افزایش ترافیک و بالا بردن رنکینگ سایت با استفاده از کلمات کلیدی

خانه / آموزشی / افزایش ترافیک و بالا بردن رنکینگ سایت با استفاده از کلمات کلیدی

افزایش ترافیک و بالا بردن رنکینگ سایت با استفاده از کلمات کلیدی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

افزایش ترافیک

افزایش ترافیک ، سایت گوگل بزرگترین موتور جستجو است که کاربران می توانند عبارات مورد نظر را در آن جستجو نمایند. که این جستجو با تایپ کلمات کلیدی صورت می پذیرد. این کلمات کلیدی بسیار مهم هستند و با استفاده از استراتژی کلمات کلیدی می توان رنکینگ طراحی سایت کرج را بالا برد.

در صورتی که شما در رتبه نخست رنکینگ قرار داشته باشید. چیزی حدود 8.5 برابر بیشتر از سایت هایی که در رده پنجم قرار دارند مورد بازدید قرار می گیرید.

اما مسئله ای که تعجب بسیاری از صاحبان وب سایت را بر انگیخته، آن است که چرا با وجود رنکینگ بالا، ترافیک سایت به حد انتظار نرسیده و تعداد بازدیدکنندگان کم است. و چرا رنکینگ بالا باعث افزایش ترافیک قابل توجهی نمی شود؟

هر عبارتی که توسط شخصی در سایت گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری تایپ می شود. “عبارت جستجو” و از جانب صاحب وب سایت عبارت کلیدی نامیده می شود. هنگامی که عبارات کلیدی خاصی توسط افراد زیادی مورد جستجو قرار می گیرد.

اهمیت ترافیک وبسایت

به این معنی است که این عبارت بیشترین تقاضا را دارد. نکته حائز اهمیت آن است. که اگر طراحی سایت شما بتواند با استفاده از این کلمات کلیدی پر تقاضا، در رنکینگ بالا قرار گیرد. آن گاه شما شاهد افزایش قابل توجه ترافیک وب سایت خود خواهید بود.

اما اگر تعداد کمی از افراد آن کلمه را مورد جستجو قرار می دهند، کلمه کلیدی کم تقاضایی است. حتی اگر شما در جدول رنکینگ رتبه نخست هم باشید، تاثیر چندانی بر روی ترافیک سایت نخواهد داشت.

برای این که بخواهید نتیجه خوبی در افزایش ترافیک طراحی سایت در کرج مشاهده کنید. باید تحقیقاتی پیرامون عبارات و کلمات کلیدی داشته باشید. باید به مقدار تقاضای یک کلمه کلیدی توجه کنید.

به این معنی که چه تعداد از افراد آن کلمه کلیدی را در طول یک ماه مورد جستجو قرار می دهند. و نتیجه حاصل را با منبع مقایسه کنید. منبع در اصل تعداد وب سایت هایی است که با آنها بر سر یک عبارت خاص رقابت دارید.

عبارت کلیدی

به طور ایده آل باید دنبال عبارت کلیدی بگردید. که بیشترین جستجو و کمترین رقابت را دارد. در این صورت با کمی تلاش می توان رنکینگ سایت خود را با استفاده از آن کلمه کلیدی بالا برد و در نتیجه شما شاهد تغییرات بسزایی در افزایش تعداد بازدیدکنندگان طراحی سایت در کرج خود خواهید بود.

اما اگر شما در یک بازار رقابتی متمرکز قرار دارید. باید برای بالا بردن رنکینگ سایت خود تلاش بیشتری کنید. همچنین شما میتوانید عبارات کلیدی که تقاضای کمتری هم دارد را مورد هدف قرار دهید. اما به شرط آن که در میدان رقابت کمتری هم قرار داشته باشید.

مسئله مهمی که باید همیشه به خاطر داشته باشید آن است. که سود حاصل از این امر، پیرو محبوبیت آن کلمه کلیدی میان افرادی است. که آن را جستجو می کنند. اگر تعداد افراد کمی کلمه کلیدی خاصی را برای جستجوی خود به کار می برند.

حتی اگر شما در رنکینگ 1 هم قرار داشته باشید. همان تعداد بازدید کننده دارید که آن کلمه کلیدی متقاضی دارد. زیرا ترافیکی که شما دریافت می کنید. به مقدار تقاضای آن کلمه کلیدی (تعداد افرادی که آن کلمه را جست و جو می کنند) بستگی دارد.

در اصل تعداد بازدید کنندگان یک سایت که از یک عبارت کلیدی استفاده می کنند، با تعداد جستجو کنندگان آن عبارت متناسب است.
امیدواریم که این نکات برای سایت شما توضیح مناسبی باشد که چرا با توجه به بالا بودن رنکینگ، ترافیک چندانی مشاهده نمی شود.

پس اگر این سوال هم برای شما پیش آمده، تحقیقاتی راجع به کلمات کلیدی پر تقاضا انجام دهید تا بتوانید در باره این که کدام کلمات شما را به مقصودتان می رساند، تصمیم گیری کنید.

محتوای باکیفیت طراحی سایت در کرج

از مهمترین معیار ها برای داشتن رتبه بالا در صفحه گوگل تولید محتوای باکیفیت می باشد. محتوایی که تولید می‌نم باید منحصربه‌فرد، جدید و نسبتاً طولانی و برای کاربران ارزشمند و مفید باشد. همچنین محتوای صفحات وب باید ساختاری مناسب داشته باشد و با استفاده از تیترها، بولت پوینت‌ها و جدول‌های مختلف سازمان‌دهی و مرتب گردد تا خواندن سریع آن‌ها برای کاربران ساده‌تر باشد.

 به‌روزرسانی و بهبود مطالب قدیمی برای افزایش ترافیک طراحی سایت در کرج

احتمالا زمانی که مطالب قدیمی رابه انتشار رسانده اید، الگوریتم‌های گوگل دارای تفاوت بوده اند یا شما تجربه کمتری نسبت به تولید محتوا داشته‌اید. به‌روزرسانی و بهبود مطالب قدیمی مطابق با ترندهای روز و الگوریتم‌های گوگل روش دیگری می باشد که به شما یاری می رساند تا قادر باشید میزان بازدید سایت‌تان را بالا ببرید.
برای این کار قادر هستید با اصلاحات جدید یا اضافه کردن بخش‌های جدید مطلب‌تان را دوباره منتشر نمایید، یا می‌توانید از کلمات LSI مطلب خود را تازه‌سازی نمایید یا قاد هستید مطلب قبلی را داده‌های جدید به‌روزرسانی نمایید.

برای افزایش رنکینگ سایت با کلمات کلیدی، باید با استفاده ازروش های بهینه سازی محتوای سایت روز رسانی شود. برخی از روش های بهینه سازی سایت برای کلمات کلیدی شامل موارد زیر می باشد:

تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی مناسب: برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب، باید تحقیقات لازم را انجام داده و کلمات کلیدی را انتخاب کنید که بهترین جستجوی گوگل را در زمینه محتوای سایت شما دارند.

بهبود عنوان و توضیحات صفحات: عنوان و توضیحات صفحات را برای هر صفحه بهبود دهید تا شامل کلمات کلیدی اصلی باشد و باعث شود جستجوگر ها بتوانند سایت شما را بیشتر برای جستجوی کاربران نشان دهند.

استفاده از کلمات کلیدی در محتوا: برای بهینه سازی سایت باید کلمات کلیدی مناسب را در محتوای سایت خود استفاده کنید. اما این مورد راهکار های دیگری نیز دارد مثل استفاده از فراوانی کلمات کلیدی در محتوا و یا نوشتن محتوای با کیفیت.

ساخت لینک های باکیفیت: ساخت لینک های با کیفیت به جای تعداد بالای لینک های پایین کیفیت به شما کمک می کند تا بهترین جایگاه در نتایج جستجوی گوگل را داشته باشید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]