ایجاد فرم نظرسنجی بدون نیاز به افزونه

خانه / آموزش وردپرس / ایجاد فرم نظرسنجی بدون نیاز به افزونه

ایجاد فرم نظرسنجی بدون نیاز به افزونه

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

ایجاد فرم نظرسنجی بدون نیاز به افزونه

ایجاد فرم نظرسنجی بدون نیاز به افزونه شما می توانید پس از اینکه در بخش افزونه های پنل وردپرس ، افزونه مورد نظر را نصب و فعال کردید. گزینه ی تنظیماتی این افزونه را می توانید در پنل وردپرس خود مشاهده نمایید.

سپس به صفحه ی تنظیمات افزونه وارد شوید. این صفحه دارای دو تب Setting و Premium است. در این آموزش چون به بررسی نسخه ی رایگان این افزونه می پردازیم. پس فقط تنظیمات تب Setting را بررسی می کنیم.

General Options

  • Enable Plugin : برای فعال سازی افزونه تیک این گزینه را بزنید.
  • Button Label : نامی برای نمایش دکمه در فروشگاه انتخاب کنید. به صورت پیش Quick View نوشته شده است.
  • Popup background color : تعیین رنگ پنجره ی پیش نمایش محصول
  • Button “Quick View” color : انتخاب رنگ دکمه ی پیش نمایش
  • Close Popup button color : تعیین رنگ برای دکمه ی بستن پنجره ی پیش نمایش محصول
  • Close Popup button hover color : انتخاب رنگ برای دکمه ی بستن پنجره پیش نمایش وقتی موس بر روی آن می رود.

ارتباط برقرار نمودن با کاربران سایت‌ ها برای جلب توجه و رضایت و همچنین ایجاد اطمینان از مهم‌ ترین اهداف مدیران طراحی سایت کرج است. از این رو بسیاری از این مدیران تمایل دارند، در طراحی سایت در کرج به جهت برقراری تعامل و ارتباط بین خود و کاربران سایت از نظر سنجی برای اهداف مختلف استفاده نمایند.

بدون شک استفاده از نظر سنجی در هر نوع طراحی سایت در کرج می‌ تواند مسیر بسیار خوبی برای برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان یک طراحی سایت باشد. علاوه بر آن با استفاده از نظرسنجی می‌ توان نظرات کاربران را در مورد با محتوا و اطلاعات سایت و … متوجه شد. و بر اساس نظر آنان پیش رفت.

برای ایجاد فرم‌ های نظر سنجی در وب سایت از راهکار‌ های مختلفی بهره می توان استفاده کرد. در سیستم مدیریت وردپرس نیز افزونه‌ های حرفه‌ای در به این منظور وجود دارد. که با استفاده از آنان می‌توان فرم‌ های نظر سنجی زیبا و متنوعی را ایجاد نمود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]