آیا گوگل 1+ در سئو مفهوم و یا تاثیری دارد؟

خانه / آموزشی / آیا گوگل 1+ در سئو مفهوم و یا تاثیری دارد؟

آیا گوگل 1+ در سئو مفهوم و یا تاثیری دارد؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

گوگل 1+

گوگل 1+ ،گوگل، غول اینترنتی مستقر در کالیفرنیا، در دهه های گذشته بسیاری از بازارهای آنلاین را به تنهایی در دست خود نگه داشته است. گوگل در تلاش برای پیدا کردن فردی در دنیای غرب است.

که هنوز با موتور جستجوی گوگل آشنایی نداشته باشد. در واقع موتور جستجو آنقدر محبوب و مردمی است که عبارت “گوگلش کن” در بین بسیاری از مردم مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر حضور گسترده در بازار جستجو، گوگل درصد زیادی از صنعت تبلیغات آنلاین را در دست داشته. و در این حوضه درآمد سالیانه 35 میلیارد دلاری ایجاد کرده است. 

فیس بوک که نسبتاً یک تازه وارد در اینترنت محسوب می شود. و مرکز محبوب شبکه های اجتماعی بوده و به سرعت به بازار گوگل نزدیک شده است. در حال حاضر رتبهء فیس بوک به عنوان دومین طراحی سایت پر بازدید در سرتاسر جهان است. و دارای بیش از 750 میلیون عضو می باشد.

با توجه به حجم عظیمی از اطلاعات که این شبکه اجتماعی در مورد اعضای خود دارد. در واقع تبدیل به تهدیدی برای بازار تبلیغات آنلاین گوگل شده است. هنگامی که شیوه تبلیغات گوگل بر روی آنچه افراد به دنبالش هستند تمرکز می کند.

به طور خاص و با استفاده از search Queries، اما فیس بوک به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد. تا رفتارهای مخاطبین را مورد هدف قرار داده و از آنها استفاده نماید. 

بازاریابان در فیس بوک می توانند انتخاب بسیار دقیقی از مخاطبین با تمرکز بر روی موارد زیر داشته باشند:

  • سن
  • جنسیت
  • مکان
  • شغل
  • سطح تحصیلات
  • علاقمندی ها و مواردی که تمایلی به آن ندارند

با انتخاب یک مقطع محدودی از مخاطبان در سطح جهان با یکی و یا تمامی متغیرهای ذکر شدهء بالا، بازاریابان می توانند. بهبود قابل توجهی از ROI در مقایسه با جستجوها و بازاریابی های معمولی آنلاین را ببینند.

در این هنگام بود که گوگل+ وارد صحنه شد… در ماه می شبکه اجتماعی جدید گوگل به نام گوگل+ با نسخهء محدود بتا شروع به کار کرد. و حدود 10 میلیون کاربر گرفت. 

گوگل+ بسیار شبیه فیس بوک است. به کاربران اجازه ایجاد و ساخت پروفیل داده و افراد می توانند اطلاعات شخصی خود را در پروفایل ثبت کنند. با دوستان خود ارتباط بر قرار کرده و به جامعه جهانی آنلاین بپیوندند. 

دکمه گوگل 1+ معادل دکمه هایی مانند “Like” در فیس بوک می باشد. به کاربر این اجازه را می دهد. تا تایید خود را در آن صفحهء مورد نظر در مورد آن ایده، مفهوم، سایت و یا محصولات نشان دهد. و در شبکه پخش کنند.

دکمه گوگل 1+

این یک مفهوم جدید نیست که گوگل با استفاده از تعدادی از کاربران با فاکتور های خاص به نتایج جستجو نفوذ کند.

این امر به لحاظ تاریخی شامل مکان کاربر، آمار جستجو های گذشته، Boune rate از سایت های اصلی و خاص، تنظیمات مرورگر و میزبان دیگر سیگنال ها برای نشان دادن. اینکه آیا نتیجه جستجو متناسب با نیاز های خاص کاربران و یا دلیلی برای جستجوی آنها می باشد یا خیر!

در حالی که هنوز رسماً اعلام نشده. اما دکمه بر شیوه نتایج جستجویی که به کاربران در موتور جستجو اعلام می شود تاثیر گذار است. ماهیت شبکه های اجتماعی به صورتی است. که به افرادی که متصل و عضو هستند پیشنهاد می دهد.

تا علاقمندی ها، باورها و ایده های خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و در نتیجه به احتمال زیاد علاقمند به همان وب سایت ها، منابع و نتایج جستجو خواهند شد.

پس از آن متعاقباً اتصالات و ارتباطات یک کاربر که دارای تاریخچه 1+ است. در لیست نتایج جستجو در آینده تغییر کرده و ارتقاء خواهد یافت. البته این تغییرات با توجه به اعتبار و میزان ارتباط آن طراحی سایت در کرج با نتایج جستجو خواهد بود. 

– این عامل جدید رنکینگ و یا سیگنال جدید گوگل از چه زمانی شروع به نفوذ در نتایج موتور جستجو خواهد کرد؟

این سوال سوال سختی است اما این احتمال وجود دارد. که به یک باره گوگل+ و دکمه 1+ به یک توده بسیار مهم در گوگل تبدیل شود. اینجاست که تعداد و حجم 1+ و سرعت افزایش آنها نشان دهنده تصویب از طرف تعداد قابل توجهی از مردم خواهد بود. 

مطمئناً تاثیر 1+ در نتایج جستجوی خود را در حال حاضر می توانید ببینید. با 1+ می توانید نتایج جستجو را تکمیل کرده و نتایج جداگانه بدست آمده در گوگل را کامل کنید.

این احتمال وجود دارد که نتایجی که شما 1+ کرده اید. در مجموعه ای جدید از نتایج در رتبه های بالا قرار گیرد. این دقیقاً همان رفتاری است که ما انتظار داریم که به ارمغان بیاورد. 

همچنین ما انتظار داریم که 1+ به یکی از عوامل رتبه بندی طراحی سایت کرج (رنکینگ) در موتور جستجو تا پایان سال تبدیل شود.

– برای بدست آوردن حداکثر مزیت ها و منافع 1+ چه کاری می توانید انجام دهید؟

در حال حاضر سیگنال های 1+ تنها در مورد نفوذ در نتایج جستجوی شخصی کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. اما به احتمال زیاد انجام تغییرات در پایان سال جاری انجام می شود.

بنابراین زمان آن فرا رسیده که برای استفاده هر چه بیشتر از این فرصت در ارتقاء رنکینگ استراتژی مناسبی ایجاد کرده و به کار ببرید. به این ترتیب زمانی که گوگل با تلنگری شما را از مزایای 1+ برخوردار می سازد. شما جلوتر از بقیه رقبای خود در بازار اینترنت قدم بر خواهید داشت. 

توسعه دهندگان وب سایت و متخصصان سئو باید 1+ را به شما برای وب سایت تان معرفی نمایند. البته ایده بسیار خوبی است. که هم زمان در فیس بوک و در بازاریابی شبکه های اجتماعی از مزیت های دکمهء like آن برای ارتقاء بازار وب سایت خود استفاده کنید.

در غیر این صورت با تیم طراحی سایت تان تماس بگیرید. و از آنها برای مدیریت سایت تان کمک گرفته تا دکمه‌ء 1+ در محل مناسبی از وب سایت تان قرار دهند. طراحی دکمهء 1+ به صورتی مدرن و جالب است. و هیچ گونه صدمه ای به نام تجاری و یا طرح وب سایت شما نخواهد زد.


با مشتریان، بازدیدکنندگان و دیگر مخاطبین وب سایت خود ارتباط برقرار کرده تا اطمینان حاصل فرمایید. که آنها نیز شما را 1+ کنند. هر چه زودتر شروع به انجام این کار کنید، سریعتر شاهد نتایج آن در رنکینگ وب سایت تان خوهید بود.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]