برچسب گذاری در وب سایت

خانه / آموزشی / برچسب گذاری در وب سایت

برچسب گذاری در وب سایت

von طراحی سایت منسیکس Facebook Google+
در آموزشی, بهینه سازی سایت

برچسب گذاری در وب سایت

برچسب گذاری در وب سایت به این منظور می باشد که شما پست های مربوط به هم را در محتوا های مرتبط خود تگ کرده. و کاربر بتواند با سرچ کردن در طراحی سایت در کرج شما و یا کلیک کردن بروی تگ های قید شده بر روی محتوا به همان مباحث دسترسی داشته باشد.
در برچسب گذاری اصولی دست مدیر یا نویسنده وب سایت بسیار باز است. ، زیرا میتواند از هم خانواده و مترادف کلمات در تگ گذاری نیز استفاده کنید.

برای تگ گذاشتن باید به نکات زیر توجه داشت.

۱- بحث مهمی که در این بخش مطرح است. انتخاب بهترین و مناسب ترین و پر سرچ ترین تگ ها از بین کلماتی است که برای برچسب گذاری در نظر گرفته شده اند.

۲- نکته ی دیگر اینکه در طراحی سایت باید مطالبی از قبل موجود باشند که با آن کلمه ی به خصوص تگ شده باشند تا کاربران بتوانند به راحتی آن مقالات را پیدا کنند.

۳- شما به عنوان مدیر و یا نویسنده ی یک وب سایت موظف هستید تا برای پست هایی که بر روی طراحی سایت کرج خود قرار می دهید تگ عنوان و توضیحات مناسب و مرتبط با آن را قرار دهید.

برچسب ها دسته بندی های خاص و کوچک تر را برای مطالب طراحی سایت در کرج شما انجام می دهند. و به محتوای هر نوشته بستگی خواهند داشت در حالیکه دسته بندی براساس موضوع نوشته انجام می گیرد. برای ایجاد ارتباط بین مطالب در دسته های مختلف باید از برچسب گذاری استفاده کنید.

یک قانون کلی در بر چسب گذاری آن است که باید کوتاه باشند. و در زبان فارسی بهتر است که حداکثر از سه کلمه استفاده کنید. استفاده از عبارات طولانی یا جمله روش درستی نیست. شما باید در چند عبارت کوتاه تمام موضوعاتی که به نوشته مربوط می شوند را تعیین کنید.

لطفا به این نوشته امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 4.7]