بازاریابی اینترنتی با طراحی سایت

خانه / آموزشی / بازاریابی اینترنتی با طراحی سایت

بازاریابی اینترنتی با طراحی سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

بازاریابی اینترنتی با طراحی سایت

بازاریابی اینترنتی با طراحی سایت ، کسب‌ و کارهای کوچک ،  معمولا برای اینکه به سود دست یابند زمان و هزینه زیادی را برای طراحی سایت مناسب صرف می کنند.

تا از این طریق اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان و بازدیدکنندگان سایت شان قرار دهند. و بازدیدکنندگان را به مشتریان تبدیل کنند . در این میان قطعا یک طراحی مناسب برای سایت تاثیرگذار است و نقش مهمی را ایفا می کند.

اما اگر بازدیدکننده به تعداد کافی از وب سایت دیدن نکند چی ؟ یا طراحی سایت در کرج در موتور های جستجو جایگاه خود را پیدا نکند چی ؟ برای اینکه جلوی چنین مشکلاتی گرفته شود. و از هدر رفتن منابع مالی و زمانی جلوگیری شود. باید نکاتی را در نظر بگیرید.

طراحی سایت یکی از ابزارهای اصلی در بازاریابی اینترنتی مطرح است دنیای کسب و کار است. در ادامه به برخی از روش‌های بازاریابی اینترنتی با استفاده از طراحی سایت پرداخته می‌شود:

بازاریابی اینترنتی با استفاده از طراحی سایت یکی از روش‌های موثر در جذب مخاطبان و افزایش فروش است. برای استفاده بهینه از این روش، باید به طراحی سایت با رویکرد بازاریابی توجه کرد و به ساختار، محتوا و کاربردی بودن سایت توجه داشت.

یکی از مهمترین مسائل در این زمینه بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است :

طراحی سایت باید به گونه‌ای باشد که موتورهای جستجو به راحتی بتوانند آن را شناسایی کنند و در صفحات نتایج جستجو قرار دهند. برای این منظور، باید از کلمات کلیدی مناسب و مطابق با محتوای سایت استفاده کرد و همچنین ساختار سایت را به گونه‌ای طراحی کرد که محتوا به راحتی در دسترس باشد.

سئو، نقش اساسی را بازی می کند. و بهترین گزینه و مناسب ترین قدم برای دریافت نتایج عالی از سایت است. باید سایت خود را برای موتور های جستجو  بهینه سازی کنید. زیرا اگر مسئله سئو را نادیده بگیرید یا به آن اهمیت زیاد ندهید. سایت شما شانس خود را برای رقابت با دیگر سایت ها از دست میدهد. و نمیتواند مشتری مورد نظر خود را جذب کند.

 فایل های Robot ونقشه سایت:

فایل های robots.txt فایل‌هایی هستند که اسپایدر های موتورهای جستجو در گام اول که از سایتی بازدید می کنند. در اولین قدم به دنبال آن‌ها می گردند. و در واقع این فایل ها  ابزارهای موتورهای جستجو را به بخش هایی از سایت می برند. که باید خوانده و بایگانی شوند.

فایل دیگری که مثمر ثمر است نقشه سایت است. Site Map که در طراحی سایت کرج نقش مهمی دارد. با کمک  لینک های مناسب و ایجاد  مسیری هموار برای اسپایدرها به آنها در پیدا کردن هرچه سریعتر اطلاعات کمک می کند .
نکته دیگری که در این میان است این است که سعی کنید تا همیشه بازدید کنندگان را فقط به طرف صفحه اصلی سایت خود هدایت نکنید و در کنار صفحه اصلی یک  صفحه ی دیگری نیز طراحی کنید که با تبلیغات شما مرتبط بوده وبعد بازدید کننده را به سمت آن صفحه هدایت کنید و در آن اطلاعاتی قرار بدهید تا مشتری را جلب نماید و راحتتر بتواند به اطلاعاتی که موردنیازش است دست یابد . 

تبلیغات آنلاین:

سایت می‌تواند به عنوان یکی از کانال‌های تبلیغاتی در بازاریابی اینترنتی مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از تبلیغات آنلاین، می‌توان به راحتی به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کرد و آن‌ها را به سمت سایت خود جذب کرد.

 بازاریابی محتوا:

محتوای سایت باید ارزشمند و جذاب برای مخاطبان باشد. با ارائه محتوای با کیفیت و جذاب، مخاطبان را به سمت سایت جذب کرده و به آن‌ها اعتماد بخشید.

 بازاریابی ایمیل:

با استفاده از طراحی سایت، می‌توان به راحتی فرم‌های ثبت نام و اشتراک خبرنامه را در سایت قرار داد و با استفاده از ایمیل، پیام‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی را به مخاطبان ارسال کرد.

چگونه بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنیم؟

در یه سری از بازه های زمان ارتباط با مشتری دارای تفاوتهایی است.به عنوان یاهومسنجر در اوایل کار با مشتری ها ارتباط میگیرفت.قابلیت لینک در وب سایت یاهو مسنجر به این صورت بود که در وب سایت می توانستیم لینک بزاریم و هر گاه روی لینک کلیک میشد یاهو مسنجر به صورت مستقیم باز می شد و قدر بود به ای دی مسیج بدهد و سفارش طراحی سایت در کرج خود را بدهد.
با گذشت زمان اپلیکیشن تلگرام وارد شد که ای دی خود را میدادیم و مشتری با ما ارتباط میگرفت و سفارش طراحی سایت خودرا انجام میداد.حالا باید ببینیم بهترین را حل برای سفار طراحی سایت در چیست؟
پیشنهاد طراحی سایت در کرج به شما استفاده از یک فرم که مشتری است که بتواند اطلاعات تماسش را با شما در میان بگذارد و شما با آن‌ها تماس حاصل کنید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]