بازاریابی اینترنتی آنلاین – آیا از تصویر خود در وب سایت تان استفاده می کنید؟

خانه / آموزشی / بازاریابی اینترنتی آنلاین – آیا از تصویر خود در وب سایت تان استفاده می کنید؟

بازاریابی اینترنتی آنلاین – آیا از تصویر خود در وب سایت تان استفاده می کنید؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

دیجیتال مارکتینگ سایت

دیجیتال مارکتینگ سایت ، سوال: افرادی مانند روزالیه گاردنر، مارلون ساندرز، لین تری، جوئل کام، لی اودن، جیل والن، پری مارشال، دکتر ولف و شلی لوری چه کار مشترکی در بازاریابی آنلاین انجام می دهند. که جزء بازاریابان اینترنتی موفق محسوب می شوند!

جواب: آنها پشت یک آیکون، نام تجاری و یا تصاویر گرافیکی پنهان نمی شوند. مخاطبین آنها می دانند که این افراد واقعاً چه شکلی هستند.
اشتباه نکنید، قدرت زیادی با استفاده از تصویرتان در کسب و کار آنلاین بدست خواهید آورد. وقتی افراد ببینند که شما چه شکلی هستید. احساس می کنند با شما آشنا هستند. با گذشت زمان آنها با شما آشنا شده و به شما اعتماد می کنند. در واقع شما تبدیل به دوستان مخاطبین طراحی سایت در کرج خواهید شد. هنگامی که این دوستی و اعتماد ایجاد شد. افراد به هر آنچه که در طراحی سایت شما ارائه شود اعتماد کرده و بارها و بارها از شما خرید خواهند کرد.

فکر می کنید چرا؟ زیرا از نظر روانشناسی انسانها ذاتاً نیاز به برقراری ارتباط با افراد دیگر دارند. استفاده از عکس تان در طراحی سایت در کرج باعث ایجاد ارتباطی عاطفی با افراد شده و دیجیتال مارکتینگ را برای شما آسان تر می نماید. دنیای همکاری و بازاریابی، سالهای زیادی است که به اهمیت ارتباط عاطفی با مشتریان پی برده است.

آگهی های تبلیغاتی بازرگانی

به آگهی های تبلیغاتی بازرگانی کلاسیک تلوزیون که از محبوبیت خاصی برخوردار هستند نگاه کنید. آگهی هایی مثل آگهی اتومبیل کرایسلر (از لی لاکوکا) یا آگهی وندی (از دیوید توماس). اگر در این تبلیغات افراد از عکس و یا تصاویر خود استفاده نمی کردند. این تبلیغات به اندازهء کافی تاثیرگذار نبوده و به نظر می رسید که آنها چیزی را مخفی کرده اند.

گاهی اوقات دلایل کاملاً قانونی وجود دارد. که چرا واقعاً بازاریابان اینترنتی آنلاین و یا دیگر افراد در امر کسب و کار خود نمی توانند از تصاویر خود برای ترویج بازاریابی اینترنتی استفاده نمایند. به طور مثال یک مشتری قدیمی و با سابقه من که که در دنیای مجازی فعالیت می کرد. نمی توانست از تصویر خود در اینترنت استفاده نماید زیرا خودش را از شوهر سابقش به دلایل امنیتی پنهان کرده بود!

همچنین برخی از بازاریابان اینترنتی آنلاین از ظاهر خود راضی نبوده و از اینکه تصاویر شان برای مشتریان نمایان شود شرمگین می شوند. ممکن است چهرهء آنها پر از جوش بوده و یا دارای سوختگی های ناجور و یا دارای زخم های مادرزادی و یا دیگر بیماری های فیزیکی باشند. که از وجود آنها خجالت زده می شوند.

بازاریابی آنلاین

ممکن است به دلایل کاملاً قانونی شخص نتواند از تصاویر خود در وب سایتش استفاده نماید. خوب حالا شما می توانید از تصاویر خود در وب سایت تان و یا در بازاریابی آنلاین استفاده نمایید؟ بدیهی است که این امر یک انتخاب شخصی و سلیقه ای محسوب می شود. با این حال علاوه بر عامل اعتماد، مطالعات نشان داده است. که استفاده ازعکس باعث افزایش تبدیل بازدیدکننده به خریدار واقعی یا conversions rate شده است.

در نهایت اگر می خواهید بدانید که باید از تصویر خود در طراحی سایت کرج تان و یا بازاریابی آنلاین استفاده نمایید یا خیر. باید بدانید که موفقیت شما بستگی به این دارد که چقدر برای به انجام رساندن آن تلاش نموده اید. اگر برای ساخت و معروف شدن نام تجاری خود مانند ایجاد اعتماد و اعتبار در کسب و کار آنلاین خود تلاش می کنید. قطعاً باید عکس و تصویر خود را در وب سایت تان استفاده نمایید.

اما با وجود تمامی نکات مثبت این مسئله، استفاده از تصاویر شما مطمئناً شرط لازم برای رسیدن به موفقیت در بازاریابی آنلاین نمی باشد. پس از ذکر تمامی این موارد باید بگویم که راه های بسیار زیادی برای کسب موفقیت آنلاین وجود دارد. که هنوز صاحبان وب سایت ها طراحی سایت در کرج و مدیران کسب و کار ازآن آگاهی ندارند. و تمامی این راه ها کاملاً به انتخاب ها و سلایق افراد بستگی دارد.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]