انواع تگ در طراحی سایت

خانه / آموزشی / بهینه سازی سایت / انواع تگ در طراحی سایت

انواع تگ در طراحی سایت

انواع تگ در سایت

انواع تگ در سایت ، شاید شما اهمیت و انواع متا تگ در طراحی سایت را بدانید و اینکه از چه لحاظ برای طراحان سایت و بهینه سازی و سئوی سایت شما در موتورهای جستجو دارای اهمیت هستند.

هر برچسب، یک صفحه در سایت و وبلاگ ما ایجاد می‌کند که تمام محتواهای مرتبط در آن قرار می‌گیرند. در واقع، کارکرد برچسب درست مثل دسته‌بندی است، با این تفاوت که اهمیّت کمتری دارد و قرار نیست مثلاً در منوی بالای سایت ما قرار بگیرد. به عنوان مثال در شبکه های اجتماعی نیز، همین مفهوم با کلمه هشتگ وجود دارد. البته در این شبکه ها دیگر خبری از دسته بندی نیست.

متا تگ بازبینی شده Meta Revised tag

متا تگ بازبینی شده، یکی از انواع تگ در طراحی سایت می باشد. که هنگامی لیست می شود که آخرین تغییرات در صفحه ی مورد نظر اعمال شده باشد.

Meta Description tag

متا تگ توضیحی نوعی تگ در طراحی سایت در کرج است که به منظور رتبه بندی در موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می گیرد.

موتورهای جستجو از این قسمت به عنوان یک پیشنهاد در نتایج استفاده می کنند. در نتیجه بهتر است که شما برای بهبود رتبه خود این قسمت را پر کنیدو سعی داشته باشید توضیح دقیق و شفافی از صفحه خود در این تگ در طراحی سایت به کار برید.

تگ نویسنده

تگ نویسنده نوع دیگری از تگ در طراحی سایت است. که اغلب لیست اشخاص یا شرکت هایی که صفحه یا وب سایت را ایجاد کرده اند را تشکیل می دهد. و تقریبا مانند یک امضا در کد است. برخی از طراحان سایت این روش را نسبت به افزودن لینک (وب سایت توسط ………. طراحی شده) در پایین صفحه سایت ترجیح می دهند.

ما برای مثال تعدادی از تگ ها و یا برچسب هایی که می توان در زمینه طراحی سایت استفاده کرد را برای شما برای شما به اشتراک می گذاریم:

طراحی سایت در کرج ، طراحی سایت کرج ، طراحی وبسایت در کرج ، طراحی وب سایت در کرج ، طراحی وب سایت کرجطراحی وبسایت کرج

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 7 میانگین: 5]