ابزارهای آنالیز کلمات کلیدی برای گسترش بازاریابی اینترنتی

خانه / آموزشی / ابزارهای آنالیز کلمات کلیدی برای گسترش بازاریابی اینترنتی

ابزارهای آنالیز کلمات کلیدی برای گسترش بازاریابی اینترنتی

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

آنالیز کلمات کلیدی

آنالیز کلمات کلیدی ، یافتن ابزاری آنلاین برای تحقیقات پیرامون انتخاب بهترین کلمات کلیدی، فواید زیادی را به همراه دارد. در این مقاله قصد داریم بهترین ابزارها را برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی در فضای آنلاین برای بهبود بازاریابی اینترنتی ارائه دهیم و شما را در انتخاب بهترین کلمات کلیدی یاری کنیم.

نکته مهم این است که آنها فقط مقدار جستجوی کلمه کلیدی مد نظر شما را ارائه می دهند. اما رقابت بر سر آن کلمه را مشخص نمی کنند. 

قبل از آن که وب سایت خود را طراحی و بازاریابی اینترنتی را آغاز کنید. بررسی کنید که آیا بازاری برای علایق و زمینه کاری شما وجود دارد یا خیر. در این صورت می توانید استراتژی های بازاریابی اینترنتی خود را گسترش داده و آن ها را به بهترین شکل ممکن به کار بگیرید.

در زیر به معرفی تعدادی از بهترین ابزارهای آنالیز کلمات کلیدی می پردازیم:

1) Wordtracker

با این ابزار آنالیز کلمات کلیدی، می توانید به راحتی کلمه کلیدی مورد نظر خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایید تا به شما بیش از 100 کلمه کلیدی مرتبط را ارائه دهد. همچنین این ابزار میانگین جستجوی روزانه آنها را نیز به شما نشان می دهد.

برای دست یابی به آن می توانید از آدرس زیر استفاده کنید: http://freekeywords.wordtracker.com

2) Google Adwords

این ابزار، یکی از بهترین ها در آنالیز کلمات کلیدی است، زیرا به شما کمک میکند تا با وارد کردن کلمات کلیدی خود، آن را تحلیل و بررسی نموده و یا استفاده آن را در URL یک طراحی سایت کرج بررسی کنید. (این مورد به شما کمک می کند که وب سایت رقبای خود را نیز تحلیل کنید.)

برای دست یابی به آن می توانید از آدرس زیر استفاده کنید: http://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

3) SEO Book

SEO Bookتوسط Wordtracker ایجاد شده و منابع پاسخ دهی و ارائه اطلاعات آن، از پایگاه داده های گوگل و یاهو استفاده می کند. و به شما این امکان را می دهد تا کلمات مناسبی را برای گسترش بازاریابی اینترنتی خود انتخاب کنید.

برای دست یابی به آن می توانید از آدرس زیر استفاده کنید: http://tools.seobook.com/keyword-tools/seobook

4) Good Keywords

Good Keyword یک نرم افزار رایگان مبتنی بر ویندوز بوده که به شما کمک می کند. تا برای صفحات وب سایت خود بهترین و مناسب ترین کلمات کلیدی را بیابید؛ این نرم افزار رایگان می باشد و به ثبت نام و . . . نیازی ندارد.

برای دست یابی به آن می توانید از آدرس زیر استفاده کنید: http://www.goodkeywords.com 

ابزارهای ذکر شده، 4 مورد از بهترین ابزارهای رایگان برای یافتن بهترین کلمه کلیدی است. البته، ابزارهایی هم وجود دارند که با پرداخت هزینه، جزئیات بیشتر و بهتری را در اختیار شما قرار می دهند. اما اگر بودجه کافی برای این کار ندارید، این ابزارها بهترین و مناسب ترین انتخاب ها هستند.

نقطه حساس راه اندازی یک طراحی سایت در کرج برای بازاریابی اینترنتی موفق، داشتن هدف های کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین مشخص کردن استراتژی های بازاریابی اینترنتی است. که یکی از این راه ها انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت ها می باشد.

اگر از ابتدا، وب سایت خود را با اصول بهینه سازی سایت که یکی از آن ها انتخاب و جایگذاری کلمات کلیدی مناسب است. طراحی کنید وقت کمتری برای بهینه سازی و رفع مشکلات، بعد از طراحی سایت نیاز دارید. و از این طریق می توانید وقت مفید خود را برای گسترش استراتژی های بازاریابی اینترنتی صرف کنید. از این طریق می توانید در زمان و هزینه های مصرفی برای بهبود وب سایت، بازاریابی اینترنتی و همچنین تبلیغات سایت خود، صرفه جویی کنید.

5)Moz Keyword Explorer

این جستجوگر کلمات کلیدی به شرکت موزیلا تعلق دارد که یکی دیگر از شرکت های ارائه دهنده خدمات جست و جو در بستر وب می باشد . به جرات می توان گفت که این ابزار یکی از معتبرترین و نیز قدرتمندترین ابزارهای آنالیز کلمات کلیدی می باشد. این ابزار به طور رایگان در اختیار عموم کاربران قرار دارد و خدمات زیادی را دراین زمینه برای ارائه میگذارد  وحتی قادر است قدرت سایت هایی که در طراحی سایت در کرج رتبه های اول گوگل قرار دارند بسنجد و آمار و ارقام قابل توجهی را ارائه دهد. البته برای استفاده از این ابزار باید ثبت نام اولیه انجام دهید ولی هزینه ای از شما گرفته نمی شود .



امیدواریم که این مقاله و ابزارها به شما کمک مفیدی در راه گسترش استراتژی های بازاریابی اینترنتی داشته باشد. 

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]