جویی در هزینه ها

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

دیجیتال مارکتینگ فیس بوک

دیجیتال مارکتینگ فیس بوک ، در این مقاله به شما چند تکنیک ارائه می شود. که توسط آن می توانید برای دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان با استفاده از تبلیغات در فیس بوک پول خود را ذخیره نمایید.

1- استفاده از تنظیمات پولی impression به جای تنظیمات تبلیغات کلیکی

تا هنگامی که click through rate خوبی با استفاده از Impression های افراد به ازای مبلغی می گیرید. باید برای تبلیغات تان هزینه کمتری پرداخت نمایید.

2- هدایت کلیک ها به صفحهء فیس بوک تان

اگر کلیک ها را بیشتر به صفحهء فیس بوک تان به جای طراحی سایت تان هدایت کنید. برای شما بیشتر مقرون به صرفه خواهد بود. یکی از چیزهایی که شما هنوز هم باید آن را انجام دهید.

این است که صفحهء فیس بوک خود را درست مانند طراحی سایت در کرج تان تنظیم نمایید. که در این صورت بازدیدکنندگان می توانند در فهرست شما ثبت نام کرده و همچنین شما نیز تنظیم می کنید. که اطلاعات مربوط به فروش خدمات و محصولات خود را برای آنها ارسال نمایید.

3- تبلیغات خود را در فیس بوک به مدت 2 تا 3 روز فعال نگه دارید

هنگامی که برای اولین بار در فیس بوک شروع به تبلیغات می کنید. کلیک های زیادی در روزهای اول و دوم خواهید گرفت. مخاطبان شما برای دیدن تبلیغات شما در طول چند روز اول بر روی آنها کلیک می کنند. و اغلب بیشتر از چند روز بعد از ارسال تبلیغات، از آنها بازدیدی نمی شود.

و پس از آن چیزی که شما به آن نیاز دارید این است که تبلیغات خود را در روزهای بعد با سر فصل های جدید و تصاویر مختلف تغییر دهید. به این ترتیب شما علایق مخاطبان خود را حفظ می نمایید.

ایجاد به اندازهء مدل های مختلف این تغییرات برای یک ماه را انجام دهید. و پس از آن دوباره شروع به پخش آگهی اولیه در صفحهء فیس بوک خود نمایید و شروع به ادامه این چرخه کنید.

ترجیحاً به جای ایجاد یک تبلیغ تکی باید اقدام به ساخت یک سری تبلیغات دنباله دار نمایید. تقریباً شبیه تبلیغات جداگانه و سریالی. به این ترتیب تبلیغات شما در فیس بوک بیات نمی شود. و علاوه بر این مخاطبان شما در بازار هدفمند، علاقمند به آنچه شما تبلیغ می کنید خواهند بود.

بررسی نمایید که کدام یک از تبلیغات شما بهتر اجرا شده و هنگامی که به صورت یک چرخه از مجموعه ای از آن تبلیغات استفاده می کنید. بهترین آن را انتخاب کرده و مجدداً آن را اجرا نمایید.

حتماً از سرفصل های مختلف، عکس های متفاوت و متن های مختلف در تبلیغات تان در فیس بوک استفاده نمایید. به این ترتیب به ازای هر کلیک زیر 30 دلار باید پرداخت نمایید.

4- آیا در مورد پولی که با تبلیغات در فیس بوک بدست آورده و یا از دست داده اید چیزی می دانید؟

آیا می دانید با استفاده از تبلیغات در فیس بوک تا به حال چه مقدار درآمدزایی داشته و یا چقدر پول از دست می دهید؟ دانستن این امر بسیار ضروری است و باید همه چیز را بررسی کرده و پیگیری نمایید.

باید هزینهء هر کلیک از طریق Click through rate را بررسی نمایید. و ببینید چه درصدی از آن کلیک ها منجر به عضویت در صفحهء طرفداران (fan page) شما شده و یا منجر به هدایت مخاطبان به طراحی سایت کرج و بازدید از آن گردیده است.

هنگامی که تبلیغات شما منجر به هدایت افراد به سمت صفحهء شما شده است. علاوه بر این باید رویه فروش کارآمدی ایجاد نمایید.

می توانید واقعاً Click through rate ایده آل داشته و مخاطبان خود را هدایت نمایید. اما اگر هیچ کس چیزی از شما خریداری نکند. مطمئناً پول و سرمایه خود را در این امر تبلیغات در فیس بوک از دست خواهید داد.

تبلیغات در فیس بوک می تواند به طور قابل توجهی نسبت به گوگل Adwords سودمندتر باشد. نوع تبلیغاتی که در فیس بوک انجام می دهید. اساساً یک رویکرد فروش تدریجی است که بسیار خوب در فیس بوک کار می کند.

این نوع استراتژی در گوگل Adwords به خوبی کار نمی کند. همچنین هزینه به ازای هر کلیک در گوگل Adwords خیلی بیشتر از فیس بوک می باشد.

این ها فقط چند استراتژی ساده است. که با استفاده از آنها می توانید هنگام انجام بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در فیس بوک پول بیشتری در مقابل تبلیغات در گوگل Adwords ذخیره نمایید.

فقط به خاطر داشته باشید، هنگامی که از این استراتژی ها استفاده می کنید. همه چیز را بررسی و پیگیری نمایید. با کمک این بررسی ها می توانید به سادگی تشخیص دهید که چه مقدار پول با استفاده از تبلیغات در فیس بوک ایجاد خواهید کرد. 

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]