طراحی سایت گالری هنری

خانه / آموزشی / مبانی طراحی وب سایت /  طراحی سایت گالری هنری

 طراحی سایت گالری هنری

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در مبانی طراحی وب سایت

 طراحی سایت گالری هنری

طراحی سایت گالری هنری ، مشکلی که اکثرا برای هنرمندان محترم وجود دارد شرایط سخت برای به نمایش گذاشتن هنرهایشان در قالب گالری ها می باشد. چون که این کار نیازمند در نظر گرفتن مکان های نمایشگاهی می باشد. که علاوه بر خرج های آن ، مدت زمان آن محدود است. و در صورت عدم شرکت در جشنواره ها ، امکان بازدید شایسته از گالری ها وجود ندارد. اما شاید بتوان راه حلی برای این مساله یافت. طراحی سایت در کرج به صورت گالری در واقع یکی از زمینه های خیلی مناسبی است که باعث شده تا تصویرها همیشه در دسترس و قابل نمایش محاطبان باشند.

هرچه افراد جامعه درک بالاتری از هنر و توجیه و تفسیر آن داشته باشند تراز بالاتری از فهم و ادب را از آن خود کرده اند. گالری های هنری فضایی برای نمایش آثار هنرمندان و تبادل نظر هنردوستان را فراهم می آورد و مهد آشنایی مردم با هنرهای مختلف است. اما برای عموم مردم که ممکن است آشنایی چندان تخصصی با هنر نداشته باشند, طراحی وبسایت گالری هنری می تواند تلاشی کارآمد برای معرفی رشته ها و شاخه های مختلف هنری و ترویج هنردوستی در میان افراد جامعه باشد.

برخی صفحاتی که در طراحی سایت گالری هنری وجود دارد:

۱- آثار برجسته

بخش آثار برجسته در طراحی وبسایت گالری هنری به نمایش بهترین آثار و توضیحاتی درباره سبک کار و تفسیر مفهوم و منظور هنرمند اختصاص دارد.

۲- دسته بندی

نمایش رشته ها و شاخه های هنری در دسته بندی های مناسب و با تصاویر زیبا یکی از اساسی ترین بخش ها در جذابیت طراحی سایت گالری هنری است.

۳- هنرمندان

بخشی با عنوان هنرمندان در طراحی وبسایت گالری هنری اجرا می شود و به معرفی هنرمندان, سوابق و اراءه نمونه کارهای آن ها می پردازد.

۴-درباره ما

در طراحی سایت کرج گالری هنری معرفی گروه, آغاز به کار, اهداف و چشم اندازها در بخش درباره ما ارائه می شود.

۵- ارتباط با ما

بخش ارتباط با ما بخش دیگری است که در طراحی وبسایت گالری هنری منظور می شود و صفحات عضویت, فروش آنلاین, نظرسنجی و همچنین امکان اطلاع رسانی رویدادها به اعضا و دنبال کنندگان مطالب سایت می تواند در این بخش از طراحی وبسایت گالری هنری ایجاد گردد.

۶- گالری تصاویر

در بخش گالری تصاویر از طراحی وبسایت گالری هنری, عکس ها و ویدئوهایی از آثار هنری موجود در مجموعه ارائه می شود.

۷- تماس با ما

در طراحی وبسایت گالری هنری بخش تماس با ما به نمایش آدرس, شماره های تماس و مکان مجموعه روی گوگل مپ اختصاص دارد.

۸- اخبار و مقالات

بخش اخبار و بخش مقالات از دیگر بخش های لحاظ شده در طراحی وبسایت گالری هنری هستند.

قرار دادن برنامه زمانی گالری و دیگر اخبار مربوط به حوزه هنر و ارائه محتوای پربار در این دو بخش از طراحی سایت گالری هنری علاقه مندان و خوانندگان زیادی را به خود جذب می کند و افزایش آمار بازدید و افزایش رتبه سایت را در پی خواهد داشت

 

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]