بازاریابی اینترنتی – چگونگی استفاده از گوگل Adwords برای رشد کسب و کار آنلاین شما

خانه / آموزشی / بازاریابی اینترنتی – چگونگی استفاده از گوگل Adwords برای رشد کسب و کار آنلاین شما

بازاریابی اینترنتی – چگونگی استفاده از گوگل Adwords برای رشد کسب و کار آنلاین شما

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

چگونگی استفاده از گوگل Adwords

چگونگی استفاده از گوگل Adwords

چگونگی استفاده از گوگل Adwords ، بازاریابی اینترنتی کسب و کار شما امری بسیار حیاتی است. و با استفاده از متدهای رایگان و پولی می توانید ترکیب موثری برای این امر داشته باشید.

در این مقاله ما قصد داریم که راه اندازی عضویت در گوگل Adwords و هر آنچه که یک فرد مبتدی برای شروع نیاز دارد را آموزش دهیم.

ایدهء اصلی در پشت تمام این تبلیغات، قرار دادن پیام شما در مقابل بسیاری از مردم با کمترین هزینه می باشد. حتی بهتر است اگر می توانید برای دستیابی به افرادی که بسیار هدفمند هستند.

و شما می دانید که به محصولات و یا خدمات شما علاقمند خواهند بود، از روش های ترکیبی استفاده نمایید.

بهترین گزینه برای ایجاد این اتفاق، استفاده از تبلیغات کلیکی می باشد. تبلیغات کلیکی بیش از ایجاد و افزایش ترافیک طراحی سایت برای شما کار انجام خواهد داد. 

تبلیغات کلیکی طراحی سایت در کرج شما مانند پنجرهء مغازه شماست که مشتریان هدفمند را برای برآوردن نیاز آنها و یا حل و فصل یک مشکل مورد هدف قرار می دهد. 

اگر بتوانید راه حلی به افراد ارائه کنید به احتمال زیاد می توانید به آنها محصولات و یا خدمات خود را بفروشید و سود ببرید.

علاوه بر فعالیت‌های سئو، استفاده از Google AdWords نیز می‌تواند به رشد کسب و کار و طراحی سایت کمک کند. با استفاده از Google AdWords، می‌توانید تبلیغات خود را در صفحات نتایج جستجو و وبسایت‌های هدف قرار دهید. همچنین، می‌توانید تبلیغات خود را بر اساس کلمات کلیدی خاص تنظیم کنید تا به مشتریان هدف خود دسترسی پیدا کنید. همچنین، از ابزارهای مختلفی که در Google AdWords در دسترس هستند، مانند تحلیل کلمات کلیدی و پیگیری کارایی تبلیغات، می‌توانید برای بهبود عملکرد تبلیغات خود استفاده کنید.

معروف ترین روش برای تبلیغات کلیکی گوگل Adwords می باشد. گوگل دیگرتبدیل به گوریل موتورهای جستجو شده است.  تضمین کنندهء تبلیغات شماست. زیرا در اینترنت دروسیع ترین حالت، تبلیغات شما را در معرض دید قرار خواهد داد.

بهره‌برداری از گوگل ادوردز در ایران بدون تحریم

مشکل تحریم‌ها یکی از نگرانی‌های که بسیاری از افراد در هنگام استفاده با سرویس‌های بین‌المللی دارند می باشد با توجه به اینکه این زمینه از حساسیت خاصی برخوردار است، بسیاری از افراد به دنبال آن می باشند که از گوگل ادز بدون تحریم استفاده کنند. گوگل از آنجایی که یک شرکت آمریکایی می باشد، خدمات خود به ایران را محدود کرده است. به همین جهت برای برخورداری از سرویس تبلیغات گوگل طراحی سایت در کرج باید با برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد. با توجه به اینکه به کار بردن گوگل ادوردز ایران دردسرهای خاص خود را دارد،‌ باید به دنبال راهی باشید که تبلیغات خود را به‌صورت امن و نتیجه‌بخش پیاده‌سازی نمایید.

– چگونه کار می کند!

در این روش گوگل تبلیغات شما را به صورت استراتژیک در سایت های مرتبط با محصولات شما و یا در راستای اهداف شما قرار می دهد. و یا می توانید انتخاب کنید.

که در صفحهء نتایج موتور جستجو در بالای صفحه، تبلیغات تان قرار گیرد. به عبارت دیگر در وب سایت هایی که در آن مشتریان بالقوه وجود دارد.

و در نتایج جستجو که در آن مشتریان در جستجوی پاسخ ها و اطلاعاتی در این مورد هستند. 

هنگامی که شخصی به دنبال اطلاعاتی به صورت آنلاین است به طور طبیعی به سمت گوگل خواهد رفت. این حس ایجاد می شود که اگر می خواهید برای تعداد بیشماری از افراد تبلیغات انجام دهید. باید از محبوب ترین و معروف ترین طراحی سایت کرج جهان استفاده کنید.

– چقدر هزینه دارد؟!

هزینه هایی که برای انجام تبلیغات در گوگل می پردازید. بستگی به انتخاب کلمه کلیدی و میزان رقابتی بودن آن دارد. به طور طبیعی هر چه کلمات کلیدی رقابتی و عمومی تر باشد.

قیمت را همان رقابت ها تعیین خواهد کرد. به عبارت دیگر اگر بسیاری از افراد از این کلمات کلیدی استفاده کنند. قیمت آن نیز گران تر خواهد شد.

– پژوهش های موثر در مورد کلمات کلیدی امری بسیار ضروری

مجدداً لازم به ذکر است که تحقیق در مورد کلمات کلیدی کاملاً ضروری و حیاتی است. برای این کار باید نزدیکترین کلمه مرتبط (به کلمه کلیدی اصلی و مورد هدفتان) را انتخاب کنید.

کلمه کلیدی که میزان رقابت آن کمتر باشد. در نتیجه هزینه آن مقرون به صرفه تر می باشد. هنگامی که کلمه کلیدی مرتبطی را انتخاب کرده و آن را مورد هدف قرار دهید، به سادگی آن را به گوگل پیشنهاد می دهید و گوگل نیز به شما قیمت خواهد داد.

– چگونگی تنظیمات در گوگل Adwords

استفاده از این سیستم کار بسیار ساده ای است. این سیستم دارای ظاهر بسیار کاربر پسند و واضحی می باشد. حدوداً 5 دقیقه برای ایجاد حساب کاربری و عضویت وقت لازم است.

هنگامی که در حال راه اندازی یک حساب کاربری هستید می توانید متن تبلیغ خود را نوشته و از کلمه کلیدی مورد نظر در آن استفاده نمایید.

پیشنهاد قیمت خود را به گوگل بدهید و حداکثر آنچه می توانیدو مایل به پرداخت هستید ارائه نمایید. همچنین شما می توانید تصمیم بگیرید که تبلیغ شما فقط در صفحهء نتایج گوگل مورد استفاده قرار بگیرد.

و یا تمایل دارید که در وب سایت های دیگر که سیستم گوگل Adwords ارائه می کند. نیز قابل مشاهده باشد.

این سایت ها اجازه می دهند که گوگل تبلیغات آنها را در وب سایت شان قرار دهد.

گوگل نیز بر طبق کلمات کلیدی موجود در تبلیغات آنها را در وب سایت ها قرار می دهد به طوری که فقط تبلیغات مرتبط بر روی سایت ها ظاهر و دیده می شوند.

همچنین می توانید نحوهء قرار گرفتن تبلیغات خود در سایت را انتخاب نمایید. از آنجایی که افراد معمولاً مطالب 

ارسالی در بالای هر صفحه در وب سایت ها را بیشتر مشاهده می کنند. می توانید برای قرار گرفتن تبلیغات تان در مکانی بهتر، بالاتر و در معرض دید بیشتر، هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

هنگامی که تمامی این کارها انجام شد باید صبر کنید تا گوگل تبلیغ شما را مورد تایید قرار دهد.

– کنترل هزینه ها

در اینجا بهترین روشی که می توانید استفاده کنید این است. که بودجه روزانه ای که می توانید صرف نمایید را تعیین کنید. می توانید تاثیر این تبلیغات کلیکی را امتحان کرده و نتیجه آن را ببینید.

سعی کنید چند آگهی ایجاد کرده و تغییرات درآن ایجاد نمایید. با این روش هزینه زیادی خرج نکرده و پول زیادی از دست نمی دهید.

واقعاً این امر زیبایی واقعی گوگل Adwords را نشان می دهد. ترافیک هدفمند وب سایت شما از درون بودجه تعیین شده برای شما ایجاد می شود.

همچنین فوراً می توانید نمایش تبلیغات کلیکی وب سایت تان را با یک کلیک در صفحهء عضویت تان در گوگل Adwords متوقف و یا مکثی در آن ایجاد نمایید. 

اگر کل فرایند و مراحل این کار شما را دچار سردرگمی کرده، نیازی به نگرانی شما نیست.

در سایت گوگل Adwords خود آموزهایی برای درک آسان این مراحل وجود دارد که گام به گام مراحل را به شما آموزش داده و برخی نکات در مورد چگونگی استفاده از کمپین های تبلیغاتی را به شما خواهد گفت.

با استفاده از Google AdWords، می‌توانید تبلیغات خود را به صورت هدفمند و بازدهی بالا طراحی کنید و با تحلیل دقیق نتایج کارایی تبلیغات، بهبود عملکرد آن‌ها را دنبال کنید. همچنین، این ابزار به شما امکان می‌دهد تا با تعیین بودجه و هدف‌های تبلیغاتی خود، به رشد سریعتر کسب و کارتان کمک کنید. با توجه به اینکه Google AdWords به عنوان یک ابزار موثر و قدرتمند در حوزه تبلیغات آنلاین شناخته شده است، استفاده از آن می‌تواند بهبود قابل توجهی در عملکرد کسب و کار شما داشته باشد.

تبلیغات کلیکی از طریق گوگل Adwords ساده ترین و موثر ترین شکل تبلیغات در اینترنت و بازاریابی اینترنتی می باشد.

در واقع احتمالاً ساده ترین و هدفمند ترین سیستم تبلیغات و بازاریابی آنلاین و آفلاین می باشد. نه تنها نتایج فوق العاده ای از آن دریافت خواهید کرد. بلکه بسیار قابل انعطاف و ساده برای استفاده می باشد. 

بنابراین در استراتژی های بازاریابی آنلاین خود حتماً از این روش استفاده کنید و همین امروز حساب کاربری خود در گوگل Adwords را راه اندازی نمایید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]