افزودن کاربر در وردپرس

خانه / آموزش وردپرس / افزودن کاربر در وردپرس

افزودن کاربر در وردپرس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

افزودن کاربر در وردپرس

افزودن کاربر در وردپرس شما می توانید کاربران متعدد با دسترسی های متعدد در پنل وردپرس خود داشته باشید. برای اینکار خود شما باید مدیر کل باشید یعنی در واقع کل ابزارها در دسترس شما باشد.

برای افزودن کاربر به پنل ورد پرس طراحی سایت در کرج ابتدا وارد پنل شده و از نوار سمت راست گزینه کاربران را طبق عکس زیر انتخاب می کنید. سپس افزودن کاربر را کلیک می کنید.

افزودن کاربر

حالا وارد صفحه ی جدیدی از طراحی سایت شده اید. که باید اطلاعات کاربر را وارد کنید. گزینه های مهم و ضروری در شکل زیر که جزوی از طراحی سایت در کرج است نیز مشخص شده است.

افزودن کاربر

نکته: شما می توانید پسورد را ساده یا قوی داشته باشید. برای پسورد ساده شما باید به صورت دستی رمز مورد نظر خود را وارد کرده و برای قوی می توانید از رمزی که به صورت پیش فرض نمایش داده می شود، استفاده کنید.

در مرحله ی بعد باید نقش کاربر را مشخص کنید برای این کار طبق عکس زیر نقش را مشخص کنید. و گزینه ی افزودن کاربر را کلیک کنید تا کاربر جدید شما اضافه گردد.

افزودن کاربر زین پس طبق نقشی که به کاربر خود داده اید. می تواند به پنل طراحی سایت کرج با دسترسی مورد نظر راه داشته باشد.

برای حذف کردن کاربرها نیز می توانید به قسمت کاربران رفته و از میان گزینه ها به همه ی کاربران رفته است. و هر کدام را که مد نظر دارید حذف یا ویرایش کنید.

میزان دسترسی ها:

  • مدیر کل: دسترسی به کلیه ی نوار ابزار پنل را دارد.
  • ویرایشگر: دسترسی به نوشته ها با محدودیت را نیز دارد.
  • نویسنده: دسترسی به نوشته ها را به آن ها می دهد.
  • customer: دسترسی به نوشته ها با امکانات بیشتر به کاربر می دهد.
  • shop manager:  دسترسی همانند نویسنده با امکان به علاوه دسترسی به محصولات می دهد.
  • مشترک: عضو سایت و اختیارات این دسترسی محدودیت دارد.
لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]