افزایش بازدید سایت با استفاده از جلوه های تصویری

خانه / آموزشی / افزایش بازدید سایت با استفاده از جلوه های تصویری

افزایش بازدید سایت با استفاده از جلوه های تصویری

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت ، استفاده از جلوه های تصویری در طراحی سایت یکی از قوانین پایه و اساسی برای افزایش بازدید سایت است.

استفاده از جلوه‌های تصویری می‌تواند به شما کمک کند تا بازدید در طراحی سایت خود را افزایش دهید. به طور کلی، مردم به تصاویر جذاب و جالب علاقه‌مند هستند و برای جذب توجه آن‌ها، می‌توانید از تصاویر ویدئوهایی با کیفیت بالا استفاده کنید.

همچنین به‌روزرسانی منظم تصاویر می‌تواند به کاربران نشان دهد که سایت شما فعال است و همیشه در حال به‌روزرسانی محتواست.

فضای سفید خالی

بر خلاف تصور نادرست بسیاری از کسب و کارهای غیر حرفه ای و کوچک، فضاهای خالی موجود در سایت. نقش مهمی در حفظ تعادل و هماهنگی متون با جلوه های تصویری دارد. و گاهی اوقات پر کردن فضای خالی با یک تصویر به جای آنکه منفعتی برای شما داشته باشد. باعث به همریختگی سایت می شود.

استفاده از تیتر های قوی در طراحی سایت در کرج

تیتر ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های محتوا، می باشند حتی جامع‌ترین پست‌های سایت هم بدون داشتن تیتر جذاب، قادر نیستند نظر مخاطبین را جلب نمایند. کسانی که میخواهند میزان بازدید سایت یا مطالبشان بالا برود، بهتر می باشد درباره استفاده از تیترهای جذاب و مناسب، فکر کرده و وقت بگذارند.

استفاده از تصویرهای با کیفیت

هر چند گرافیک نقش مهمی در افزایش بازدید سایت دارد. اما استفاده بیش از حد آن، ممکن است نتیجه ی معکوس داشته باشد. هدف اصلی استفاده از جلوه های تصویری در سایت پر کردن صفحات با تصاویر نیست. بلکه این جلوه ها نقش مکمل برای سایت دارند. تصاویر جذاب و جالب می‌توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند و آن‌ها را به سمت طراحی سایت در کرج شما هدایت کنند.

یک یا دو عدد عکس مناسب با کنتراست، وضوح بالا و رنگ مناسب (پررنگ)، بهتر از پر کردن سایت با عکسهای مختلف می باشد. تصاویر کم رنگ و نامناسب، یا به راحتی با زمینه ترکیب میشوند. و یا صفحات را به هم ریخته تر نشان می دهند. پیدا کردن تصاویر مناسب ممکن است وقتگیر باشد. اما با قرار گرفتن در وب سایت، به محتوا اهمیت می بخشد. که این امر رضایت کاربران را در پی خواهد داشت.

استفاده از گرافیک

اثرات مثبت به کار گیری اصول درست تایپوگرافی و جلوه های متنی میتواند به خوبی استفاده از جلوه های تصویری در سایت باشد. و یا حتی بهتر؛ که این امر بستگی به نوع سایت شما دارد. 

به عنوان مثال اگر طراحی سایت در کرج شما ظریف و سنتی است. استفاده از عناصرهای گرافیکی می تواند به عملکرد صفحات سایت، فرم و چارچوب مناسبی ببخشد.

مرتبط بودن تصاویر با مطالب

قرار دادن تصاویری که مرتبط با محتوای طراحی سایت کرج باشد در جلب توجه کاربر نقش بسیار مهمی دارد. زیرا پراکندگی میان مطالب و تصاویر مورد استفاده در سایت باعث افزایش Bounce Rate می شود.


برای آن که بتوانیم مفهوم و پیام اصلی سایت را به درستی انتقال دهیم. باید متن ها، فضاهای خالی و جلوه های تصویری را با دقت با هم ترکیب، و بر اساس آن صفحات را طراحی نماییم. 

ویدئوهای تبلیغاتی

ویدئوهای تبلیغاتی و همچنین انیمیشن‌های جذاب می‌توانند می‌توانند کاربران را با محصولات و خدمات شما آشنا کنند و آن‌ها را به سمت طراحی سایت در کرج شما هدایت کنند.

 تازه‌سازی محتوا در طراحی سایت در کرج

تازه‌سازی محتوا یکی از روش‌های هک سئو می باشد که خیلی‌ها برای بالا بردن بازدید سایت از آن مورد استفاده قرار می دهند. معمولادر این روش باید محتوای قدیمی و منقضی‌شده را از صفحات سایت خود حذف نمایید و به جای آن بخش‌های جدید با محتوای مرتبط داشته باشید.
ساده‌ترین کار برای تازه‌سازی محتوای صفحه محصولات این می باشد که از کاربران قصد داشته باشید نظرات یا نقد و بررسی‌های خود از محصولات را در بخش نظرات بنویسند. در این حالت گوگل نظردهی کاربران را یک کار مداوم و به عنوان محتوای جدید تشخیص می‌دهد. ضمن اینکه قادر هستید با انتشار دائمی و مستمر بازخورد کاربران و خریداران، محتوای صفحات خود را تازه نگه‌دارید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]