اهمیت استفاده ازکلمات کلیدی طولانی، بعد از آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل

خانه / آموزشی / اهمیت استفاده ازکلمات کلیدی طولانی، بعد از آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل

اهمیت استفاده ازکلمات کلیدی طولانی، بعد از آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی, بهینه سازی سایت

کلمات کلیدی طولانی

کلمات کلیدی طولانی ، گوگل در ماه می 2010 الگوریتم دیگری به روزرسانی و معرفی نمود. بسیاری از طراحان سایت شاهد افت شدید ترافیک از طرف گوگل که به دلیل عدم استفاده از عبارت کلیدی که از سه کلمه و یا بیشتر تشکیل شده و به نام کلمات کلیدی طولانی معروف هستند، شدند. به نظر می رسد که گوگل بهترین صفحات که دارای عبارات کلیدی طولانی تر می باشد را حدس میزند. تا اینکه به تازگی بر اساس سیگنال های دیگری از کلمات کلیدی، که در صفحه فهرست وجود دارد مشخص می شوند.

امتیاز جدید گوگل حاکی از این است که گوگل در حال حاضر به جای حدس زدن، دارای قدرت محاسباتی ویژه ای برای فهرست کردن عبارات کلیدی طولانی بر روی صفحات وب می باشد. این امر برای صاحبان کسب و کار ، مدیران طراحی سایت و شرکت های ارائه دهنده سئو چه مفهومی خواهد داشت؟ این موضوع بدان معنی است.کسانی که برای پیش بینی نیاز مشتریان خود و گوگل وقت می گذارند، پاداش دریافت خواهند کرد.

تبلیغات کلیکی

کلمات کلیدی طولانی در بحث سئو و یا تبلیغات کلیکی بسیار با ارزش می باشد. در مورد فرایند جستجو ی خودتان فکر کنید و به احتمال زیاد شما بیشتر از حد انتظار این موضوع را درک خواهید کرد. جستجوی افراد عموماً برای تحقیق و جستجو از کلید واژه های رقابتی و عمومی مانند”لباس مهمانی” استفاده می کنند. کمی بعد از جستجو و دیدن برخی از لباسها با قیمتهای بالا، جستجوی خود را به کلماتی مانند”لباس مهمانی ارزان” تغییر می کند.

در حال حاضر از کلیدواژه های طولانی استفاده می شود اما پیشرفت آن به گذشت زمان نیاز دارد. جستجوی بهتر و عمیق تر به ترجیح شخص جستجو کننده بستگی دارد. مثلاً اگر رنگ صورتی مرسوم و مد روز باشد. شخص برای تهیه لباس و جستجوی آن در اینترنت از کلمه کلیدی طولانی تر مانند”لباس مهمانی صورتی ارزان” استفاده خواهد کرد. جستجو کننده های با تجربه تر هنگام شروع کار جستجوی خود ، احتمالاً وقت کمتری تلف می نمایند. به طور کلی افراد در جستجو به مراتب نسبت به گذشته بهتر شده. و به همین دلیل موتورهای جستجو به منظور بهبود، نتایج پیشرفته تری به ما نشان می دهند.

کلمه کلیدی طولانی به معنی یکی از این دو می باشد:

فردی که در حال تصمیم گیری خرید چیزی است و یا یک جستجوگر با تجربه. در حال حاضر با بروزرسانی الگوریتم گوگل.که با همراهی مشخصات خرید (پروفایل) و کلمات کلیدی طولانی جستجوگرها، در حال قویتر شدن می باشد. این مورد لازم به ذکر است، یک صفحهء بهینه سازی شدهء خوب با کلمات کلیدی طولانی فرصت بهتر و بیشتری برای گرفتن رتبه در صفحهء اول لیست موتورهای جستجو خواهند داشت. در مورد این موضوع منطقی فکر کنید. هنگامی که به دنبال اطلاعاتی در اینترنت در مورد محصولات خدمات و یا نتایج تحقیقی هستید. می خواهید به سرعت آنرا پیدا کنید. می خواهید تا حد امکان قیمت آن مناسب و دقیق باشد. و یا چیز بیشتری نسبت به دیگر اطلاعاتی که تا به حال بدست آورده اید. به شما عرضه نماید. کلمات کلیدی طولانی در واقع به این صورت بهینه سازی می شوند.

فوت و فن آن به طرز فکر مشتریان شما و چیزهایی که آنها دوست دارند. در مورد موضوعات بدانند برمیگردد. و پس از آن جستجوگر حداقل یک قدم به جلو خواهد رفت.

کلمه کلیدی

شما قادر خواهید بود صفحهء‌ منبع ایجاد نمایید که مشتریان به آن تمایل داشته و دیگر طراحی سایت در کرج ها به عنوان وب متخصص و معتبر به شما نگاه می کنند و تمایل دارند به آن لینک شوند. در برخی از انجمن های سئو،‌ این الگوریتم در آنها وجود دارد. که بعضی آنرا mayday و بعضی دیگرBlack Tuesday نامیدند که اثر فاجعه آمیزی بر روی وب سایت های خوب و ثابتی که به اندازه کافی در صفحات خود محتوی ندارند خواهد داشت.

اگر مالک کسب و کار کوچک و یا بزرگتری هستید. تمام علائم حاکی از این است که دسترسی به طراحی سایت کرج و تمام جنبه های آن و اطلاعات موجود در آن بر اساس کلمات کلیدی طولانی بوده و روش مناسبی می باشد. کلمات کلیدی طولانی از اهمیت ویژه هم برای مشتریان شما و نیز موتورهای جستجو دارد. چشم پوشی از آن مساوی است با به خطر افتادن شما!!

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]