آیا ارزش ترافیک وب سایت خود را کاملاً درک کرده اید؟

خانه / آموزشی / آیا ارزش ترافیک وب سایت خود را کاملاً درک کرده اید؟

آیا ارزش ترافیک وب سایت خود را کاملاً درک کرده اید؟

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی

ترافیک وب

ترافیک وب ، حال که طراحی سایت خود را تکمیل کرده و در حال اجرای آن هستید. و بحث در مورد طراحی صفحات وب، نحوهء خرید با کارت و… به اتمام رسیده است.

هر صاحب وب سایتی در نهایت به این نتیجه شگفت انگیز می رسد. که نیاز به چیزهای بیشتری برای بقای وب سایت شان در اینترنت دارند. بله، ترافیک وب سایت!

داشتن یک وب سایت بدون ترافیک دقیقاً مانند ایجاد یک بیلبورد گران قیمت می باشد. و به جای قرار دادن آن در کنار یک جاده پر رفت و آمد و پر جنب و جوش، آن را در زیر زمین خانهء خود که هیچ فردی قادر به دیدن آن نیست قرار می دهد.

بسیاری از صاحبان وب سایت در تشخیص نیاز وب سایت به بازدیدکننده و برای اجرای آن، شروع به هدر دادن زمان و بودجهء خود برای بدست آوردن “بازدید” از صفحات وب سایت شان می کنند. اما از این موضوع آگاه نیستند که همهء “بازدیدکنندگان” به صورت برابر ساخته و ایجاد نمی شوند.

در طول زمان پیگیری برای بدست آوردن بازدیدکننده برای طراحی سایت در کرج ، تقریباً تمام صاحبان کسب و کارهای اینترنتی تفاوت بزرگ میان هدایت ترافیک (استاندارد) به صفحات وب سایت و هدایت (هدفمند) ترافیک وب سایت را از هم تشخیص نمی دهند.

روش تبلیغاتی

فقط گرفتن کلیک و بازدید کننده از هر نوع ترافیکی مانند روش تبلیغاتی در تلویزیون می باشد. تبلیغات تلویزیونی بر روی صفحهء نمایش تلویزیون افراد قبل از اینکه آنها واقعاً آن محصول و یا خدمات را بخواهند و یا نخواهند، پخش می شود.

در حالی که آنها در حال فروش محصولات خود هستند. آنها با تبلیغات هدفمند اقدام به بستن معاملات بیشتری می نمایند.  از آنجایی که بازاریابی به صورت طبیعی نمی تواند به برخی از مناطق هدفمند دسترسی داشته باشد. هر شخصی که در حال مشاهده و بازدید است. انتظار می رود که مخاطب مورد هدف باشد.

تبلیغات بنری و “لیست ایمیل های خاص” و دیگر متدهای مشابه ایجاد ترافیک وب سایت، در گروه ترافیک “عمومی” دسته بندی می شود. اگر چه همهء انواع تبلیغات به طور کلی سود آور هستند.

و می توانید معاملات خوبی با تبلیغاتی که از طریق بنر و یا ارسال ایمیل ها انجام می دهید داشته باشید. اما در صورتی که ترافیک وب سایت شما هدفمند باشد. می توانید محصولات بیشتری به فروش برسانید.

بازدید کنندگان هدفمند یک وب سایت

بازدید کنندگان هدفمند یک وب سایت در واقع کسانی هستند. که آنچه شما می گویید و برای فروش آنلاین ارائه می کنید واقعاً برای آنها جدی و مهم باشد.

این افراد یا علایق و تمایلات خود را به اشتراک می گذارند. و یا نیاز فوری داشته و یا در حال تلاش برای حل مسائل و مشکلات خود از طریق وب سایت شما هستند.

بازدیدکنندگان متمرکز بهترین مخاطبان وب سایت می باشند. زیرا این افراد وب سایت شما را مورد هدف قرار می دهند. و شانس بالاتری برای خرید واقع بینانه در وب سایت دارند. بازدیدکنندگان هدفمند از طرف لینک های پیشنهادی طرفداران از وب سایت های مختلف دیگر هدایت می شوند.

از طریق تایپ کردن کلمات کلیدی و عبارات کلیدی مرتبط در موتورهای جستجوی مختلف و یا حتی با نگاه کردن به محتوای مقالاتی که در طراحی سایت کرج شما با موضوعات خاص ایجاد می شود. و کلیک بر روی آنها برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شما هدایت می شوند.

اگر در حال حاضر نمی دانید که چگونه موثرترین منابع هدفمند را در وب سایت تان شناسایی نمایید. باید تعداد زیادی از منابع مختلف را آزمایش نمایید.

تا نمونه مناسبی که باعث ایجاد بازدید کننده هدفمند(بادستی پر از دلار!) در وب سایت تان می شود را تشخیص دهید.

سریع ترین روش طراحی سایت

سریعترین روش برای تعیین این موضوع که کدام مفاهیم بهترین ترافیک هدفمند را برای وب سایت تان به ارمغان می آورد. استفاده از Ad Tracker”” یا “ردیابی تبلیغات” می باشد.

Ad Tracker یک برنامهء ساده ردیابی است. که بر روی سرور وب سایت شما قرار می گیرد. و بر روی تعداد بازدیدکنندگان سایت شما که از منابع خاص هدایت می شود، نظارت می کند. علاوه بر این به تعداد خریدهایی که از طریق این بازدیدها ایجاد می شود نیز نظارت می کند.

اگرچه برنامهء ساده و آسانی به نظر می رسد. اما اکثر کسب و کارهای اینترنتی از این روش استفاده نمی کنند!.

اکثر کسب و کارهای اینترنتی نمی توانند اجازه دهند که شما از درصد تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت تان به خریدار آگاهی داشته باشید. به همین دلیل آنها دقیقاً نمی دانند که چه مقدار می توانند برای افزایش ترافیک وب سایت خود سرمایه گذاری کنند.

این که آیا شما برای ایجاد و افزایش ترافیک وب سایت خود هزینه ای پرداخت کرده اید. و یا با عرق پیشانی (ایجاد مقالات) ترافیک وب سایت تشکیل داده اید.

مهم نیست. شما نیاز به این دارید که بهترین و پر سود ترین منابع بازدیدکنندگان هدفمند که به طور مستقیم در وب سایت تان تبدیل به مشتری، عضو و مخاطب می شوند را تشخیص دهید.

ناتوانی در تشخیص این مورد و همچنین عدم پیگیری این موضوع که خریداران شما از کجا سرچشمه گرفته اند. و نیز تعیین این که مخاطبین چقدر برای شما هزینه می کنند، در دراز مدت می تواند برای کسب و کار اینترنتی شما فاجعه آفرین باشد!

بالا بردن ترافیک سایت با استفاده از تکنیک‌های سئو

اگر قصد داشته باشیم سه گزینه مهم برای افزایش ترافیک وب سایت نام ببریم بیدون شک یکی از آنها بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سئو می باشد در طول روز جستجوهای بسیار زیادی در موتورهای جستجو و به‌ویژه گوگل صورت میگیرد و کاربران با کلیک روی نتایج نمایش داده شده وارد سایت موردنظر می‌شوند. بنابراین هر چه طراحی سایت کرج شما از سئوی بهتری برخوردار باشد و در نتایج صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید منتظر بالا رفتن ترافیک سایت خود باشید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]