بازاریابی آنلاین مقاله، هنوز هم راه طلایی برای کسب و کار محلی شما محسوب می شود.

خانه / آموزشی / بازاریابی آنلاین مقاله، هنوز هم راه طلایی برای کسب و کار محلی شما محسوب می شود.

بازاریابی آنلاین مقاله، هنوز هم راه طلایی برای کسب و کار محلی شما محسوب می شود.

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

بازاریابی آنلاین مقاله ها

بازاریابی آنلاین مقاله ها ، با توجه به اینکه بازاریابی آنلاین به عنوان یکی از روش‌های مهم تبلیغات و فروش در دنیای امروز، بسیار موثر است، برای طراحی سایت حرفه ای با هزینه مقرون به صرفه، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. یکی از این روش‌ها، بازاریابی آنلاین با استفاده از مقاله است.

برای این کار، می‌توانید به جای استفاده از تبلیغات پر هزینه، مقالات مرتبط با محصول یا خدمات خود را در سایت‌ها و وبلاگ‌های مرتبط با حوزه کاری خود منتشر کنید. به این صورت که در این مقالات، به معرفی محصول یا خدمات خود بپردازید و نحوه استفاده از آن‌ها را به شکلی جذاب و قابل فهم برای مخاطبان خود توضیح دهید. همچنین، در این مقالات می‌توانید به مشتریان خود نکاتی راجع به مزایای استفاده از محصول یا خدمات خود نیز بیان کنید.

علاوه بر این، می‌توانید مقالات خود را در شبکه‌های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید تا به علاقمندان به موضوعات مرتبط با کار خود دسترسی داشته باشید. در این راه، می‌توانید از ابزارهایی مانند هشتگ‌ها و لینک بیو در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید تا بتوانید به راحتی با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

این یک موضوع مخفی نیست که بسیاری از بخشهای رقابتی بازاریابی آنلاین مانند: گلف، امور مالی، فارکس، املاک،بهداشت و سلامتی، بازاریابی اینترنتی، بخشهای بسیار بسیار رقابتی در اینترنت هستند. دلیل آن هم این که این بخشها به عنوان بازارهای جهانی شناخته شده است. که به معنی مشارکت مردم در این بازارها از سرتاسر جهان می باشد.

اما مثلاً در مورد “سالن زیبایی مری در بیرمنگام” و یا ” کافهء starbucks در شهر اوشن ساید در کالیفرنیا” چطور می شود خبر دار شد؟! این همان چیزی است که به آن کسب و کار محلی می گویند.

تا به امروز تعداد بسیار کمی از این نوع کسب و کار ها حتی آنهایی که دارای طراحی سایت های بهینه سازی شده هستند. نیز بسیار کمتر شناخته شده و نمی دانند که چقدر بازاریابی مقاله در این مورد مهم می باشد.

ثبت نام در تمامی این وب سایت ها رایگان

در حال حاضر 8 منبع اصلی بزرگ مقاله وجود دارد. که شما می توانید مقالات خود را برای آنها ارسال نمایید. که عبارتند از article alley-ezine article-go article –article base-free article zone—articles factory-article snatch-article dashboard اگر با این وب سایت ها آشنایی ندارید. کافی است آن را در گوگل جستجو نمایید. تا برای شما نمایان شوند. در هر یک از این طراحی سایت در کرج ها می توانید ثبت نام نمایید. ثبت نام در تمامی این وب سایت ها رایگان می باشد. فقط کافی است چند دقیقه وقت صرف کرده و برخی اطلاعات شخصی مورد نیاز را در فرم ثبت نام پر کنید. و یا عکس خود یا شرکت خود را آپلود نمایید. حالا همه چیز مهیا است. می توانید شروع به نوشتن مقاله کرده و آن ها را ارسال نمایید.

می توانید مقالات خود را رایگان ارسال کرده و در مورد هر موضوعی که در آنجا موجود است بنویسید. کلید حل معما در این است که در مورد مسائلی که در آن تخصص دارید مقاله بنویسید. هیچ کس بیشتر از خود شما در مورد نحوهء کار و تجارت شما چیزی نمی داند. بنابراین باید شایسته ترین نویسنده در مورد موضوع مورد نظر خود باشید.

مهم این است که شما شروع به نوشتن مقاله کنید. مقالات خود را بین 400 تا 600 کلمه بنویسید. ” ابزار شمارش کلمه” ابزاری است رایگان که می توانید برای شمارش و تخمین کلمات موجود در مقالات خود، قبل از ارسال مقاله استفاده نمایید. (در گوگل جستجو نمایید) من هم از این برنامه رایگان به نام “note tab light” که به من اجازهء باز کردن و تنظیم و ویرایش فایلهای متنی متعدد در یک بار را می دهد. و برای عملیات ساده cut&paste نوشتار ها بسیار فوق العاده عمل می کند.

کسب و کار اینترنتی

هدف شما باید نوشتن حداقل 2 مقاله در روز با موضوع مرتبط با کسب و کار شما باشد. شما باید یک بیوگرافی از نویسنده مقاله ایجاد نمایید. که شبیه “بیوگرافی که در پایین مقالات می آید” به نظر برسد. در هر مقاله از مزایای استفاده 2 لینک anchor text در هر یک از بیوگرافی های نویسندهء مقالات استفاده نمایید. برای نوشتن مقاله و استفاده از مزایای بازاریابی مقاله در کسب و کار محلی خود می توانید از ابزار کلمات کلیدی گوگل نیز استفاده نمایید. که به صورت رایگان اقدام به جمع آوری لیستی از کلمات مرتبط با اهداف تجاری شما می کند. پس از آن می توانید با استفاده از آن کلمات کلیدی مقاله خود را بنویسید.

اگر قادر به نوشتن هستید، یا شخصی را می شناسید که توانایی نوشتن مقاله را دارد. بنابراین هیچ چیز دیگری نمی تواند شما را از تبدیل شدن به یک dominator در کسب و کار و تجارت محلی و بازاریابی آنلاین متوقف نماید.

مسئله مهم دیگر در بازاریابی مقاله این است. که فقط شروع به نوشتن مقاله نموده و مقالات را هر روز ارسال نمایید. حتی اگر بتوانید وقت برای انجام نوشتن یک مقاله در هر روز بگذارید، بهتر از این است که هیچ کاری انجام ندهید. قبل از این باید بدانید که با نوشتن و ارسال مقالات و انجام بازاریابی مقاله. طراحی سایت در کرج شما شروع به گرفتن رتبه بهتر در رتبه بندی گوگل با هر نوع کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار آنلاین شما می کند.

بهینه سازی وب سایت

البته باید بر روی بهینه سازی وب سایت و کسب و کار محلی خود نیز تمرکز و دقت نمایید. اما باید بدانید موضوع سئو با بازاریابی مقاله به طور کامل متفاوت می باشد. اما در حال حاضر دایرکتوری های مقاله، تشنهء خرد و دانش شما در مورد آنچه می دانید. و در مورد چگونگی فعالیت و نوع کسب و کار محلی شما. و چگونگی اجرای آن در محل شما هستند. بازاریابی آنلاین مقاله ها

این موضوع درست نیست؛ انتشار و یا عدم انتشار مقاله نمی تواند تنها عامل موفقیت در کسب و کار محلی شما باشد. اولین چیز، محتوای مناسب در وب سایت شماست. که می تواند نقش پر رنگی در اهداف شما در کسب و کار محلی و بازاریابی اینترنتی شما داشته باشد.

من پیشنهاد می کنم حس فوریت این امر را برای گسترش بازاریابی اینترنتی و کسب و کار محلی خود تقویت نمایید. خیلی زود و قبل از اینکه رقبای شما از شما پیشی بگیرند. تا حد ممکن بر روی محتوای طراحی سایت کرج خود و مطالب مرتبط و مناسب آن تمرکز نمایید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]