اهمیت کلیدواژه در طراحی سایت

خانه / آموزشی / بهینه سازی سایت / اهمیت کلیدواژه در طراحی سایت

اهمیت کلیدواژه در طراحی سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در بهینه سازی سایت

اهمیت کلیدواژه در سایت

اهمیت کلیدواژه در سایت ، گذاشتن مطلب داخل سایت بعد از طراحی سایت برای گرفتن بهترین رتبه در موتورهای جستجو امر بسیار مهمی است. شاید بهترین راه و درواقع راحت ترین چیزی که موتورهای جستجو به دنبال آن خواهند گشت. این باشد که چند کلیدواژه اصلی در جستجوی طراحی سایت پیدا میکنند.

طراحی سایت در کرج

پس برای اینکه در صفحات سرچ گوگل به رتبه های بالایی دست پیدا کنید. بهتر است کلید واژه اصلی خود را در میان صفحات سایت تکرار کنید.
برای مثال ما در اینجا کلید واژه اصلی طراحی سایت در کرج را مد نظر خواهیم گرفت.
برای اینکه با کلیدواژه طراحی سایت کرج در بهترین جایگاه قرار بگیرید. بهتر است مطالبی مهمی در خصوص طراحی سایت در کرج و چگونگی طراحی سایت در کرج داشته باشید.

به فراوانی کلمه طراحی سایت در کرج که بیشترین میزان را خواهد داشت وزن کلمه نیز می گویند. در گذشته ی روش جستجو ، هرچه تکرار رخداد کلمه (طراحی سایت در کرج ) بیشتر بود ،بهتر نیز بود. صفحه ای با یک فرکانس واژه ای برابر 10 برای کلمه ” طراحی سایت در کرج ” برای جستجو گری که به دنبال آن می گشت ، بهتر از فرکانس واژه 2 برای کلمه ” طراحی سایت در کرج ” بود.ولیکن ظهور جستجوی وب افراد را به سمت جستجوی سریعتر در رده بندی جستجو روانه کرد. و آنها شروع به جدا کردن صفحات با کلمات مهم نمودند . درنتیجه این اتفاق موتور های جستجو روی فراوانی کلمات کلیدی مثل کلمه کلیدی طراحی سایت در کرج سخت گیری بیشتری نمودند.

موتورهای جستجو حتی به فرکانس ها با توجه به کلید واژه طراحی سایت در کرج با عمق بیشتر نگاه میکنند . الگوریتم ها عموما بر اساس فراوانی بالاتر یک کلمه در مقابل دیگری در مورد رده بندی تصمیم گیری میکنند . به این دلیل است که مثلا برای ” طراحی سایت در کرج ” ممکن است صفحاتی را با فراوانی سنگین تر روی ” طراحی سایت در کرج ” و ” وب سایت در کرج ” داشته باشد تا اینکه ” وب در کرج ” . موتورهای جستجو می توانند این تصمیمات را بر اساس فرکانس رخداد یک واژه در سرتاسر وب اتخاذ کنند.

طراحی سایت در کرج

پس در نظر داشته باشید کلید واژه اصلی شما که در اینجا طراحی سایت در کرج است در بیشترین بخش های وب سایت شما باید تکرار گردد. و حدالامکان سعی کنید از این کلیدواژه به عنوان تگ عنوان و یا تگ های head نیز استفاده کنید. چرا که موتورهای جستجوگر گوگل کلمه ای مثل طراحی سایت در کرج را که بصورت bold یا لینک دار و یا جز تگ های عنوان و هدها ببینند آن را مهم تر شمرده و مطلب شما را با موضوع اصلی همان کلیدواژه (طراحی سایت در کرج ) در نظر می گیرند.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]