افزایش ترافیک سایت با استفاده از نکاتی در طراحی وب سایت

خانه / آموزشی / افزایش ترافیک سایت با استفاده از نکاتی در طراحی وب سایت

افزایش ترافیک سایت با استفاده از نکاتی در طراحی وب سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت ، در فرآیند طراحی سایت توجه کردن به مؤلفه ها و عناصر اصلی طراحی وب سایت در عین در نظر گرفتن هدفی خاص، حائز اهمیت است. هدفی که مسلماً افزایش ترافیک سایت هم جزئی از آن خواهد بود.

با استفاده از نکات زیر می توانید به افزایش ترافیک سایت خود پرداخته و طراحی سایت در کرج بهتری داشته باشید.

متن را جایگزین عکس کنید.

اگر وب سایت شما اطلاعات متنی را در قالب تصاویر به نمایش می گذارد. و شما ترافیک قابل توجهی را دریافت نمی کنید. وقت آن رسیده است که تغییراتی در طراحی وب سایت خود لحاظ کنید. تصاویر، اطلاعات را از موتور های جستجو پنهان می کند. به این دلیل که موتور های جستجو نمی توانند اطلاعات را در قالب تصویر، بخوانند. پس جایگزین کردن تصاویر حاوی متن با هدر های متنی، می تواند تأثیر بسزایی در رنکینگ موتور های جستجو داشته باشند.

ساختار سایت را به منظور بهبود و افزایش سرعت، آسان کنید.

سرعت یکی از آن دسته از عناصری است که برای موتور های جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است. پس باید برای شما هم حائز اهمیت باشد. برای افزایش سرعت به منظور بهبود عملکرد کلی سایت، راهکارهای متعددی وجود دارد. از قبیل سایز دهی مجدد تصاویر و عوض کردن آنها، ساده کردن ساختار و پاک کردن کد های بیهوده.

از فایل های فلش استفاده نکنید.

به هر قیمتی شده از فایل های مبتنی بر فلش، اجتناب کنید. زیرا موتور های جستجو قابلیت خواندن محتوای نهفته در فایل های فلش را ندارند. پس اگر می خواهید تفاوت محسوسی در افزایش ترافیک سایت خود، مشاهده کنید. وب سایت خود را با استفاده از زبان های برنامه نویسی دیگری طراحی کنید.

به جای استفاده از تصاویر پس زمینه، از CSS3 gradient استفاده کنید.

تصاویر پس زمینه، بسیار بزرگ و حجیم هستند و از پهنای باند می کاهد. به این معنی که سرعت بالا آمدن سایت را کاهش می دهد. پس از آنها اجتناب کرده و به جای آن، CSS3 gradient کم حجم را جایگزین کنید.

طراحی سایت کارا

امروزه بسیاری از کاربران توسط تلفن های هوشمند خود از اینترنت استفاده می کنند. پس اگر می خواهید وب سایت شما در تلفن های هوشمند نیز بهینه سازی شده باشد، باید از تکنیک های طراحی وب سایت کارا استفاده کنید تا مطمئن شوید که در هر نوع دستگاهی نمایش داده می شود. این کار نه تنها تجربه بهتری را برای مشتریان شما رقم می زند، بلکه در سرچ گوگل نیز تاثیر بسزایی دارد.

آنالیز ترافیک وب سایت

گوگل آنالیتیکس یکی از منابعی می باشد که در مورد هر قسمت سایت به شما اطلاعات جامع و خوبی را ارائه می دهد. از این اطلاعات برای تدوین و بهینه‌سازی استراتژی خود مورد استفاده قرار دهید. به مطالبی که دیگر سایت‌ها در زمینه فعالیت شما به انتشار می رسانند، توجه نمایید.

از طریق گوگل آنالیتیکس، می‌توان فهمید بیشترین ترافیک ورودی از کدام کانال، کدام مطلب و از طریق کدام کلمه کلیدی می باشد. تحلیل این اطلاعات به شما در تولید مطالب بهتر برای افزایش ترافیک وب سایت در طراحی سایت در کرج کمک می‌نماید.



تمامی نکات بالا، تغییراتی در طراحی سایت کرج هستند که باعث افزایش بازدیدکنندگان سایت شده و به دنبال آن مشتریان را هم افزایش خواهد داد. پس اگر به دنبال افزایش ترافیک سایت خود هستید، حتماً این راهکار های ساده را به کار گیرید تا متوجه تغییرات محسوس آن شوید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]