بازاریابی شبکه های اجتماعی – حفظ حریم خصوصی در فیس بوک

خانه / آموزشی / بازاریابی شبکه های اجتماعی – حفظ حریم خصوصی در فیس بوک

بازاریابی شبکه های اجتماعی – حفظ حریم خصوصی در فیس بوک

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

بازاریابی شبکه اجتماعی

بازاریابی شبکه اجتماعی ، امروزه به ندرت اتفاق می افتد که وارد اینترنت شوید و با هشدار های مربوط به حریم خصوصی در فیس بوک مواجه نشوید.

این امر امروزه به دلیل کاربردی شدن این طراحی سایت ها و طراحی سایت در کرج در بازاریابی اینترنتی و به عنوان بازاریابی شبکه اجتماعی ، بحث ضروری محسوب می شود. صدها و احتمالاً هزاران نفر از کاربران، روز 31 می سال 2010 را به عنوان “روز بدون فیس بوک” اعلام کردند.

از روز پیدایش اینترنت، نگرانی حفظ حریم خصوصی افراد مطرح بوده است. در عین حال اگر در گوگل “حفظ حریم خصوصی در فیس بوک” یا “Facebook Privacy Concerns” را تایپ و جستجو کنید.

با 17/400/000 نتیجه تا به امروز مواجه می شوید. همین مورد در تویتر نتیجهء 15/500/00 و در LinkedIn با نتیجهء 667/000 مورد مواجه خواهید شد.

در این بررسی و دیدگاه، فیس بوک به طور تقریبی دارای بیشترین کاربر در میان این سه مورد را دارد. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، سومین مورد واقعاً آمار متفاوتی داشته و مخاطبان متفاوتی نیز دارد.

با وجود تمامی این گفته ها، شما چگونه به مسائل امنیتی در فیس بوک تان اهمیت می دهید؟ آیا اصلاً در بازاریابی شبکه های اجتماعی این مورد را در پروفایل های تجاری خود رعایت می کنید؟!

خوب، باید بدانید که مانند تمامی موارد دیگر در اینترنت، فیس بوک نیز ضد هک نمی باشد. اگر شخصی واقعاً بخواهد به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند، حتی قویترین سیاست های حفظ حریم خصوصی نیز قادر به مراقبت از شما نخواهد بود.

به نظر می رسد با تمام این تفاسیر فیس بوک تغییرات زیادی در سیاست های حفظ حریم خصوصی خود نداده و واقعاً اهمیتی به حجم اعتراضات دریافتی نمی دهند.

بنیانگذار فیس بوک

بی باکانه به شما می گوید که آیا هویت “آنلاین” شما در حال انجام رفتارهای غیر اخلاقی است!! آنها به سادگی به شما اجازه می دهند.

که حساب کاربری تجاری و شخصی شما در فیس بوک یکی بوده و یا جدا از یکدیگر باشد. بسیاری از ما تا جایی که امکان پذیر باشد. تمایل به جداسازی مسائل “شخصی” و “تجاری” (خصوصاً به صورت آنلاین) داریم.

منظور من بسیار جدی است – اگر شما دارای کسب و کار آنلاین باشید. آیا فرزندان شما واقعاً اهمیتی به این موضوع می دهند. که خوانندگان وبلاگ شما به 1000 نفر رسیده است!

و یا آیا افرادی که مسائل مربوط به کسب و کار آنلاین شما را دنبال می کنند. واقعاً نیاز دارند که در مورد دختر بزرگ شما که در مسابقات ورزشی فعالیت می کند. چیزی بدانند!! مسلماً جواب هر دوی این سوالات “نه” می باشد.

با توجه به تعدادی از مسائل مطرح شده می توانید صدها مقاله بسیار جالب در نیویورک تایمز که اشاره به مسائل حفظ حریم شخصی در فیس بوک و بازاریابی شبکه های اجتماعی دارد، مطالعه نمایید.

مگر در مواردی که شما تمایل به صرف زمان به منظور بررسی تمامی گزینه های بالقوه در این مورد را داشته باشید. ممکن است در این صورت بخواهید بر روی حساب کاربری خود در فیس بوک تجدید نظر نمایید.

با این حال مسائل و موارد دیگری هم باید در ذهنتان داشته باشید. که حذف حساب کاربری در فیس بوک مطمئناً برای اغلب افراد گیج کننده و مبهم می باشد.

– نکاتی برای احتیاط:

    • غیر فعال سازی پروفایل با حذف کامل پروفایل دو کار کاملاً متفاوت می باشد.
    • لینک های ارسالی شما که توسط دیگران به اشتراک گذاشته شده، حذف نمی شود.
    • عکس های ارسالی شما که توسط دیگر افراد اشتراک گذاری شده نیز پاک نمی شود.
    • محدودیت های دیگری که هنوز باعث مسائل خصوصی می شود نیز وجود دارد.
    • اگر شما از طبق فرآیند حذف، پروفایل تان را پاک کرده اید و هنوز از فیس بوک حذف نشدید. تمامی مراحل انجام کارتان خنثی شده است!

– برخی گزینه های کمکی

    • 33 اسلاید جهت نشان دادن نحوهء قفل کردن حریم خصوصی در فیس بوک وجود دارد.
    • راهنمای ویدئویی چگونگی حذف کامل پروفایل در فیس بوک وجود دارد.
  • برای گرفتن یک تصمیم آگاهانه، مطمئن شوید. که تمامی مطالب و اطلاعات مربوط به حفظ حریم خصوصی در فیس بوک را کاملاً مطالعه کرده اید.

انواع روش‌های مدیریت حریم‌خصوصی شما در طراحی سایت کرج

راجب چگونگی کنترل کسانی که قادر هستند چیزهایی که شیر میکنید مشاهده کنند بیشتر اگاه باشید. از اینجا، قادر هستید یاد بگیرید چطور:
  • برای پست‌های خود یک مخاطب انتخاب نمایید.
  • مخاطبین پست‌های گذشته خود را تغییر دهید.
  • اطلاعات اساسی روی نمایه خود را ویرایش و کسانی که می‌توانند آن رامشاهده کنند انتخاب کنید.
  • همچنین قادر هستند تنظیمات حریم‌خصوصی برای برنامه‌ها و بازی‌ها را انجام دهید.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]