آیا سرعت وب سایت تاثیری بر رنکینگ وب سایت شما دارد؟

خانه / آموزشی / آیا سرعت وب سایت تاثیری بر رنکینگ وب سایت شما دارد؟

آیا سرعت وب سایت تاثیری بر رنکینگ وب سایت شما دارد؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

سرعت وب سایت

سرعت وب سایت ، آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که چگونه زمان و سرعت بارگذاری صفحات طراحی سایت ممکن است بر روی رنکینگ در موتورهای جستجو تاثیر گذار باشد؟ 

زمان آن فرا رسیده که مانند گوگل و یاهو نگاه دقیق تری به این موضوع یعنی سرعت بارگذاری صفحات بیاندازیم. که البته اخیراً موتورهای جستجو توجه بیشتری به آن کرده اند.

موضع گوگل همیشه در مورد این مسئله این بوده است. که زمان بار گذاری صفحات وب سایت تاثیری بر روی الگوریتم های آن (البته تا به امروز) نداشته است.

به عنوان بخشی از ابتکار عمل برای سرعت بخشیدن به بارگذاری صفحات وب سایت، گوگل اعلام کرده است. که سرعت loading صفحات وب ممکن است در آینده مد نظر قرار گیرد.

گوگل اعلام کرده است “ما می خواهیم که وب سایت ها سریعتر بارگذاری شوند و سریع تر عمل نمایند. بنابراین برای تشویق و پاداش انجام این کار، امکان تاثیر بر روی رنکینگ چنین وب سایت هایی زیاد می باشد”.

یکی دیگر از توسعه های جالبی که در مورد این موضوع انجام گرفته از طرف یاهو می باشد. که به تازگی با توجه به زمان بارگذاری صفحات، وب سایت ها را تشویق می نماید.

سرعت بارگذاری وبسایت بر روی رنکینگ سایت تأثیر زیادی دارد. سرعت بالای بارگذاری صفحات در طراحی وبسایت می‌تواند بهبود رنکینگ سایت را به همراه داشته باشد، در حالی که سرعت پایین بارگذاری ممکن است باعث کاهش رنکینگ سایت شود.

در واقع، گوگل و سایر موتورهای جستجو از سرعت بارگذاری صفحات به عنوان یکی از عوامل مهم در رنکینگ سایت استفاده می‌کنند. این به این معنی است که سایت‌های با سرعت بالا در نتایج جستجوی گوگل بالاتر قرار می‌گیرند و به عنوان سایت‌هایی با کیفیت تر شناخته می‌شوند.

علاوه بر این، سرعت بالا در بارگذاری صفحات وبسایت می‌تواند تجربه کاربری بهتری برای بازدیدکنندگان فراهم کند، که این نیز می‌تواند بهبود رتبه‌بندی سایت در نتایج جستجو کمک کند.

بنابراین، بهبود سرعت بارگذاری وبسایت می‌تواند بهبود رنکینگ سایت را به همراه داشته باشد و در عین حال تجربه کاربری بازدیدکنندگان را نیز بهبود بخشد.

این امتیازات به شرح زیر می باشد:

متدها و سیستم های ارائه شده ممکن است برای مشخص کردن برخی از عملکردهایی باشد. که یک کاربر هنگام دسترسی به یک فایل در طراحی سایت در کرج تجربه می کند.

این امتیاز patent application در مورد بحث برای ایجاد نوعی از “اطلاعاتی در مورد تجربه کاربران” که برای نتایج رنکینگ در موتور جستجو استفاده می شود.

بدیهی است که زمان بارگذاری صفحات وب سایت، بخش بزرگی از تجربهء یک کاربر را در بر می گیرد. بنابراین این امر می تواند یک عامل کمکی باشد. 

به عنوان مثال اطلاعات مربوط به اینکه آیا یک کاربر ممکن است برای دریافت یک فایل در صفحات وب سایت صبر کرده و یا آن را رها می نمایند. این اطلاعات می تواند رای ایجاد کیفیتی خاص و یا عوامل مرتبط با فایل های موجود در طراحی سایت کرج بسیار مفید باشد.

با توجه به افزایش اهمیت در مورد مسئله سرعت بارگذاری صفحات در هر دو موتور جستجو، ایده و کار عاقلانه ای است. که سرعت بارگذاری صفحات وب سایت خود را بهینه سازی کنید.

زیرا این تغییر الگوریتم ها در آینده مهمترین تغییر در موتور جستجو محسوب می شود. گذشته از کمک بالقوهء سئو به صفحات وب سایت شما، بالا بردن سرعت بارگذاری صفحات وب سایت تان تضمینی برای بهبود و افزایش درخواست های کاربران در وب سایت ها می باشد.

 چرا گوگل برتری  ویژه ای به وب سایت های بسیار سریع نمی دهد ؟

درواقع وب سایت شما یا سریع می باشد با کُند ، حد میانی وجود ندارد ، میلی ثانیه هایی که در بعضی از سایت ها تفاوت دارد تاثیر انچنانی بر کاربران نمی گذارند. همه متخصصین سئو طراحی سایت در کرج اگاه هستند که یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل سرعت وب سایت می باشد اما نیاز است توجه گردد که به این مسئله به اندازه نقش واقعی آن در حال حاضر بها بدهیم ، نه بیشتر و نه کمتر.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]