ابزارک ها در وردپرس

خانه / آموزش وردپرس / ابزارک ها در وردپرس

ابزارک ها در وردپرس

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزش وردپرس, آموزشی

ابزارک ها در وردپرس

ابزارک ها در وردپرس ، ویجت‌ ها یا همان ابزارک‌ وردپرس همانند تصاویر بندانگشتی در وردپرس به عنوان یکی از مهم‌ ترین، اصلی‌ ترین و کاربردی‌ ترین قابلیت‌ های سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی سایت در کرج می باشد که تاکنون شناخته شده‌ اند.

برای دیدن ابزارک ها باید به پنل وردپرس طراحی سایت در کرج وارد شوید. سپس روی گزینه ی نمایش رفته و از آن گزینه ی ابزارک ها را انتخاب کنید. (مانند تصویر زیر)

ابزارک در وردپرس

با ورود به این بخش، ستون هایی رو مشاهده می کنید. این بخش شامل ابزارک های قابل استفاده و در دسترس می باشند. که برای فعال سازی آن ها و استفاده از آن باید آن ها را به سمت ستون سمت چپ کشیده یا بر روی آن ها نیز کلیک کنید.

ابزارک در وردپرس

قسمت دیگری که در ابزارک ها مشاهده می شود ابزارک های غیر فعال است. این قسمت زمانی به کار می رود که ابزارکی را نمی خواهید که در این صورت با کشیدن آن ها به این قسمت آن ها را غیر فعال می کنید.

ویجت ها هر کدام در قسمت های مختلفی از طراحی سایت دیده می شود. که بستگی به قالب سایت شما نیز دارد. مثلا فوتر های مشخص شده در بخش زیرین سایت ما طراحی شده اند. که میانبر محسوب می شود.

برای مثال:

ما در پایین طراحی سایت کرج خود نماد اعتماد الکترونیک و گزینه ی تماس با ما را قرار داده ایم که این بخش در اولین قسمت در فوتر قرار دارد.

در فوتر اول از ابزارک های متن که متن مورد نظر در آن قرار می گیرد. (در اینجا می توانید با نوشتن کد ها نیز تصویر خاص خود را نیز قرار دهید.) و Ip – contact info که فرمی برای قرار دادن اطلاعات تماس می باشد استفاده شده است.

ابزارک ها در وردپرس

شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود ویجت های مختلف را طراحی سایت در کرج و تولید کنید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]