جلوگیری از ارسال عنوان تکراری در وردپرس

خانه / آموزش وردپرس / جلوگیری از ارسال عنوان تکراری در وردپرس

جلوگیری از ارسال عنوان تکراری در وردپرس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس

جلوگیری از ارسال عنوان تکراری در وردپرس

جلوگیری از ارسال عنوان تکراری در وردپرس ، داشتن یک عنوان تکراری در وردپرس می تواند تاثیر منفی بر عملکرد موتورهای جستجو بگذارد. با این حال شما باید از عنوان تکراری دوری نماییید.

توانایی قرار دادن ارسال عنوان تکراری در وردپرس

وردپرس طراحی سایت در کرج به صورت خودکار در پیوند یکتای نوشته از عنوان نوشته استفاده می کند. اما در پست هایی با عنوان تکراری، وردپرس آن ها را تشخیص می دهد و در پایان آدرس آن ها یک شماره اضافه می کند.

از آنجا که هر دو عنوان پست از کلمات کیدی مشابه استفاده شده است. موتورهای جستجو هنگام تصمیم گیری برای پست با استفاده از کلمات کلیدی عنوان  اشتباه را استفاده می کنند.

جلوگیری از عناوین تکراری در وردپرس

اگر شما نویسنده یک طراحی سایت کرج هستید. به راحتی می توانید با تغییر عنوان و حذف کردن شماره از آدرس های وردپرس اجتناب نمایید. با این حال پیگیری کردن یک طراحی سایت در کرج به صورت وردپرسی با چند نویسنده بسیار سخت می باشد.

اما نگران نباشید، راه حل ما به شما کمک می کند تا از پست های تکراری جلوگیری نمایید. اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که افزونه Unique Title Checker استفاده نمایید.

افزونه Unique Title Checker

این افزونه تنظیمات خاصی ندارد و به صورت خودکار عملیات مربوطه را انجام می دهد.

براحتی به نوشته ها >افزودن نوشته برای دیدن عملکرد افزونه با وارد کردن عنوان پستی که در گذشته نیز از آن استفاده کرده اید بروید. افزونه به شما اعلام میکند که این عنوان قبلا استفاده شده است.

حالا شما می توانید مجدد یک پست جدید دیگری ایجاد نمایید و آن را امتحان نمایید. این بار شما از عنوان پستی که در حال حاضر برای پست دیگر استفاده شده، بنویسید.

این افزونه شما را از ویرایش پست، ذخیره آن و یا حتی از انتشار آن منصرف نمی کند.با این حال به شما و دیگر نویسندگان در طراحی سایت هشدار می دهد
که باید از عنوان دیگری استفاده نمایید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]